Schedule of Playquote:Ladbrokes.com World Darts Championship
Preliminary Round Draw
Hannes Schnier (Austria) v Shi Yongsheng (China)
David Fatum (USA) v Shane O'Connor (Ireland)
Warren French (New Zealand) v Akihiro Nagakawa (Japan)
Marko Kantele (Finland) v Lourence Ilagan (Philippines)
Charles Losper (South Africa) v Sudesh Fitzgerald (Guyana)
Remco van Eijden (Holland) v Anastasia Dobromyslova (Russia)
First Round Draw Bracket
Phil Taylor (1, England) v Steve Grubb
Michael van Gerwen (32, Holland) v Darin Young
Roland Scholten (16, Holland) v Carlos Rodriguez
Kevin Painter (17, England) v Matt Clark
Wayne Mardle (8, England) v Fatum/O'Connor
Wayne Jones (25, England) v Robert Thornton
Alan Tabern (9, England) v Steve Beaton
Andy Jenkins (24, England) v Co Stompe
Terry Jenkins (5, England) v Dennis Smith
Alex Roy (28, England) v Kevin McDine
Mervyn King (12, England) v Schnier/Yongsheng
Mark Walsh (21, England) v Jamie Caven
John Part (4, Canada) v Bill Davis
Barrie Bates (29, Wales) v Felix McBrearty
Peter Manley (13, England) v Mensur Suljovic
Mark Dudbridge (20, England) v Nick Fullwell
Raymond van Barneveld (2, Holland) v Mark Stephenson
Wes Newton (31, England) v Per Laursen
Ronnie Baxter (15, England) v Kantele/Ilagan
Denis Ovens (18, England) v Steve Maish
Andy Hamilton (7, England) v Michael Barnard
Andy Smith (26, England) v Tony Ayres
Colin Lloyd (10, England) v Jelle Klaasen
Kirk Shepherd (23, England) v Jan van der Rassel
Adrian Lewis (6, England) v Russell Stewart
Adrian Gray (27, England) v Paul Nicholson
Dennis Priestley (11, England) v French/Nagakawa
Chris Mason (22, England) v John MaGowan
James Wade (3, England) v Brendan Dolan
Tony Eccles (30, England) v van Eijden/Dobromyslova
Colin Osborne (14, England) v Losper/Fitzgerald
Vincent van der Voort (19, Holland) v Nandor Bezzeg
Let op dit zijn Engelse tijden dus tel er een uurtje bij op.quote:2009 Ladbrokes.com World Darts Championship
Schedule of Play
First Round (Preliminary Round games denoted by (P))
Friday December 19
7.10pm - Roland Scholten v Carlos Rodriguez
8.15pm - Warren French v Akihiro Nagakawa (P)
9.00pm - Wayne Jones v Robert Thornton
10.00pm - John Part v Bill Davis
11.00pm - Andy Jenkins v Co Stompe
Saturday December 20
12.40pm - Terry Jenkins v Dennis Smith
1.45pm - Hannes Schnier v Shi Yongsheng (P)
2.30pm - Kevin Painter v Matt Clark
3.30pm - Dennis Priestley v French/Nagakawa
4.30pm - Barrie Bates v Felix McBrearty
7.10pm - Alan Tabern v Steve Beaton
8.15pm - David Fatum v Shane O'Connor (P)
9.00pm - Michael van Gerwen v Darin Young
10.00pm - Phil Taylor v Steve Grubb
11.00pm - Alex Roy v Kevin McDine
Sunday December 21
1.10pm - Mark Walsh v Jamie Caven
2.15pm - Charles Losper v Sudesh Fitzgerald (P)
3.00pm - Mark Dudbridge v Nick Fullwell
4.00pm - Wes Newton v Per Laursen
5.00pm - Denis Ovens v Steve Maish
7.10pm - Andy Hamilton v Michael Barnard
8.15pm - Remco van Eijden v Anastasia Dobromyslova (P)
9.00pm - Wayne Mardle v Fatum/O'Connor
10.00pm - Raymond van Barneveld v Mark Stephenson
11.00pm - Peter Manley v Mensur Suljovic
Monday December 22
7.10pm - Chris Mason v John MaGowan
8.15pm - Marko Kantele v Lourence Ilagan (P)
9.00pm - Adrian Lewis v Russell Stewart
10.00pm - Colin Lloyd v Jelle Klaasen
11.00pm - Mervyn King v Schnier/Yongsheng
Tuesday December 23
12.40pm - Andy Smith v Tony Ayres
1.45pm - Adrian Gray v Paul Nicholson
2.45pm - Kirk Shepherd v Jan van der Rassel
3.45pm - Tony Eccles v van Eijden/Dobromyslova
7.10pm - Ronnie Baxter v Kantele/Ilagan
8.15pm - Colin Osborne v Losper/Fitzgerald
9.15pm - James Wade v Brendan Dolan
10.15pm - Vincent van der Voort v Nandor Bezzeg
Second Round
Saturday December 27
1.40pm - T Jenkins/D Smith v Roy/McDine
3.00pm - Tabern/Beaton v A Jenkins/Stompe
4.20pm - Scholten/Rodriguez v Painter/Clark
7.10pm - Manley/Suljovic v Dudbridge/Fullwell
8.30pm - Taylor/Grubb v van Gerwen/Young
9.50pm - Mardle/Fatum/O'Connor v Jones/Thornton
Sunday December 28
1.10pm - King/Schnier/Yongsheng v Walsh/Caven
2.30pm - Baxter/Kantele/Ilagan v Ovens/Maish
3.50pm - Hamilton/Barnard v A Smith/Ayres
7.10pm - Lloyd/Klaasen v Shepherd/van der Rassel
8.30pm - van Barneveld/Stephenson v Newton/Laursen
9.50pm - Part/Davis v Bates/McBrearty
Monday December 29
1.10pm - Lewis/Stewart v Gray/Nicholson
2.30pm - Priestley/French/Nagakawa v Mason/MaGowan
3.50pm - Osborne/Losper/Fitzgerald v van der Voort/Bezzeg
7.10pm - Wade/Dolan v Eccles/van Eijden/Dobromyslova
Third Round
8.30pm - Taylor/Grubb/van Gerwen/Young v Scholten/Rodriguez/Painter/Clark
9.50pm - Part/Davis/Bates/McBrearty v Manley/Suljovic/Dudbridge/Fullwell
Tuesday December 30
1.10pm - Lewis/Stewart/Gray/Nicholson v Priestley/French/Nagakawa/Mason/MaGowan
2.40pm - T Jenkins/D Smith/Roy/McDine v King/Schnier/Yongsheng/Walsh/Caven
4.10pm - Mardle/Fatum/O'Connor/Jones/Thornton v Tabern/Beaton/A Jenkins/Stompe
7.10pm - Hamilton/Barnard/A Smith/Ayres v Lloyd/Klaasen/Shepherd/van der Rassel
8.40pm - van Barneveld/Stephenson/Newton/Laursen v Baxter/Kantele/Ilagan/Ovens/Maish
10.10pm - Wade/Dolan/Eccles/van Eijden/Dobromyslova v Osborne/Losper/Fitzgerald/van der Voort/Bezzeg
Quarter-Finals
Thursday January 1 2009
7.15pm - T Jenkins/D Smith/Roy/McDine/King/Schnier/Yongsheng/Walsh/Caven v Part/Davis/Bates/McBrearty/Manley/Suljovic/Dudbridge/Fullwell
9.15pm - Taylor/Grubb/van Gerwen/Young/Scholten/Rodriguez/Painter/Clark v Mardle/Fatum/O'Connor/Jones/Thornton/Tabern/Beaton/A Jenkins/Stompe
Friday January 2
7.15pm - Lewis/Stewart/Gray/Nicholson/Priestley/French/Nagakawa/Mason/MaGowan v Wade/Dolan/Eccles/van Eijden/Dobromyslova/Osborne/Losper/Fitzgerald/van der Voort/Bezzeg
9.15pm - van Barneveld/Stephenson/Newton/Laursen/Baxter/Kantele/Ilagan/Ovens/Maish v Hamilton/Barnard/A Smith/Ayres/Lloyd/Klaasen/Shepherd/van der Rassel
Semi-Finals
Saturday January 3
7.15pm
9.15pm
Final
Sunday January 4
7.15pm
Dat was pas een heldenfinale.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:47 schreef wdn het volgende:
1994, Dennis Priestley
1995, Phil Taylor
1996, Phil Taylor
1997, Phil Taylor
1998, Phil Taylor
1999, Phil Taylor
2000, Phil Taylor
2001, Phil Taylor
2002, Phil Taylor
2003, John Part
2004, Phil Taylor
2005, Phil Taylor
2006, Phil Taylor
2007, Raymond van Barneveld
2008, John Part
Waarom zou ze niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:47 schreef Gabbylicious het volgende:
Ja, kan iemand mij uitleggen hoezo die Dobromyslova mag meedoen?
Die zitten ook bij de BDOquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:56 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Omdat Gulliver en Hoenselaar bijvoorbeeld ook niet meedoen
Ok, ik kan me herrinneren dat Dobro nog niet al te lang geleden tegen Trina en Hoeselaar gespeeld heeftquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zitten ook bij de BDO![]()
Anastasia Dobromyslova is overgestapt naar de PDC.
Helaas, stel je maar in op nachtelijke samenvattingen als je het van SBS moet hebben....quote:
Ja ik heb die gezien (net als de meeste ander finalesquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dat was pas een heldenfinale.
streams....quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Helaas, stel je maar in op nachtelijke samenvattingen als je het van SBS moet hebben....
PDC doet niet aan scheiding in sexen meen ik(?) Taylor heb ik daar wel eens een mening over horen zeggen maar kan het me niet meer goed herinnerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:05 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ok, ik kan me herrinneren dat Dobro nog niet al te lang geleden tegen Trina en Hoeselaar gespeeld heeft
Maar de PDC heeft dus geen vrouwentoernooien?
quote:I class myself as a hardened sportsman," Wayne Mardle says thoughtfully as he smoothes the creases in his bright orange Hawaiian shirt. "As a darts player I'm used to dealing with pressure. I've made five world championship semi-finals in the last seven years and so I know what it's like to play in front of screaming crowds, live on television. But I've never experienced the immense pressure I was under last month. It was terrible."
Mardle shakes his head as he remembers the trauma he endured at the Grand Slam of Darts tournament in Wolverhampton exactly a month ago today — when he was close to becoming the first male darts professional to lose to a woman in a televised match. His 24-year-old opponent, Anastasia Dobromyslova, the world's best woman player, had initially been overwhelmed by the loudest and most colorful performer at the oche. Mardle, who tags himself as "Hawaii 501" and has been known to burst into a rendition of Viva Las Vegas midway through a match to galvanize his army of supporters, had cruised into a 4–0 lead in a best-of-nine- set match.
Dobromyslova, whose darting alias is "From Russia With Love", refused to buckle. The arrows began to fly from her painted fingernails with increasing assurance and the big man from Essex could feel the sweat rolling down his usually grinning face. "I was no longer smiling," Mardle admits as his sport lurched into the modern world and issues of gender-equality unhinged his equilibrium. "I felt drained after she won one leg, and then another, and before I knew it 4–1 had become 4–3 and then, bloody hell, 4–4."
quote:"If I had lost I would have emigrated to Las Vegas," he exclaims. "I can promise you that."
Mardle looks pained by my laughter. "I'm not joking. I would have emigrated to Vegas and you would have never seen me again. It would have been unbearable — especially on the exhibition scene. Every time it would be the same old story: 'There's a woman here, Wayne, that fancies her chances against you!' I would never have heard the end of it.
Inderdaad Prachtige wedstrijd was datquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:30 schreef Urquhart het volgende:
Die Barney - Taylor finale was echt geweldigNog nooit zo'n goede wedstrijd gezien, die spanning bij die laatste leg
Ik heb er weer zin in
Dobromyslova heeft enkel een plek in de voorrondes gekregen bij gratie van India, die hun wildcard-plaats niet invulden. Overigens heeft er al eerder een vrouw meegedaan bij het PDC-WK.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef Madhouse11 het volgende:
Dobromyslova heeft een Russische Wildcard gekregen.
De PDC maakt geen onderscheidt tussen mannen en vrouwen, zijn altijd wel in voor iets nieuws, en ik kan zo 1,2,3 ook geen goede mannelijke darter uit Rusland noemen.
Dit gaat natuurlijk veel publiciteit opleveren.
Alles is te zien op Sport1 en op (gratis) streams op internet.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:50 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Dat was pas een heldenfinale.
True.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef Madhouse11 het volgende:
Priestley gaat er nooit snel uit, altijd langzaam.
Als je alleen van de nummers 1 t/m 18 verliest en daarvan soms wint zul je nooit een tournooi winnen maar wel op de 19de plek kunnen staanquote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat die vd Voort 19e geplaatst is
Kan ie ineens darten of wat ?
Bij mij doe ie het nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef borisz het volgende:
Livestream http://www.sbs6.nl/web/show/id=300124/langid=43
Mij ook nog niet, maar dit is de stream die de sbs aangeeft om het live te zien.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:22 schreef wimderon het volgende:
Betfair heeft ook streams, volgens mij wel redelijk live...
Niet gratis toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
google -> betfair?
maar goed: livevideo.betfair.com
Je moet je registreren daarna kan je gewoon kijken. Gratis.quote:
Beter dan Betfair kan niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef Sporttv het volgende:
http://www.atdhe.net/live-tv-1545.html
Ook een goede stream
Je kunt ook overdrijven hè, Taylor had gewoon het hogere gemiddelde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:32 schreef nightfall het volgende:
ik ben beinieuwd of stompe eens wat kan laten zien, laatste tournooi taylor compleet van het podium gegooid, kijken offie eindelijk eens van ze'n camera angst af is..
Idd, gemiddeld volgens mij amper 60.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef leroytje het volgende:
Ow ow, wat er nu toch op et podium staatvolgens mij al 2x een 35-darter of zo
Ja Nieuw Zeeland vs Japan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef leroytje het volgende:
Ow ow, wat er nu toch op et podium staatvolgens mij al 2x een 35-darter of zo
ja,. een tiende meer ofzo..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven hè, Taylor had gewoon het hogere gemiddelde.
je had erbij moeten zijn...quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt van het bord gegooid in mijn ogen.
part staat nu in ene keer wel leip goed te gooien,. co is tegen 1 uur altijd lekker stoned,. gooit ie lekker relaxedquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Nee.
Wel een latertje voor Co, al vindt 'ie dat volgens mij niet zo erg.
was het opzich ook, maar co had een paar mooie finishes, dat maakte het verschil,. voor de rest zit ik je een beetje op te fokkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:50 schreef wimderon het volgende:
Set Davis, 3-2.
[..]
Je was erbij? Het was een gewoon een close match.
Betfair ligt er helemaal uit. Precies bij het overgaan van de dag in Engeland, zou daar wel mee te maken hebben ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:03 schreef nightfall het volgende:
bij sbs is het echt niet te volgen zeg,. alleen maar haperingen
Laatste minuten niet helaas, maar Co heeft iig gewonnenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:09 schreef nightfall het volgende:
waar hebben jullie gekeken dan?
Scoreboard..en de odds bij de Betfair stream gaven ook duidelijk aan dat Co won (je kreeg er geen geld meer voor terugquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:09 schreef nightfall het volgende:
waar hebben jullie gekeken dan?
Er is een livestream die bij mij goed werkte gisteren ! (Sport 1).quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga maar sport 1 aanvragen geloof ik
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er is een livestream die bij mij goed werkte gisteren ! (Sport 1).
Niet dat je je dan niet sport 1 mag aanvragenMaar live darten kun je zien.
quote:De Sport1 Live streams werken helaas niet onder oudere versies en Mac OS/Linux
http://atdhe.net/live-tv-1589.htmlquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga maar sport 1 aanvragen geloof ik
yup, beetje onverwachts..quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:48 schreef ericajax het volgende:
Smith heeft gewonnen?
quote:7.10pm - Alan Tabern v Steve Beaton
8.15pm - David Fatum v Shane O'Connor (P)
9.00pm - Michael van Gerwen v Darin Young
10.00pm - Phil Taylor v Steve Grubb
11.00pm - Alex Roy v Kevin McDine
Gelukt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
1-1.
Hopelijk pakt v Gerwen nu de break en de 2-1.
http://www.atdhe.net/live-tv-1589.htmlquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef ericajax het volgende:
Kan iemand updates geven van roy-mcdine?
Bij de BDO, bij de PDC is het over het algemeen een stuk rumoeriger.quote:Op zondag 21 december 2008 00:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Holy crap, ik zap net langs SBS, wat zijn ze in die zaal in godesnaam aan het doen
Ik dacht altijd dat er om silence enzo werd gevraagd, maar nu worden die pijltjes gewoon lekker dat bord ingetyft terwijl op de achtergrond die zaal elke keer wordt afgebroken
Dat wist ik op zich wel, maar tijdens de partijen van van Gerwen en die van Taylor sloeg het nergens op, daar ging het dak er gewoon af in de achtergrondquote:Op zondag 21 december 2008 01:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij de BDO, bij de PDC is het over het algemeen een stuk rumoeriger.
Ah wat jammer had het niet gezien maar was erg mooi geweestquote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef ericajax het volgende:
Oh my god, Walsh mist dubbel 12 voor 9darter
krijg hem vanavond niet aan de gangquote:Op zondag 21 december 2008 00:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-1589.html
Hier werkt het ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
krijg hem vanavond niet aan de gang
Hier ook weerquote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Betfair werkt hier gewoon hoor.
Alleen zijn ze bij SBS nog met de eerste set bezig en bij Betfair zijn ze met de beslissende leg bezig...quote:Op zondag 21 december 2008 20:56 schreef Sporttv het volgende:
SBS stream werkt gewoon
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
Betfair doet het hier ook zonder problemen.
Is die ook fullscreen te krijgen?
Waarom niet?quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Sporttv het volgende:
Maar hoe kan het dat er een vrouw tegen een man dart????
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Sporttv het volgende:
Maar hoe kan het dat er een vrouw tegen een man dart????
Dat zijn rouwbanden, er is vorige week een official van de PDC overleden, die veel contact had met de spelers.quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef AchJa het volgende:
BTW, ik zie die Dobro ook alweer met zo'n stuk tape om haar linkermouw van haar shirt lopen, gister zag ik ook al iemand met zo'n stuk tape. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Dan volg je het kennelijk nog niet zo lang. Zowel Gulliver als Hoenselaar zijn zelfs al eens heel dicht bij kwalificatie voor de Lakeside/Embassy geweest. De PDC kent geen vrouwencircuit, daar kom je als vrouw automatisch op de OOM terecht als je prijzengeld pakt. Maar ook bij de PDC is het geen primeur, Gayl King was in 2001 de eerste vrouw die meedeed aan dit WK.quote:Op zondag 21 december 2008 21:36 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Gewoon heb het bij de BDO nog niet gezien is het bij de PDC gewoon ook mannen tegen vrouwen?
dat is een rouwband, of moet het iig voorstellen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef AchJa het volgende:
BTW, ik zie die Dobro ook alweer met zo'n stuk tape om haar linkermouw van haar shirt lopen, gister zag ik ook al iemand met zo'n stuk tape. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Kloptquote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Dat zijn rouwbanden, er is vorige week een official van de PDC overleden, die veel contact had met de spelers.
K, thx voor de info. Vind het alleen wel een beetje een karige rouwband dan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Dat zijn rouwbanden, er is vorige week een official van de PDC overleden, die veel contact had met de spelers.
Zit waarschijnlijk niet lekker, ze hebben niet voor niets ruime shirts allemaal.quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, thx voor de info. Vind het alleen wel een beetje een karige rouwband dan.
Je kunt moeilijk zo'n strakke band om doen terwijl je constant met je armen bezig bent.quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, thx voor de info. Vind het alleen wel een beetje een karige rouwband dan.
Ik heb het niet over strak, ik vind het maar een aftands bandje. Het ziet er verdomme uit als een stuk duct tape.quote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk zo'n strakke band om doen terwijl je constant met je armen bezig bent.
Idd jaquote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mardle blijft toch een showmannetje.
Zal dat interview nooit vergeten waarbij hij zo pissed was, en niet geloofde dat het live was.
Dat is het ookquote:Op zondag 21 december 2008 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het niet over strak, ik vind het maar een aftands bandje. Het ziet er verdomme uit als een stuk duct tape.
Dat was briljant inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mardle blijft toch een showmannetje.
Zal dat interview nooit vergeten waarbij hij zo pissed was, en niet geloofde dat het live was.
Volgens mij is er ietsjes af.quote:Op zondag 21 december 2008 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
issie afgevallen?
Kan hij zich ook niet echt veroorloven bij best of 5quote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef Blawh het volgende:
Gaat strak inderdaad. Niet gek voor iemand die nog weleens een slowstarter is.
Klopt, maar het heeft hem al vaker de kop gekost. Kan me nog een wedstrijd tegen Masonquote:Op zondag 21 december 2008 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan hij zich ook niet echt veroorloven bij best of 5
Ik vind Barney niet echt een slowstarter. Sterker nog, hij stond er om bekend dat hij uit de startblokken vloog en binnen no time 2 of 3 sets voor stond. Maar dat was dan vooral in langere wedstrijden.quote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef Blawh het volgende:
Gaat strak inderdaad. Niet gek voor iemand die nog weleens een slowstarter is.
Aangezien hij pas zondagavond weer hoeft te spelen, kan het makkelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zegt net dat hij net als vorig jaar weer naar NL gaat met de Kerst. Blijf het toch een beetje vreemde indeling vinden dit toernooi.
Leuke wedstrijd welquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
is van eijden live?
de streams op de SBS site zijn helaas niet Live. ze lopen iets van 20 minuten achter.quote:Op maandag 22 december 2008 12:48 schreef Lennox het volgende:
Alleen wel rare rekencombinaties bij die Suljovic af en toe. Aparte manier van gooien ook, maar wel knap dat hij het haalt.
Overigens kan je de wedstrijden gewoon live via de SBS6 site bekijken, maar ik neem aan dat het algemeen bekend is hier?
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef Lennox het volgende:
Lloyd - Klaasen is wel mooi affiche. Naar Mason en Lewis ben ik ook wel benieuwd. Is Kantele ook weer voorronde partij ofzo?
Ik denk dat de rest van de wereld niet zo gecharmeerd was van die duct tape...quote:Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef wimderon het volgende:
Na 3 dagen darten opeens nu wel dikke, strakke rouwbanden
Lijkt wel of 'ie rechtstreeks uit een kliniek komt zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef wimderon het volgende:
Opa staat lekker te gooien, 2-0 al.
Mason staat er weer lekker bij
Die ouwe maakt korte metten met hemquote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef wimderon het volgende:
Opa staat lekker te gooien, 2-0 al.
Mason staat er weer lekker bij
Nou ja, hij schijnt ook een schouderblessure te hebben, in dat licht is het niveau wel vergelijkbaar met Scholten.quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt wel of 'ie rechtstreeks uit een kliniek komt zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |