abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64324416
*voorzichtig rondkijk hier*

(Moet vanaf 2 januari mijn hele leven om gaan gooien Niet meer roken, Niet meer dagelijks zuipen,
op dieet, iets van beweging ga doen, kortom................naarmate de dagen naderen word ik nerveuzer)
pi_64327540
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:53 schreef YPPY het volgende:

Mazu ook welkom. O zich is 12 kilo in 5 maanden te doen, de eerste weken ga je vaak snel. Als je zo rond de halve kilo per week rekent, kom je wel redelijk uit. Wat voor beweging wil je gaan doen?
Het probleem is dat ik met mijn studie en werk zit, dus heb niet veel tijd om naar de sportschool te gaan. Maar ik wil gaan fitnissen dus moet dat er maar tussen proppen
pi_64327857
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:15 schreef kevin2008 het volgende:
*voorzichtig rondkijk hier*

(Moet vanaf 2 januari mijn hele leven om gaan gooien Niet meer roken, Niet meer dagelijks zuipen,
op dieet, iets van beweging ga doen, kortom................naarmate de dagen naderen word ik nerveuzer)
Ik geef je 2 weken met deze instelling
pi_64328043
Welkom kevin. Misschien is het handig je doelen iets makkelijker te maken. Alles tegelijk is wel erg moeilijk. En als je het niet echt wil, lukt het niet, dan kun je net zo goed niet beginnen. Je doet het voor jezelf, niet voor een ander.

Je kunt ook gaan denken aan wandelen Mazu (eerder uit de bus en dan lopen) of meer gaan fietsen ipv met de auto. Hoe reis je naar studie en werk? Vind je fitness leuk?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64330800
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef YPPY het volgende:
Welkom kevin. Misschien is het handig je doelen iets makkelijker te maken. Alles tegelijk is wel erg moeilijk.
Dank je voor het welkom Het MOET allemaal tegelijk. De tijd van het op mijn manier proberen
is voorbij.
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef YPPY het volgende:En als je het niet echt wil, lukt het niet, dan kun je net zo goed niet beginnen. Je doet het voor jezelf, niet voor een ander.
Wie zegt dat ik niet wil? Ik word alleen zenuwachtig dat 'D-Day' over een week begint
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef YPPY het volgende:
Je kunt ook gaan denken aan wandelen Mazu (eerder uit de bus en dan lopen) of meer gaan fietsen ipv met de auto. Hoe reis je naar studie en werk? Vind je fitness leuk?
Ik reis nu per auto naar mijn werk, en ik vind niets aan fitness.......
pi_64330842
kevin, je kan het ook als spannend bekijken Alles anders kan ook leuk zijn

En ik heb weer allemaal eten van mijn werk meegekregen, nu weer van die amandelstaven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64330874
En ik kom er net achter dat de sportschool om 16:00 sloot. Ik voelde een moment van sportiviteit opkomen en dat is nu weer in de kiem gesmoord. Hardlopen durf ik eerlijk gezegd niet meer (en dat vond ik het leukst om te doen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64330941
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:18 schreef kevin2008 het volgende:

[..]

Dank je voor het welkom Het MOET allemaal tegelijk. De tijd van het op mijn manier proberen
is voorbij.
[..]

Ik reis nu per auto naar mijn werk, en ik vind niets aan fitness.......
Van wie MOET het?

Wat voor sporten/bewegingsactiviteiten vind je wel leuk?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 24 december 2008 @ 17:22:22 #165
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64330945
Klinkt misschien raar, maar ik was juist enthousiast om er wat aan te doen.
Eindelijk lekker in je vel gaan zitten en bewust nee zeggen tegen de slechte dingen.
pi_64330973
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:20 schreef Isabeau het volgende:
En ik kom er net achter dat de sportschool om 16:00 sloot. Ik voelde een moment van sportiviteit opkomen en dat is nu weer in de kiem gesmoord. Hardlopen durf ik eerlijk gezegd niet meer (en dat vond ik het leukst om te doen)
Wat vervelend zeg. Wil je echt niet gaan lopen? Al is het een klein stukje, het is donker, iedereen zit binnen, dus niemand ziet je. Ga je daarna lang douchen en tutten.
*OUD heilige*
pi_64331019
Ik ben al naar 'de stad' en terug gelopen net, dus mijn portie wandelen zit er wel op. Dat zie ik nooit als sporten, meer als recreatief wat extra kcal verbranden

Maar goed, ik heb al besloten nu maar naar de dierenarts te gaan met mijn zieke cavia.
pi_64332135
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben al naar 'de stad' en terug gelopen net, dus mijn portie wandelen zit er wel op. Dat zie ik nooit als sporten, meer als recreatief wat extra kcal verbranden

Maar goed, ik heb al besloten nu maar naar de dierenarts te gaan met mijn zieke cavia.
Bob
Wat heeft bob?
pi_64333469
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:40 schreef Liejannuh het volgende:
Riann, wat eet je dan "normaal" als je niet aan een dieet doet?
smorgens 2 sneden brood en smiddags 2 broodjes en savonds gewoon normaal warm eten dat is moeilijk in porties uit te leggen.
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Doet Riann uberhaupt wel eens geen dieet?
en idd er zijn maar weinig tijden dat ik niet een dieet doe alleen nu met de kerstdagen en oud en nieuw volg ik geen dieet.
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:21 schreef YPPY het volgende:
Ymme, hoe gaat het nu met je medicijnen? Je ontbijt wel erg weinig, misschien kun je eens uitzoeken wat gezond is.

Waar heeft je moeder die kennis vandaan Riann? Omdat jij allemaal met speciale problemen zit, lijkt het me niet makkelijk om jou te coachen.
Mijn moeder valt er mee af. En ik misschien niet maar is ook niet serieus bedoeld dat coachen van mijn moeder maar het geeft wel een extra stimulans om door te zetten. En wie weet en in februari doe ik verdere navraag bij mijn neuroloog. Ik vind dat ik nu ook erg aan mijn lot over gelaten word.
pi_64333520
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:22 schreef YPPY het volgende:

[..]

Van wie MOET het?

Wat voor sporten/bewegingsactiviteiten vind je wel leuk?
Het MOET van de dokter, en ik vind bewegen totaal niet leuk geloof ik

Maar ik ben niet geheel negatief ofzo hoor, lijkt me ook wel leuk om een
'gezonde-mensen-lifestyle te benuttigen'. Zie alleen een beetje tegen D-Day op
pi_64342705
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef freecell het volgende:

Bob
Wat heeft bob?
Bob is dood
pi_64350472

* kaputwiehund gaat zijn cavia Bessie nog maar eens extra verwennen met een worteltje
Zu hause ist alles besser
pi_64354882
hmm ben al bezig met de wii fit en heb het idee dat het zeker gaat helpen!!

eerst vandaag nog zonder zorgen eten en dan is het genoeg!!
Vanaf morgen begin ik met normaal te eten!

@ Yppy: Ik verander mijn eet patroon gewoon met minder te eten! gewoon goede maaltijden en niet veel tussendoor.. laat ik daarmee beginnen! Kan niet in 1 x drastisch veranderen door alleen maar 3 x per dag te eten.

Ik heb trouwens mijn goal gezet op de wii fit: namelijk 10 kilo in 3 maanden, en zo kom ik op een bmi van 23.33 als ik dat haal!
pi_64355177
Isa, zonde van bob zeg....

Ik heb net even een uurtje op de skates gestaan, heerlijk. Het was denk ik voor het eerst in een maand of 3, maar het ging als vanouds..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:56:13 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64371586
Isa, wat verdrietig zeg...

Hmmmm, wel een beetje een vage overgang, maar ik kwam hier even vertellen dat ik voorlopig wel mee lees, maar niet mee lijn.
Ik ben namelijk zwanger, en ja... dan mag het niet.
Ik ga wel zoveel mogelijk mijn best doen de schade te beperken, maar vooralsnog heb ik alleen maar heel veel HONGER!!!
pi_64372168
proficiat brighteyes
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:21:34 #177
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_64377940
tvp om te volgen

[ Bericht 97% gewijzigd door RubenSosa op 26-12-2008 15:28:31 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_64378383
Brighteyes!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Wat een leuk nieuws zo op 2e kerstdag
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:35:37 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64382598
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bob is dood
*knuffel voor Isabeau* Arme cnavia!

en in herhaling vanuit het slank-de-dinges-in-topic: gefelies voor BrightEyes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64384586
BE, gefeliciteerd zeg!!!!! Leuk nieuws ja!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 27 december 2008 @ 01:26:28 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64391106
Kom jij uit Drenthe Teigan?

Dat 'ja' vind ik altijd zo lief klinken!
pi_64391177
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:26 schreef Brighteyes het volgende:

Ik vind het mega irritant als mensen dat doen Maar jij hoort het waarschijnlijk zelden.

Mijn knijn eet slecht Zou het verdriet zijn oid?
pi_64395148
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:26 schreef Brighteyes het volgende:

nee, ik ben importgroningen op dit moment. Woon daar al bijna 10 jaar... Maar ook daar plakken ze nog wel eens ja aan het einde van een zin....
pi_64395573
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het mega irritant als mensen dat doen Maar jij hoort het waarschijnlijk zelden.

Mijn knijn eet slecht Zou het verdriet zijn oid?
Kan knijn niet hetzelfde hebben?
Wat had bob?

Als het niet kan zal het wel wat heimwee zijn inderdaad.
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:20:54 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64396698
Ik heb anderhalf jaar in Drenthe gewoon, dus voor mij is het sentiment. Kan me voorstellen dat het in het dagelijks leven storend kan zijn.

Isa, hou je hem wel goed in de gaten, anders even de DA bellen he!
pi_64397116
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bob is dood

wat zielig

arme bob...

sterkte, ook met knijnebeest.. kan heel goed missen zijn hoor, denk ik maar zou voor de zekerheid even langs de dierenarts hobbelen, gewoon om het zeker te weten
Ja doei.
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:58:39 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64399062
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat zielig

arme bob...

sterkte, ook met knijnebeest.. kan heel goed missen zijn hoor, denk ik maar zou voor de zekerheid even langs de dierenarts hobbelen, gewoon om het zeker te weten
Dat inderdaad! Kan heel goed zijn dat ie zn vriendje mist, maar als het slecht blijft gaan: better safe than sorry!
Trouwens, toen mijn caaf dood gegaan was vond mn mams kort daarna bij het tuincentrum een beeldje die *precies* op Dinkie leek! Echt, de pose, het kopje met enorme donkere ogen, de kleur, alles! Toen we hem in de tuin hebben begraven hebben we dat beeldje erbij gezet (en deze toevoeging is trouwens niet volledig random: ik bedoelde dat Isa zoiets misschien ook leuk zou vinden voor Bob!)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64400670
Gefeliciteerd, BE!!!
Isa: wat kut van je caafje....
pi_64415345
Denk dat het eenzaamheid is, freecell. Hij is verder gewoon 'zichzelf', rondjes om mij rennen...door de kamer hobbelen, per se achter het tv-kastje willen kruipen waar alle kabels liggen. Konijnen gaan nooit dood, toch? Ik mis Bob best wel, hij maakte gewoon heel veel lawaai en het konijn is behoorlijk stil vergeleken met een cavia

Nog één nachtje werken dit jaar
pi_64415977
Lekker Isa, nog even doorbijten dus..

Ik heb me voorgenomen om maandag weer een paar uurtjes per dag met werk aan de gang te gaan.. Maar dat ik er zin in heb kan ik nog niet helemaal zeggen.....
pi_64424139
Maar knijn is veel toffer want die speelt altijd met mij

Ik ben nu trouwens mijn kerstkilo's (ja die zaten er wel ) op 2 ons na alweer kwijt Schade valt mee dus, we zitten weer onder de 70

Teigan: Is er niet iets anders in jouw vakgebied waar jij in kan werken? Want volgens mij vind jij je huidige baan helemaal niet leuk?
pi_64425438
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:28 schreef freecell het volgende:
Maar knijn is veel toffer want die speelt altijd met mij

Ik ben nu trouwens mijn kerstkilo's (ja die zaten er wel ) op 2 ons na alweer kwijt Schade valt mee dus, we zitten weer onder de 70

Teigan: Is er niet iets anders in jouw vakgebied waar jij in kan werken? Want volgens mij vind jij je huidige baan helemaal niet leuk?
freecell, ik zou niet echt goed weten wat... En op dit moment vind ik mijn baan inderdaad niet altijd leuk. Bepaalde leerlingen zitten mij gewoon erg dwars, en het is erg vervelend om een vwo 5 klas tegen je te hebben, die kunnen je goed klemzetten.

Het is nu vooral een combinatie van teveel reistijd naar mijn werk, zelf dingen niet los kunnen laten, en te weinig hulp vragen waardoor het niet wil. Het lesgeven zelf vind ik echt veels te leuk om op te geven, maar ik moet toch hard blijven werken aan mijn weerbaarheid, die is nog niet wat hij zou moeten zijn...

Ik moet weer even mezelf aan het verstand peuteren dat het niet allemaal zwart en wit is, maar dat er ook een heleboel grijstinten zijn. Dan komt het ook wel weer goed.

[ Bericht 5% gewijzigd door teigan op 28-12-2008 12:32:34 ]
pi_64425720
En in het kader van de weegschaal, gisteren gaf hij een lief getal aan, nog steeds wel hoger dan dat ik eerder gezien heb, maar best ok gezien de kerstdagen..

Ik ben net weer een uurtje wezen skaten, het was toch best koud buiten de stad, maar het is wel lekker om weer even gedaan te hebben. Hopen data het snel ook weer later licht is 's avonds, dan kunnen we na de vakantie ook 's avonds blijven doorgaan. Ik kan ook wel 's middags, maar alleen is het toch niet zo leuk...
pi_64445727
Oeh lekker Teigan!

