quote:
Op zondag 28 december 2008 11:28 schreef freecell het volgende:Maar knijn is veel toffer want die speelt altijd met mij

Ik ben nu trouwens mijn kerstkilo's (ja die zaten er wel

) op 2 ons na alweer kwijt

Schade valt mee dus, we zitten weer onder de 70

Teigan: Is er niet iets anders in jouw vakgebied waar jij in kan werken? Want volgens mij vind jij je huidige baan helemaal niet leuk?
freecell, ik zou niet echt goed weten wat... En op dit moment vind ik mijn baan inderdaad niet altijd leuk. Bepaalde leerlingen zitten mij gewoon erg dwars, en het is erg vervelend om een vwo 5 klas tegen je te hebben, die kunnen je goed klemzetten.
Het is nu vooral een combinatie van teveel reistijd naar mijn werk, zelf dingen niet los kunnen laten, en te weinig hulp vragen waardoor het niet wil. Het lesgeven zelf vind ik echt veels te leuk om op te geven, maar ik moet toch hard blijven werken aan mijn weerbaarheid, die is nog niet wat hij zou moeten zijn...
Ik moet weer even mezelf aan het verstand peuteren dat het niet allemaal zwart en wit is, maar dat er ook een heleboel grijstinten zijn. Dan komt het ook wel weer goed.
[ Bericht 5% gewijzigd door teigan op 28-12-2008 12:32:34 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"