Das goed balen en heel lastig! (vooral met kinderenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:
arme liejannuh en arme ik *gipspoot ehhhhh arm meldt zich*
er was toch 'iets' gebroken in m'n hand, gips dus. lekker zo vlak voor de kerst!. ben er iig tot 30/12 klaar mee, daarna gaan ze verder kijken...
*zucht*
Auch.... klinkt pijnlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:
arme liejannuh en arme ik *gipspoot ehhhhh arm meldt zich*
er was toch 'iets' gebroken in m'n hand, gips dus. lekker zo vlak voor de kerst!. ben er iig tot 30/12 klaar mee, daarna gaan ze verder kijken...
*zucht*
Door drukte zit dat er allemaal even niet inquote:Op donderdag 18 december 2008 22:33 schreef Liejannuh het volgende:
Dan ga je toch wandelen in je lunchpauze? Of iets anders doen waarvoor je geen abbo nodig hebt?
Maak voor jezelf een schema met wat je het beste kunt eten en probeer je daaraan te houden. Niet te streng zijn, want dat werkt alleen averechts, maar gewoon realistisch.
Hoe komt het dat je weer bent gaan snoepen en meer bent gaan eten?
Ik lees er graag meer over. Nu oog schoon maken en slapen!
alsof ik daar tijd voor zou hebben..... Mijn hele leven offer ik op dit moment op voor mijn werk, maar het lijkt wel te helpen, aangezien ik van iedereen hoor dat ik het goed doe nu...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Mod wordenKrijg je een heul grote PM-box
Ik ben vandaag heeeeel vrolijk![]()
en straks ga ik 3 uur sporten
![]()
en dan instorten
Soepje staat op, ik maak kippensoep voor vanavond. Ik wilde even voor het sporten geen zware maaltijd eten.
Iedereen een ontzettend fijne vakantie!!
ja, daar had ik al aan gedacht, het is alleen dat er soms ineens 10 pm's binnen een dag komen, en dan zit hij ineens weer propvol... Ik moet dat ding eigenlijk gewoon eens helemaal leeggooien...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:16 schreef freecell het volgende:
Teigan: heb je je verwijderde items wel verwijderd? Anders blijftie vol.
Als je dat wel gedaan hebt ben ik jaloers, want ik krijg bijna nooit pm's
Veel plezier vanavond Isa (wanneer kom je weer?)
Ja, ik was inderdaad niet van plan om een maand lang sandwichspread te gaan eten.quote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ga tussendoortjes eten Blinker!
En verzin ook andere dingen voor op brood dan sandwichspread!
Op hoeveel calorieen kom je uit met dit schema?
Op zich is dit denk wel een goed basisschema.![]()
En qua sporten kun je best beginnen met joggen, maar begin wel rustig. Ga het opbouwen en ga niet gelijk 10 km lopen ofzo. En verder moet je vooral een sport gaan doen die je leuk vindt!.
Gokje, maar eet je nu heel erg anders dan voorheen? Je lichaam laat namelijk heel duidelijk merken dat je grote veranderingen probeert door te voeren. Misschien eerst kleiner beginnen en lief blijven voor je lijf, dan hou je het langer vol.quote:Op maandag 22 december 2008 10:34 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, ik was inderdaad niet van plan om een maand lang sandwichspread te gaan eten.
Maar probeer wel in de marge van mager voedsel te blijven.
Met dit schema zit ik elke dag rond de 1700 ongeveer. Wel gewoon goed eten en lekker veel fruit![]()
Wat voor tussendoortjes kan ik beste eten? Ik merk nu al dat ik heel flauw ben.
Vannacht ook maar 4 uurtjes geslapen, omdat ik echt een flinke trek had
Maar ik zal vanavond eens proberen een lekker stukje te lopen.
Dit topic en de weegschaal negerenquote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Mevrouw.M. het volgende:
Wat is jullie strijdplan voor de feestdagen?
1. Welkomquote:Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Mevrouw.M. het volgende:
Wat is jullie strijdplan voor de feestdagen?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:42 schreef ymme het volgende:
Vandaag een laat ontbijtje: 1 beschuit.
Dadelijk met een vriendin na de stad (ja ik moet op het laatst nog kerst inkopen doen), en dan wordt er natuurlijk ook ergens lekker geluncht
En voor het avondeten, weet ik nog niet wat ik doe...
Ideeen????
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jemig Ymme, dat is wel heel erg weinig! Vooral die lunch!
Hoeveel calorieen is het in totaal? Het komt op mij over als veel te weinig calorieen tenzij je een enorme bak rijst en een gigantische speklap hebt opgegeten!
Hoe gaat het trouwens met je gezondheid en je medicatie? Welke medicatie gebruik je nu eigenlijk? En heb je last van bijwerkingen? Of valt dat allemaal nog mee?
uhm... normaal wel ja maar ja met kerst deed ik toch niet aan het atkins dieet dus ik vind dat wel een mooie overstap naar gewoon. ik was ook gewoon door gegaan met het atkins als het wel gewerkt had. Maar helaas.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:06 schreef Jarno het volgende:
Is slingeren van methode naar methode niet erg eh, onverstandig ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |