de streams op de SBS site zijn helaas niet Live. ze lopen iets van 20 minuten achter.quote:Op maandag 22 december 2008 12:48 schreef Lennox het volgende:
Alleen wel rare rekencombinaties bij die Suljovic af en toe. Aparte manier van gooien ook, maar wel knap dat hij het haalt.
Overigens kan je de wedstrijden gewoon live via de SBS6 site bekijken, maar ik neem aan dat het algemeen bekend is hier?
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef Lennox het volgende:
Lloyd - Klaasen is wel mooi affiche. Naar Mason en Lewis ben ik ook wel benieuwd. Is Kantele ook weer voorronde partij ofzo?
Ik denk dat de rest van de wereld niet zo gecharmeerd was van die duct tape...quote:Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef wimderon het volgende:
Na 3 dagen darten opeens nu wel dikke, strakke rouwbanden
Lijkt wel of 'ie rechtstreeks uit een kliniek komt zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef wimderon het volgende:
Opa staat lekker te gooien, 2-0 al.
Mason staat er weer lekker bij
Die ouwe maakt korte metten met hemquote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef wimderon het volgende:
Opa staat lekker te gooien, 2-0 al.
Mason staat er weer lekker bij
Nou ja, hij schijnt ook een schouderblessure te hebben, in dat licht is het niveau wel vergelijkbaar met Scholten.quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt wel of 'ie rechtstreeks uit een kliniek komt zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |