Dude dat was ooit in hoorquote:
Kan het nog wel gay zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude dat was ooit in hoor
Ik ga naar huislaturrrr
dude, dat was mijn eerste email vroegguh, het was van ilse, en ik heb nooit zin om mijn msn te veranderen dus heb ik het nog steeds en ben er trots opquote:
iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga naar huislaturrrr
Byequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga naar huislaturrrr
100euroquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Mag ik jullie msn ? dan voeg ik ze even toe
ik heb het gegevenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb het gegevenheb je het weer niet opgeschreven :") sjonge sjonge
kijk maar in mijn profiel
Eetsequote:Op dinsdag 16 december 2008 12:03 schreef WhiteLightning het volgende:
ok zal ik zo doen, eerst even lunchen. tot laters
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:03 schreef WhiteLightning het volgende:
ok zal ik zo doen, eerst even lunchen. tot laters
eet smakelijk , ik ga ook maar eens eten denkquote:
Mogguh BCCquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is de nieuwe look van logi?
ik ook nietquote:
ja.. maar het scheelt dat ik niet aan het werk ben vandaag.. hoewel.. ik denk dt dat scheelt..quote:
waar heb je dan geen zin in..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar het scheelt dat ik niet aan het werk ben vandaag.. hoewel.. ik denk dt dat scheelt..
quote:
ik heb altijd zin in sexquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
waar heb je dan geen zin in..
sex
en ben roken
ik moet over 6 minuten naar therapyquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
sex
en ben roken
Hey barraquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is de nieuwe look van logi?
Hey crazy28406quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
sex
en ben roken
het gaatquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Hoe gaat het ermee?
als je mij de helft daarvan doet, zeg ik jouw adres nietquote:
Dealquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je mij de helft daarvan doet, zeg ik jouw adres niet
pleasure doing businessquote:
mmmkej..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het gaat
ik moet er nu ff vandoor.. waarschijnlijk later vandaag wel weer terug
Suc-6! Bye!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het gaat
ik moet er nu ff vandoor.. waarschijnlijk later vandaag wel weer terug
quote:
quote:
ja maar dat ben jijquote:
hey m000000000000000000zquote:
neuh beller tijdje niet meer gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Als jullie dan toch zo creatief zijn met nieuwe plaatjes, haal dat eerste plaatje dan ook maar weg... en maak dan ook een nieuwe
Maar buiten dat, heeft iemand beller gesproken vandaag?
Mogen we die niet meer gebruiken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Als jullie dan toch zo creatief zijn met nieuwe plaatjes, haal dat eerste plaatje dan ook maar weg... en maak dan ook een nieuwe
wooooow droxzquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Moet je debbie even een PM sturenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Logician het volgende:
Oh ik sta niet meer in de op..
uit het oog uit het hart hehquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Logician het volgende:
Hoi logiquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Logician het volgende:
Hoe kan ze logi nou vergetenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart heh
geintje hoor! ik denk dat debbie je gewoon vergeten is
Nee ik ga niet opnieuw een pm sturen ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je debbie even een PM sturen
Ej WL!!!!!!!!quote:
hoiquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoi logidebs heeft het gemaakt , je moet haar pmen als je er op wilt volgens mij
ik vind het ook jammer dat alle oude mensen weg gehaalt zijn maarja das mijn mening
hoi droxz hoest daar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee ik ga niet opnieuw een pm sturen ..
zijn je smatjes zo goedkoopquote:
Ok thx...quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh beller tijdje niet meer gezien
neucken ?quote:
Jullie gebruiken mijn plaatje toch ook niet meer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogen we die niet meer gebruiken?
alles goedquote:
logiquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:44 schreef Logician het volgende:
WLbarraaaa
droxzzzzzzz
moooozzzie:* Runx
crazy
![]()
zo niemand vergeten hoop ik
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:44 schreef Logician het volgende:
WLbarraaaa
droxzzzzzzz
crazy
![]()
Klote, maar dat post ik hier even niet zoals je wel kan begrijpen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi droxz hoest daar?
beller is gister ziek naar huis gegaan dus ik neem aan dat ie nog in zn bedje ligt uit te zieken
look who stepted outside the wrong side of the bedquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jullie gebruiken mijn plaatje toch ook niet meer?
Mooz, ga lekker iemands fobo volspammen met je vriendjes ofzo....
je zit weer lekker op je gat jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
lord of the boards
Vernieuwing is niet altijd slecht tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jullie gebruiken mijn plaatje toch ook niet meer?
Mooz, ga lekker iemands fobo volspammen met je vriendjes ofzo....
krijg ik niet eens een post voor me alleen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:44 schreef Logician het volgende:
WLbarraaaa
droxzzzzzzz
crazy
![]()
daar ben ik het beste inquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zit weer lekker op je gat ja
snap ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klote, maar dat post ik hier even niet zoals je wel kan begrijpen.
Ok had Beller een PM gestuurd die wel belangrijk is, maar krijg geen reactie... daarom kwam ik hier even langs om te kijken of hij er wel was
Beterschap aan Beller!
moet ook gebeurenquote:
Dat zeker, ontken ik ook niet....quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
look who stepted outside the wrong side of the bed
jawelquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
NU EVEN NIET!! KUNNEN JULLIE DAT HEUL NIKS ZELF DOEN![]()
okeej
ik zei ook Hoiquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zeker, ontken ik ook niet....
(niet alleen vandaag kan ik je vertellen)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow droxzalles goed ?
![]()
nee beller niet gezien!!
hoe is het met je pols ?
hebben jullie nog steeds over jullie mannen tietenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel
maar ikw il jou man-titties voelenxD
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel
maar ikw il jou man-titties voelenxD
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:02 schreef Runx het volgende:
[..]
hebben jullie nog steeds over jullie mannen tieten![]()
![]()
Sorry Runx, even over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zei ook Hoi![]()
en vroeg hoe het met je pols ging ?
[..]
Beetje lullig om te zeggen tegen een blindequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry Runx, even over het hoofd gezien![]()
Ej RUNXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!
Met polsje gaat het wel redelijk, heb inmiddels nog sterkere pijnstillers
Mij hoor je niet over vernieuwing, ik kwam hier alleen even langs voor Beller.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vernieuwing is niet altijd slecht toch
Dude wat is er man?
Dat deed ik ook bij maleduck check zijn fobo
nog steeds aan de pijnstillers ? das wel kut, maar hopelijk gaat het snel herstellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
is wel jammer dat je niet meer langs komt, was altijd wel gezellig, maar ik bedoel als je ergert aan sommige kan je ze toch negeren ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mij hoor je niet over vernieuwing, ik kwam hier alleen even langs voor Beller.
Ik hoor hier niet meer bij, dus vernieuw dan alles...
hmm sterkere pijnstillers. nou zolang je maar van de pijn af bent.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werk om de dag, (en dan maar 4 uurtjes).quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nog steeds aan de pijnstillers ? das wel kut, maar hopelijk gaat het snel herstellen
hoe is het op je werk ? nog halve dagen ? of nu al weer full time ?
idd dat vindt ik ook droxzquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
is wel jammer dat je niet meer langs komt, was altijd wel gezellig, maar ik bedoel als je ergert aan sommige kan je ze toch negeren ?
Als je sago bent kom dat dan niet hier uiten...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mij hoor je niet over vernieuwing, ik kwam hier alleen even langs voor Beller.
Ik hoor hier niet meer bij, dus vernieuw dan alles...
Mijn broer had zijn voet verneukt van deze week, en heeft 3 dagen achter mijn ps3 gehangen, dat was ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm sterkere pijnstillers. nou zolang je maar van de pijn af bent.
ben je al wat meer aan het werk, of heb je het juist afgebouwd ? en ben je af en toe weer eens op de ps3 te vinden ? ik heb bij mij het laagje stof eraf geveegd.
aha mooi om te horen dat je vaker probeert te werken thuis zitten is ook zo saai, maar natuurlijk moet je het ook aan kunnen met je pols.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werk om de dag, (en dan maar 4 uurtjes).
Vanaf volgende week ga ik weer de hele week 4 uurtjes per dag werken
Die kou is erg pijnlijk voor mijn pols, dus draag tegenwoordig zelfs handschoenen hahaha
Maar is niet genoeg enzo, vandaar die pijnstillers
Als jij had gelezen had je gezien dat ik hem een pm HAD gestuurd... over niet lezen gesproken....quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je sago bent kom dat dan niet hier uiten...
beller kan je berijken via PM of je kan um bellen
Hij heet niet voor niets beller
En als je hier had gekeken dan zag je dat hij er niet was
Kusjes
ah goed om te horen man, anders heb je helemaal het idee dat het niet op schiet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn broer had zijn voet verneukt van deze week, en heeft 3 dagen achter mijn ps3 gehangen, dat was ik nietOver werk gesproken, zie bericht hierboven
Als ik maar van die pijn af ben vind ik het prima. Kan al veel meer buigen en tillen als voorheen, dus opzich gaan het de goede kant op!
Jij komt hier altijd binnen met een negatieve instelling naar een paar mensen toe....quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als jij had gelezen had je gezien dat ik hem een pm HAD gestuurd... over niet lezen gesproken....
De rest ga ik niet eens antwoord op geven....
Lolz dan maar nood gedwongen nog een nachtje feesten daarquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
KLM schrapt vluchten
of ik ga gewoon niet naar huis
ga nou niet weer beginnen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij komt hier altijd binnen met een negatieve instelling naar een paar mensen toe....
je doet het erom heh. nog langer......quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
KLM schrapt vluchten
of ik ga gewoon niet naar huis
Kut? Welneequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je doet het erom heh. nog langer......
hahaha
maar........wel kut man
zie je , nou komt de aap uit de mouw hahaquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:16 schreef renedis het volgende:
zat ik net een telefoon opnieuw in te stellen..
pak ik een oude, maar der stonden nog smsjes in.. zie ik dit opeens:WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil niet veel zeggen, maar ben jij niet 1 van die figuren die het leuk vond om mijn fobo vol te pleuren terwijl je weet dat ik hier niet meer kom... en de reden weet je ook? Lok het dan niet uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij komt hier altijd binnen met een negatieve instelling naar een paar mensen toe....
Kun je gewoon in me profiel vinden hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik scoorde een fipo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ben jij niet 1 van die figuren die het leuk vond om mijn fobo vol te pleuren terwijl je weet dat ik hier niet meer kom... en de reden weet je ook? Lok het dan niet
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zeker, ontken ik ook niet....
(niet alleen vandaag kan ik je vertellen)
Tegenwoordig toch weinig tijd, ik slaap extreem veel... en heb prive even het 1 en ander waar ik nogal mee zit. De meeste mensen (gemiddeld) mogen me toch niet meer... en de rest post hier niet meer...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
is wel jammer dat je niet meer langs komt, was altijd wel gezellig, maar ik bedoel als je ergert aan sommige kan je ze toch negeren ?
En ik maar denken dat een fobo er was om gewoon eens hoi te zeggen enzo. Ik wist niet dat je daarvoor in hetzelfde topic actief dient te zijn. En uitlokking? Grappig om dat van jou te horenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ben jij niet 1 van die figuren die het leuk vond om mijn fobo vol te pleuren terwijl je weet dat ik hier niet meer kom... en de reden weet je ook? Lok het dan niet uit
* Sgele gaat naast Droxz staanquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch weinig tijd, ik slaap extreem veel... en heb prive even het 1 en ander waar ik nogal mee zit. De meeste mensen (gemiddeld) mogen me toch niet meer... en de rest post hier niet meer...
ik mag je ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch weinig tijd, ik slaap extreem veel... en heb prive even het 1 en ander waar ik nogal mee zit. De meeste mensen (gemiddeld) mogen me toch niet meer... en de rest post hier niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Sgeluhhhhhhhhhhh!!!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
hey Droxz(ik ben blind scheel voor negativiteit jegens elkander
)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:24 schreef renedis het volgende:
[..]
ik mag je ook niet
Zolang je kon zien dat iemand NFS aan het spelen was, was het mijn broertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berichtje typen kan altijd, hij zit dan hier op mijn kamer... en geeft wel aan dat er een berichtje voor me is hoor
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
een flesje zwarte wandelaar dan maarquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gaat naast Droxz staan
He mattie.. Jan de wandelaar?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgeluhhhhhhhhhhh!!!!!!
Deze keer wel wat import ho's kunnen husselen?
gewoon hoi zeg je meestal tegen mensen waar je wat mee hebt,quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een fobo er was om gewoon eens hoi te zeggen enzo. Ik wist niet dat je daarvoor in hetzelfde topic actief dient te zijn. En uitlokking? Grappig om dat van jou te horen
Hammertime!quote:
das wel kut om te horen strekte daarmeequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je wel, die vlucht ging snel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gaat naast Droxz staan
He mattie.. Jan de wandelaar?
quote:
Droxz dat is niet waar. Je komt hier niet meer omdat je veel mensen niet mag of omdat je het topic niks meer aan vindt of weet ik veel wat. Ik heb begrepen dat je hier niet meer wilde zijn, daarom sta je er niet meer bij. Niet omdat ik (en misschien andere) iemand niet mag ofzo. Als je gewoon gezellig meedoet is er toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel meer te doen hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je wel, die vlucht ging snel!
Lekker lekker! hoef toch niet te werken vandaag hahhahaa
Stop right now, thank you very much,quote:
Denkt het niet, ik kreeg al wat pm's over een nieuw te beginnen topic... daar maar eens wat mee doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
das wel kut om te horen strekte daarmee![]()
ik denk dat het best mee valt hoor met de mensen die je niet mogen, als sommige mensen elkaar negeren of minder op elkaar letten, en niet snel happen komt het goed . ik bedoel de oldskool mensen kunnen best hier komen en mensen die ze niet mogen kunnen ze negerenen die olskool mensen kunnen ook weer interessante gespreksstof meenemen waar wij ook misschien iets van ''leren'' of er over mee kunnen praten
godskolere m'n waterquote:
haha zal ik volgende keer doen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zolang je kon zien dat iemand NFS aan het spelen was, was het mijn broertje
Berichtje typen kan altijd, hij zit dan hier op mijn kamer... en geeft wel aan dat er een berichtje voor me is hoor
aha ok dat is idd jou keuze, maar vind het wel jammer maar succesquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denkt het niet, ik kreeg al wat pm's over een nieuw te beginnen topic... daar maar eens wat mee doen.
Dat negeren enzo heb ik helemaal geen zin meer in, ik vind het gewoon niet meer gezellig... dat is gewoon mijn mening. Blijkbaar ook van andere mensen, dus ga ik daar wat mee doen
Ik kom hier niet meer omdat ik vind dat het niet meer gezellig is. En dat komt in mijn geval door een aantal mensen. Daarom wilde ik hier niet meer zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Droxz dat is niet waar. Je komt hier niet meer omdat je veel mensen niet mag of omdat je het topic niks meer aan vindt of weet ik veel wat. Ik heb begrepen dat je hier niet meer wilde zijn, daarom sta je er niet meer bij. Niet omdat ik (en misschien andere) iemand niet mag ofzo. Als je gewoon gezellig meedoet is er toch niks aan de hand?
Dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom hier niet meer omdat ik vind dat het niet meer gezellig is. En dat komt in mijn geval door een aantal mensen. Daarom wilde ik hier niet meer zijn.
Maar ik ga pleite
Rustig aan jongen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom hier niet meer omdat ik vind dat het niet meer gezellig is. En dat komt in mijn geval door een aantal mensen. Daarom wilde ik hier niet meer zijn.
Maar ik ga pleite
nee:quote:
Het is maar net hoe je die zin leest....quote:Je komt hier niet meer omdat je veel mensen niet mag of omdat je het topic niks meer aan vindt of weet ik veel wat.
Thx m8! hahahhaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rustig aan jongen!en tja...die fles mag je houden..
![]()
![]()
maar wat doe je hier dan als je het toch niet gezellig vind droxz... ik heb het idee dat je gewoon zit te bitchen omdat je je verveeld... tell me if im wrongquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denkt het niet, ik kreeg al wat pm's over een nieuw te beginnen topic... daar maar eens wat mee doen.
Dat negeren enzo heb ik helemaal geen zin meer in, ik vind het gewoon niet meer gezellig... dat is gewoon mijn mening. Blijkbaar ook van andere mensen, dus ga ik daar wat mee doen
Je bent/was GRTDOJW'er? Dan heb je toch wat met elkaar? Anders doe je lekker para enzo. Zelf overal tegenaan schoppen, lopen te zeiken, doelbewust rellen en uitlokken en daarna een beetje zielig gaan doen, zo van: ze mogen me toch niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
gewoon hoi zeg je meestal tegen mensen waar je wat mee hebt,
en is het niet heel toevallig dat het bepaalde personen zijn die berichten hebben achtergelaten?
Laat me niet lachen, en negeer me dan gewoon... doe ik bij een hoop van jullie ook...
hij zocht bellerquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wat doe je hier dan als je het toch niet gezellig vind droxz... ik heb het idee dat je gewoon zit te bitchen omdat je je verveeld... tell me if im wrong
Ik heb geen zin om mijn eigen berichten terug te gaan zoeken, ik kwam hier voor Beller.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wat doe je hier dan als je het toch niet gezellig vind droxz... ik heb het idee dat je gewoon zit te bitchen omdat je je verveeld... tell me if im wrong
Inderdaad OF omdat je het topic niks meer aan vindtquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nee:
[..]
Het is maar net hoe je die zin leest....
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Stiekem mis je ons eigenlijk wel een beetje, want ondanks dat je 100x roept dat je nooit meer komt en nooit meer hier gaat posten, kom je altijd ff langs. Maar das niet erg hoor, je bent altijd welkomquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar ik ga pleite
Ik ben hier de laatste keren alleen geweest omdat ik iemand zocht... lees mijn his maar naquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Stiekem mis je ons eigenlijk wel een beetje, want ondanks dat je 100x roept dat je nooit meer komt en nooit meer hier gaat posten, kom je altijd ff langs. Maar das niet erg hoor, je bent altijd welkom
als beller hier zit en je niet terug zou pmmen betekend dat hij je niet wil pmmen... jeez.. ik wist niet dat beller je vriendinnetje wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mijn eigen berichten terug te gaan zoeken, ik kwam hier voor Beller.
Ik had hem een pm gestuurd maar kreeg niets terug... dus ff kijken of hij hier was...
Toen raakte in aan de praat met Draakje, die weet waar ik mee zit... vandaar...
MDquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
zo nog even hier zijn en dan maar weer hard aan het werk...
Hey maleduckquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
zo nog even hier zijn en dan maar weer hard aan het werk...
neeejquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef Runx het volgende:
ik ga ook maar aan het werk iedereen is aan het fakken met elkaarnee en dan heb ik het niet over een orgie
Sheep gangbangquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef Runx het volgende:
ik ga ook maar aan het werk iedereen is aan het fakken met elkaarnee en dan heb ik het niet over een orgie
Hey Deb, mooz, barra, runx, drox en iedereen die er verder nog is...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
MDhoe ist gozer
Ben je druk vandaag?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey Deb, mooz, barra, runx, drox en iedereen die er verder nog is...
Ja lekker druk... net lange vergadering gehad en moet zo nog een planning afmaken... maar de man voor wie ik m maak, die zo veeleisend... *zucht...*![]()
Maar ja altijd blijven lachen!!!
Kick his assquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey Deb, mooz, barra, runx, drox en iedereen die er verder nog is...
Ja lekker druk... net lange vergadering gehad en moet zo nog een planning afmaken... maar de man voor wie ik m maak, die zo veeleisend... *zucht...*![]()
Maar ja altijd blijven lachen!!!
Thats the spirit mooz!!!quote:
dan zit er maar een ding op héquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef crazy987 het volgende:
pffff
verveling
zowel ik als m`n collega hebben geen zin
Hoe was de lunch dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thats the spirit mooz!!!
deb, ik ben altijd kalm
Maar ja eerst ff bijkomen op GRTDOJW
ik hou wel van oude fietsen dusquote:
nee liever met moozquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
dan zit er maar een ding op hébroek na benden en nakken met je collega
nastyquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee liever met mooz
die heeft betere man-titties
lunch was zoals altijdquote:
there's a thin line between love and hate.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hou wel van oude fietsen dus
maar ik ben al heuuul groot hoar ik ben al 20kan best
Een fanquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee liever met mooz
die heeft betere man-titties
jeweetschquote:
Love is in the airquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef renedis het volgende:
Runx and Debbie.. sitting in the three.
K I S S I N G
dudequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef renedis het volgende:
Runx and Debbie.. sitting in the three.
K I S S I N G
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
Nou het is wel weer voor elkaar hehet hele topic is gelijk doodachtig enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |