Ah wat jammer had het niet gezien maar was erg mooi geweestquote:Op zondag 21 december 2008 14:44 schreef ericajax het volgende:
Oh my god, Walsh mist dubbel 12 voor 9darter
krijg hem vanavond niet aan de gangquote:Op zondag 21 december 2008 00:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/live-tv-1589.html
Hier werkt het ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
krijg hem vanavond niet aan de gang
Hier ook weerquote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Betfair werkt hier gewoon hoor.
Alleen zijn ze bij SBS nog met de eerste set bezig en bij Betfair zijn ze met de beslissende leg bezig...quote:Op zondag 21 december 2008 20:56 schreef Sporttv het volgende:
SBS stream werkt gewoon
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
Betfair doet het hier ook zonder problemen.
Is die ook fullscreen te krijgen?
Waarom niet?quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Sporttv het volgende:
Maar hoe kan het dat er een vrouw tegen een man dart????
Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:33 schreef Sporttv het volgende:
Maar hoe kan het dat er een vrouw tegen een man dart????
Dat zijn rouwbanden, er is vorige week een official van de PDC overleden, die veel contact had met de spelers.quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef AchJa het volgende:
BTW, ik zie die Dobro ook alweer met zo'n stuk tape om haar linkermouw van haar shirt lopen, gister zag ik ook al iemand met zo'n stuk tape. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Dan volg je het kennelijk nog niet zo lang. Zowel Gulliver als Hoenselaar zijn zelfs al eens heel dicht bij kwalificatie voor de Lakeside/Embassy geweest. De PDC kent geen vrouwencircuit, daar kom je als vrouw automatisch op de OOM terecht als je prijzengeld pakt. Maar ook bij de PDC is het geen primeur, Gayl King was in 2001 de eerste vrouw die meedeed aan dit WK.quote:Op zondag 21 december 2008 21:36 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Gewoon heb het bij de BDO nog niet gezien is het bij de PDC gewoon ook mannen tegen vrouwen?
dat is een rouwband, of moet het iig voorstellen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef AchJa het volgende:
BTW, ik zie die Dobro ook alweer met zo'n stuk tape om haar linkermouw van haar shirt lopen, gister zag ik ook al iemand met zo'n stuk tape. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Kloptquote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Dat zijn rouwbanden, er is vorige week een official van de PDC overleden, die veel contact had met de spelers.
K, thx voor de info. Vind het alleen wel een beetje een karige rouwband dan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:44 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Dat zijn rouwbanden, er is vorige week een official van de PDC overleden, die veel contact had met de spelers.
Zit waarschijnlijk niet lekker, ze hebben niet voor niets ruime shirts allemaal.quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, thx voor de info. Vind het alleen wel een beetje een karige rouwband dan.
Je kunt moeilijk zo'n strakke band om doen terwijl je constant met je armen bezig bent.quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, thx voor de info. Vind het alleen wel een beetje een karige rouwband dan.
Ik heb het niet over strak, ik vind het maar een aftands bandje. Het ziet er verdomme uit als een stuk duct tape.quote:Op zondag 21 december 2008 21:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk zo'n strakke band om doen terwijl je constant met je armen bezig bent.
Idd jaquote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mardle blijft toch een showmannetje.
Zal dat interview nooit vergeten waarbij hij zo pissed was, en niet geloofde dat het live was.
Dat is het ookquote:Op zondag 21 december 2008 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb het niet over strak, ik vind het maar een aftands bandje. Het ziet er verdomme uit als een stuk duct tape.
Dat was briljant inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Bruce117 het volgende:
Mardle blijft toch een showmannetje.
Zal dat interview nooit vergeten waarbij hij zo pissed was, en niet geloofde dat het live was.
Volgens mij is er ietsjes af.quote:Op zondag 21 december 2008 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
issie afgevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |