Niet gratis toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
google -> betfair?
maar goed: livevideo.betfair.com
Je moet je registreren daarna kan je gewoon kijken. Gratis.quote:
Beter dan Betfair kan niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef Sporttv het volgende:
http://www.atdhe.net/live-tv-1545.html
Ook een goede stream
Je kunt ook overdrijven hè, Taylor had gewoon het hogere gemiddelde.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:32 schreef nightfall het volgende:
ik ben beinieuwd of stompe eens wat kan laten zien, laatste tournooi taylor compleet van het podium gegooid, kijken offie eindelijk eens van ze'n camera angst af is..
Idd, gemiddeld volgens mij amper 60.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef leroytje het volgende:
Ow ow, wat er nu toch op et podium staatvolgens mij al 2x een 35-darter of zo
Ja Nieuw Zeeland vs Japan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:42 schreef leroytje het volgende:
Ow ow, wat er nu toch op et podium staatvolgens mij al 2x een 35-darter of zo
ja,. een tiende meer ofzo..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven hè, Taylor had gewoon het hogere gemiddelde.
je had erbij moeten zijn...quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt van het bord gegooid in mijn ogen.
part staat nu in ene keer wel leip goed te gooien,. co is tegen 1 uur altijd lekker stoned,. gooit ie lekker relaxedquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Nee.
Wel een latertje voor Co, al vindt 'ie dat volgens mij niet zo erg.
was het opzich ook, maar co had een paar mooie finishes, dat maakte het verschil,. voor de rest zit ik je een beetje op te fokkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:50 schreef wimderon het volgende:
Set Davis, 3-2.
[..]
Je was erbij? Het was een gewoon een close match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |