abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64141582
Ik had van de huisartsenpost al te horen gekregen dat ik het gewoon moet schoonmaken met water een paar keer per dag. Maar het lijkt mee te vallen. Ik ben blij dat ik vandaag geen pasfoto's hoef te laten maken, maar ik kreeg wel zonder al te veel problemen mijn ogen open. En dat is toch wel fijn.
Ik heb wel vaker een ontstoken oog gehad, maar dat deed vooral ook heel erg pijn. En ik kon absoluut geen licht verdragen en nu is het absoluut zo erg niet.
pi_64141892
Toch klinkt het niet lekker Liejannuh
* freecell medelijden heeft
pi_64143273
arme liejannuh en arme ik *gipspoot ehhhhh arm meldt zich*
er was toch 'iets' gebroken in m'n hand, gips dus. lekker zo vlak voor de kerst! . ben er iig tot 30/12 klaar mee, daarna gaan ze verder kijken...

*zucht*
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_64143527
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:
er was toch 'iets' gebroken in m'n hand, gips dus. lekker zo vlak voor de kerst! . ben er iig tot 30/12 klaar mee, daarna gaan ze verder kijken...

*zucht*
Das goed balen en heel lastig! (vooral met kinderen )
Wat is er stuk? Handwortelbeentje?
pi_64143602
ja dat ja!!! ik was het al weer vergeten!! ohja even geen hoofdletters nu he

lastig idd... denkniet dat ik anna in / uit bed krijg, met kerst koken zal ook niet meevallen en 2/1 gaan we met de familie weg en 1 van de leukste dingen vind ik dan altijd met de kids zwemmen... dus ik hoop heel erg dat er na de 30e niets meer op hoeft of iets wat tegen water kan iig...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_64143651
Oew, Jarno, wat waardeloos! Heb je er veel pijn aan?

Bij mij valt het wel mee hoor. Ik heb gewoon een Pink Eye, net zoals in Southpark.
pi_64143718
pijn valt mee, alhoewel het nu het in het gips zit meer pijn doet dan ervoor
heb je 'iets' in je oog gekregen dan liejannuh?
pi_64144067
Ik heb gewoon een beginnende ontsteking in mijn oog. Ik ben altijd ziekig zo tegen de kerst, dus ik ben allang blij als het hier bij blijft.
pi_64144267
ik heb ook zo'n periode gehad dat ik het elk jaar wel een keertje had, zo'n oogontsteking... niet leuk idd!
pi_64145792
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:

*zucht*
Auch.... klinkt pijnlijk.

Heb ik ook eens gehad met mijn vinger. Ik dacht dat ik hem zwaar gekneusd had, maar na 3 weken was het nog steeds niet over... Toch maar eens naar de huisarts en foto's laten maken in het ziekenhuis. Bleek het toch gebroken te zijn ipv gekneusd.

Resultaat is dat mijn vinger sindsdien scheef staat.
pi_64146251
Jarno, dat klinkt niet tof
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64146761
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:33 schreef Liejannuh het volgende:
Dan ga je toch wandelen in je lunchpauze? Of iets anders doen waarvoor je geen abbo nodig hebt?
Maak voor jezelf een schema met wat je het beste kunt eten en probeer je daaraan te houden. Niet te streng zijn, want dat werkt alleen averechts, maar gewoon realistisch.

Hoe komt het dat je weer bent gaan snoepen en meer bent gaan eten?

Ik lees er graag meer over. Nu oog schoon maken en slapen!
Door drukte zit dat er allemaal even niet in

Snoepen en teveel eten is een stress reactie

Je kan iig nog zien las ik

@ Isabeau, dat heb ik nagevraagd, hoe het zat bij verhuizing, maar daar deden ze niet aan je dan eerder uitschrijven
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64147188
Jarno een enorme knuffel toch gebroken hè
Dyna18 het maakt weinig uit voor de behandeling of het gebroken of gekneusd is, een vinger, die was dus toch wel scheef komen te staan.
Marcb1974 wat een kutsportschool Bij de volgende eerst navragen wat ze doen bij verhuizing of ziekte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64147362
Lijstje van gisteren helemaal niet hier neergezet
Alsnog maar doen.

Ontbijt: Special K met melk
Lunch 1 Witte boterham met kaas. 1 stuk ontbijtkoek met boter. cup a soup
Diner: Ribjes, gebakken aardappels en campignons en appelmoes.

Tussendoor: 1 koekje Heel kleintje en af en toe mag dat.
1 appel, 1 peer.

Verder veel water en thee.

Vandaag:
Ontbijt: Special K met mekl (joh spannend)
Lunch: Gebakken ei 2x met 1 boterham.
Diner: Gehaktbal, spinazie ala creme, aardappels.

Tussendoor, fruit maar welke weet ik nog niet.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:54:18 #115
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64149340
Beterschap Liejannuh en Jarno

* Jojogirl is net naar de kapper geweest en heeft nu raar gefohnd haar. Maar het is wel weer OK geknipt.
Oja, en ik wil weten waar mijn stop-knop zit. Ik snoep echt teveel
pi_64153311
Jarno, vervelend joh, sterkte ermee.

Liejannuh, balen zeg, hopen dat het snel weer beter is..

Jojo, vervelend is dat he? Ik hoop dat het nu bij mij ook een beetje mee gaat vallen nu ik vakantie heb..

Ik heb vanmorgen mijn band laten verwisselen(er lag er nog een in de kelder, dus uiteindelijk kost het ons niets..), daarna op school bij de kerstmarkt gekeken en nog even 2 uurtjes met een collega gebikkeld om een proefwerk af te maken.... En nu is het dan zover, vakantie

ik moet nog wel wat doen, maar daar ga ik eerst even niet over nadenken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64153440
Vakantie!!!
Ik wil ook!

Owja, Teigan je PM inbox is vol.
pi_64153562
alweer? Verdorie zeg, ik blijf dat ding leeggooien...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64154929
Mod worden Krijg je een heul grote PM-box

Ik ben vandaag heeeeel vrolijk en straks ga ik 3 uur sporten en dan instorten

Soepje staat op, ik maak kippensoep voor vanavond. Ik wilde even voor het sporten geen zware maaltijd eten.

Iedereen een ontzettend fijne vakantie!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64155048
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Mod worden Krijg je een heul grote PM-box

Ik ben vandaag heeeeel vrolijk en straks ga ik 3 uur sporten en dan instorten

Soepje staat op, ik maak kippensoep voor vanavond. Ik wilde even voor het sporten geen zware maaltijd eten.

Iedereen een ontzettend fijne vakantie!!
alsof ik daar tijd voor zou hebben..... Mijn hele leven offer ik op dit moment op voor mijn werk, maar het lijkt wel te helpen, aangezien ik van iedereen hoor dat ik het goed doe nu...

Eet ze straks en sport ze. De vakantie is voor mij een mooi moment om het gezonde avondeten weer voor elkaar te krijgen.... Straks broccoli, aardappels en nog iets van vlees/vis..
pi_64155216
Teigan: heb je je verwijderde items wel verwijderd? Anders blijftie vol.

Als je dat wel gedaan hebt ben ik jaloers, want ik krijg bijna nooit pm's

Veel plezier vanavond Isa (wanneer kom je weer? )
pi_64155268
Nou, wat dacht je van zondag!
pi_64155643
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wat dacht je van zondag!
hip
pi_64155771
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:16 schreef freecell het volgende:
Teigan: heb je je verwijderde items wel verwijderd? Anders blijftie vol.

Als je dat wel gedaan hebt ben ik jaloers, want ik krijg bijna nooit pm's

Veel plezier vanavond Isa (wanneer kom je weer? )
ja, daar had ik al aan gedacht, het is alleen dat er soms ineens 10 pm's binnen een dag komen, en dan zit hij ineens weer propvol... Ik moet dat ding eigenlijk gewoon eens helemaal leeggooien...
pi_64156645
Ow en ontopic: hoewel ik nog steeds onder de 70 zit en aldoor héél hard roep dat ik alles onder de 70 goed vind, stoort het me toch dat ik vandaag een H&M broek heb gekocht in een maat die groter was dan ik verwachtte.

Ik had 2 maten mee naar het pashokje
nummer 1 dacht ik te passen, nummer 2 was voor de zekerheid.
Het werd dus 2
pi_64157835
freecell, als hij verder goed zit, dan zou ik me niet druk maken om de maat.. Ook bij de H&M zit er soms een enorm verschil in.. Ik heb dingen in maat 40 hangen, maar mijn laatste aankoop was maat 46 geloof ik...
pi_64167670
Hebben ze bij coolcat nu ook al maat 46, teigan?

(jij hebt toch heul geen 46, kom op ze, dan moet ik zeker 56 aan )

Ik ben helemaal op. Alles doet een beetje pijn. Maar ik heb wel 2 flessen wijn in de kerstbingo van de sportschool gewonnen Deelname was automatisch als je met een groepsles meedeed. En ik heb W. best wel gemist
  zondag 21 december 2008 @ 21:32:25 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64222325
Knap hoor, van dat sporten Isa!

Sinds jij me hier vorige week zei dat ik zo goed bezig was is het juist helemaal mis gegaan.
Echt snaaitrek enzo. Chocola vooral.
  zondag 21 december 2008 @ 23:12:47 #129
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64226751
Hallo mensen
Ik ben beetje nieuw hier, maar het is nu ook tijd om eens wat aan mn gewicht te doen.
Ik ben 23 jaar en ben 1.93 meter. 2 jaar geleden woog ik nog 85 kilo, nu 107 kilo

100% aan mijzelf te verwijten, slechte voeding, weinig beweging, etc.
Ik ben het nu zat en wil er wat aan doen.

Ik heb bij caloriechecker.nl een beetje gekeken naar voeding dat niet al te vet is etc.

Ik kwam bij het volgende ongeveer uit:

Ochtend
Bakje Yoghurt
2 Boterhammen met sandwichspread
Appel

Middag
4 boterhammen met sandwichspread
Appel

Avond
Gekookte Aardappelen
Groente/sla
Kipfilet / stukje vlees (mager)
Bakje yoghurt

Nu zoek ik nog iets om de avond mee op te vullen
Heeft iemand op- of aanmerkingen, want ik ben geen dieetist.

Verder zou ik graag wat tips willen betreft beweging.
In het verleden ging ik wel eens joggen, maar dat heb ik nu al een jaar niet meer gedaan.
Kan ik dat met mijn overgewicht hervatten? Of moet ik beginnen met simpele oefeningen, zoals situps e.d?

Ik hoor het graag en steun me
pi_64236731
Ga tussendoortjes eten Blinker!
En verzin ook andere dingen voor op brood dan sandwichspread!
Op hoeveel calorieen kom je uit met dit schema?
Op zich is dit denk wel een goed basisschema.

En qua sporten kun je best beginnen met joggen, maar begin wel rustig. Ga het opbouwen en ga niet gelijk 10 km lopen ofzo. En verder moet je vooral een sport gaan doen die je leuk vindt!.
pi_64236932
Haha, wat een grap. Zelfs met een blok gips aan m'n arm twijfelde de weegschaal vanochtend nog tussen 86 en 86,5. . En dat terwijl ik de boel een beetje heb laten verslappen ivm frustratie om de hele situatie en dat ik niet te lastig wil zijn richting YPPY die nu moet koken terwijl dat niet haar ding is maar meer mijn ding. Maar goed, kennelijk gaat het nog goed. Mijn oorspronkelijke doel was 85 (-12,5!) en dat komt nu angstig dichtbij. Nieuw doel dan maar! .
  maandag 22 december 2008 @ 10:34:02 #132
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64237630
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ga tussendoortjes eten Blinker!
En verzin ook andere dingen voor op brood dan sandwichspread!
Op hoeveel calorieen kom je uit met dit schema?
Op zich is dit denk wel een goed basisschema.

En qua sporten kun je best beginnen met joggen, maar begin wel rustig. Ga het opbouwen en ga niet gelijk 10 km lopen ofzo. En verder moet je vooral een sport gaan doen die je leuk vindt!.
Ja, ik was inderdaad niet van plan om een maand lang sandwichspread te gaan eten.
Maar probeer wel in de marge van mager voedsel te blijven.

Met dit schema zit ik elke dag rond de 1700 ongeveer. Wel gewoon goed eten en lekker veel fruit
Wat voor tussendoortjes kan ik beste eten? Ik merk nu al dat ik heel flauw ben.
Vannacht ook maar 4 uurtjes geslapen, omdat ik echt een flinke trek had

Maar ik zal vanavond eens proberen een lekker stukje te lopen.
pi_64237967
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:34 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ja, ik was inderdaad niet van plan om een maand lang sandwichspread te gaan eten.
Maar probeer wel in de marge van mager voedsel te blijven.

Met dit schema zit ik elke dag rond de 1700 ongeveer. Wel gewoon goed eten en lekker veel fruit
Wat voor tussendoortjes kan ik beste eten? Ik merk nu al dat ik heel flauw ben.
Vannacht ook maar 4 uurtjes geslapen, omdat ik echt een flinke trek had

Maar ik zal vanavond eens proberen een lekker stukje te lopen.
Gokje, maar eet je nu heel erg anders dan voorheen? Je lichaam laat namelijk heel duidelijk merken dat je grote veranderingen probeert door te voeren. Misschien eerst kleiner beginnen en lief blijven voor je lijf, dan hou je het langer vol.

Iig succes
pi_64238694
Hallo Vincent... veel succes gewenst.

Bij mij staat het de laatste 2 weken een beetje stil. De weegschaal gaf vanochtend zelfs een halve kilo erbij. Ik probeer wel gezond te blijven eten met de normale maaltijden, maar ondertussen heb ik ook al 3 kerstdiners gehad.... die tikken natuurlijk hard aan.
pi_64239160
Ik ga vanaf morgen een proberen gezonder te koken en minder te eten. Kijken of dat helpt. En bewegen tijdens de komende studiedagen
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 22 december 2008 @ 12:24:10 #136
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64240483
@ dyna18: Dankejwel, jij ook

@ omearos:
Het grootste verschil is dat ik hiervoor gewoon keihard ongezond at.
In de middag vaak hamkaas croissants, vaak bapao, smeerkaas, chips.
Ik kookte ook nooit mn aardappelen, maar bakte het En elke week standaard diepvriespizza's

Dit kwam denk ik voornamelijk, omdat ik erg druk was en geen tijd/zin om er tijd aan te besteden.
Nu heb ik daarentegen wel weer voldoende tijd en dat wil ik nu eens goed in mijzelf investeren,

Ik probeer nu alle schadelijk voeding te vervangen met producten wat weinig vet bevat en ook meer fruit eten.
Om de avond toch wat meer draaglijker te maken, ga ik dan misschien toch wat meer eten en dan geleidelijk afbouwen. Zolang het maar gezond is toch?
pi_64242149
Dan zal je wel hard gaan in het begin blinker! Voor 's avonds kan je heel goed paprika en komkommer en dergelijke eten (als je een groenvoermens bent tenminste ).
Heb je een keer echt zin in chips, probeer dan eens cassave of kroepoek. Das ook knabbelbaar en minder vet/calorieën!
pi_64250234
Ik wil me ook graag melden voor het topic.

Ik weeg nu 99 kilo en wil graag naar de 75. Dit wil ik gaan bereiken door minder en gezonder te eten en meer te bewegen.

Wat is jullie strijdplan voor de feestdagen?
pi_64250439
Welkom aan de nieuwelingen, en veel succes.

Ik ga een kerstdag lekker thuis eten, we gaan soep maken, met wat versgebakken brood erbij..

Tweede kerstdag moet ik maar even kijken. Ik heb geen invloed op het eten, maar ik heb een vermoeden dat mijn moeder het niet te vet gaat maken, aangezien ze zelf bij een dietiste loopt...

Ik merk dat nu ik thuis weinig doe, ik ook veel minder honger heb, maar ik vergeet nog wel te drinken, ik had vandaag nog bijna niets op... Dus net maar even een fles bar le duc gepakt...
pi_64250544
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Mevrouw.M. het volgende:
Dit topic en de weegschaal negeren

Maar welkom in de dieetclub Succes!
pi_64257628
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Mevrouw.M. het volgende:

1. Welkom
2. Er zijn voor mij 4 feestdagen, namelijk 1e, 2e en 3e kerstdag en oudjaarsdag (en de nacht daarop ) Dan eet ik gewoon waar ik zin in heb. De rest van December doe ik rustig aan.
Waarschijnlijk kom ik dan een kilo aan, maar die gaat er in Januari wel weer af.
pi_64276058
Vandaag een laat ontbijtje: 1 beschuit.

Dadelijk met een vriendin na de stad (ja ik moet op het laatst nog kerst inkopen doen), en dan wordt er natuurlijk ook ergens lekker geluncht

En voor het avondeten, weet ik nog niet wat ik doe...
Ideeen????
pi_64276433
Wij gaan vis eten, met aardappelpartjes en witlof denk ik...

Lekker makkelijk en ook wel redelijk gezond..
pi_64276549
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:42 schreef ymme het volgende:
Vandaag een laat ontbijtje: 1 beschuit.

Dadelijk met een vriendin na de stad (ja ik moet op het laatst nog kerst inkopen doen), en dan wordt er natuurlijk ook ergens lekker geluncht

En voor het avondeten, weet ik nog niet wat ik doe...
Ideeen????

Ik ga mezelf nog maar een keer herhalen.
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jemig Ymme, dat is wel heel erg weinig! Vooral die lunch!
Hoeveel calorieen is het in totaal? Het komt op mij over als veel te weinig calorieen tenzij je een enorme bak rijst en een gigantische speklap hebt opgegeten!

Hoe gaat het trouwens met je gezondheid en je medicatie? Welke medicatie gebruik je nu eigenlijk? En heb je last van bijwerkingen? Of valt dat allemaal nog mee?
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:42:13 #145
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_64282174
Ik had nog een vraagje over verzadigd vet.
Het liefst krijg je zo min mogelijk binnen, maar hoeveel is de absolute max als je aan het lijnen bent?
pi_64318211
ik ben atkins afgestapt en ik neem smam als persoonlijke afval coach

ik heb vanmorgen 1 beschuitje en 1 snee brood op met een mok melk vanmiddag word het 1 broodje en vanavond gourmet pas in het nieuwe jaar kunnen we pas goed beginnen natuurlijk. Kijken of dat werkt
pi_64318278
Is slingeren van methode naar methode niet erg eh, onverstandig ofzo?
pi_64318397
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:06 schreef Jarno het volgende:
Is slingeren van methode naar methode niet erg eh, onverstandig ofzo?
uhm... normaal wel ja maar ja met kerst deed ik toch niet aan het atkins dieet dus ik vind dat wel een mooie overstap naar gewoon. ik was ook gewoon door gegaan met het atkins als het wel gewerkt had. Maar helaas.
pi_64319265
Riann, wat eet je dan "normaal" als je niet aan een dieet doet?
pi_64319419
Doet Riann uberhaupt wel eens geen dieet?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')