Ik ben vandaag weer eens wezen hardlopen, les 6 van Evy, nou dat was iets te laag ingeschat vorige week had ik les 3 gelopen en dat ging zo soepel dat ik nu dacht: 6 kan wel.

Het was:
1: 1 minuut rennen
2: 1 minuut lopen
3: 2 minuten rennen
4: 2 minuten lopen
5: 3 minuten rennen
6: 3 minuten lopen
7: 3 minuten rennen
8: 3 minuten lopen
9: 3 minuten rennen
10: 3 minuten lopen

Ik vond het erg simpel, dus 8 maar doorgerend. Toen was het dus ineens 9 minuten rennen en dat ging ook nog best heel prima.
Ik stap dus bij les 15 in de volgende keer
pi_64451723
Gaat dan lekker zeg freecell, maar dat kan ook niet anders, volgens mij sjouw jij de hele dag met vanalles rond, moet wel goed zijn voor de conditie...

Elke keer als ik nu hardlopers zie verklaar ik ze voor gek omdat het zo koud is.... Dat ik ze zie terwijl ik dan aan het skaten ben vergeet ik maar even..
Vorige keer had ik spierpijn in mijn billen, ben benieuwd of ik morgen nog weer last heb..
  maandag 29 december 2008 @ 10:24:56 #196
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64457471
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef freecell het volgende:
Oeh lekker Teigan!

Ik ben vandaag weer eens wezen hardlopen, les 6 van Evy, nou dat was iets te laag ingeschat vorige week had ik les 3 gelopen en dat ging zo soepel dat ik nu dacht: 6 kan wel.
...
Klinkt goed
Waar kan ik dat lesschema terugvinden?
pi_64457474
even een snelle postkersttvp.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_64457501
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:24 schreef Blinker het volgende:

[..]

Klinkt goed
Waar kan ik dat lesschema terugvinden?
Ik was ook al aan het kijken waar ik het kan downloaden, maar volgens mij kan het bijna nergens meer?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64457674
Nee, volgens mij is Evy redelijk verdwenen nu. Er stonden een tijdje geleden nog wel ergens linkjes van, ik zal eens zien of ik nog wat kan vinden..
pi_64457743
pi_64457820
quote:
Nope helaas, als ik klik op de link om te downloaden geeft 'ie aan dat de webpagina het niet meer doet...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64457829
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:40 schreef teigan het volgende:
Gaat dan lekker zeg freecell, maar dat kan ook niet anders, volgens mij sjouw jij de hele dag met vanalles rond, moet wel goed zijn voor de conditie...
Nou, mijn buik is op het moment een hopeloze hangtoestand en dat lijkt echt per weke erger te worden terwijl mijn gewicht gelijk blijft maar mijn armen gaan inderdaad erg goed Bijna mijn kipfiletjes kwijt Ze zijn normaal nogal duidelijk aanwezig bij mij, maar het wordt daar echt steviger
pi_64457852
Zo, vanaf vandaag ga ik ook opletten. Ben mezelf echt zat. En zodra de gladheid weg is lopen met Evy idd.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64457879
Ik ben net zo zwaar als vorige week end e week er voor, maar ik voel me vandaag toch Dik, niet normaal meer
  maandag 29 december 2008 @ 10:57:10 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64458241
Hier is de ' schade van de kerst' beperkt gebleven tot een halve kilo. Best netjes vond ik zo.

Maar ik ken het wel hoor Isa, dat je je de ene dag veel groter en zwaarder en voller kan voelen dan de andere dag.
pi_64458397
Goh wat maf freecell, je zou toch juist verwachten dat hij nu weer helemaal strak zou trekken...

Fuente, ik heb ze nog wel op de computer staan, maar zou niet weten hoe ik ze makkelijk zou kunnen versturen/uploaden, anders had ik dat nog wel willen doen.. Van 0-5 km is al 561 Mb.
pi_64458449
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:04 schreef teigan het volgende:
Goh wat maf freecell, je zou toch juist verwachten dat hij nu weer helemaal strak zou trekken...

Fuente, ik heb ze nog wel op de computer staan, maar zou niet weten hoe ik ze makkelijk zou kunnen versturen/uploaden, anders had ik dat nog wel willen doen.. Van 0-5 km is al 561 Mb.
Geeft niets! Ik speur nog wel even verder
Dank je wel!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 december 2008 @ 11:14:20 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64458698
Deze doet het volgens mij nog Fuente:

http://jo0lz.ath.cx/start_2_run.zip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: