Mij hoor je niet over vernieuwing, ik kwam hier alleen even langs voor Beller.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vernieuwing is niet altijd slecht toch
Dude wat is er man?
Dat deed ik ook bij maleduck check zijn fobo
nog steeds aan de pijnstillers ? das wel kut, maar hopelijk gaat het snel herstellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry Runx, even over het hoofd gezien![]()
Ej RUNXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!
Met polsje gaat het wel redelijk, heb inmiddels nog sterkere pijnstillers
is wel jammer dat je niet meer langs komt, was altijd wel gezellig, maar ik bedoel als je ergert aan sommige kan je ze toch negeren ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mij hoor je niet over vernieuwing, ik kwam hier alleen even langs voor Beller.
Ik hoor hier niet meer bij, dus vernieuw dan alles...
hmm sterkere pijnstillers. nou zolang je maar van de pijn af bent.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry Runx, even over het hoofd gezien![]()
Ej RUNXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!
Met polsje gaat het wel redelijk, heb inmiddels nog sterkere pijnstillers
Ik werk om de dag, (en dan maar 4 uurtjes).quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
nog steeds aan de pijnstillers ? das wel kut, maar hopelijk gaat het snel herstellen
hoe is het op je werk ? nog halve dagen ? of nu al weer full time ?
idd dat vindt ik ook droxzquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
is wel jammer dat je niet meer langs komt, was altijd wel gezellig, maar ik bedoel als je ergert aan sommige kan je ze toch negeren ?
Als je sago bent kom dat dan niet hier uiten...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mij hoor je niet over vernieuwing, ik kwam hier alleen even langs voor Beller.
Ik hoor hier niet meer bij, dus vernieuw dan alles...
Mijn broer had zijn voet verneukt van deze week, en heeft 3 dagen achter mijn ps3 gehangen, dat was ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm sterkere pijnstillers. nou zolang je maar van de pijn af bent.
ben je al wat meer aan het werk, of heb je het juist afgebouwd ? en ben je af en toe weer eens op de ps3 te vinden ? ik heb bij mij het laagje stof eraf geveegd.
aha mooi om te horen dat je vaker probeert te werken thuis zitten is ook zo saai, maar natuurlijk moet je het ook aan kunnen met je pols.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werk om de dag, (en dan maar 4 uurtjes).
Vanaf volgende week ga ik weer de hele week 4 uurtjes per dag werken
Die kou is erg pijnlijk voor mijn pols, dus draag tegenwoordig zelfs handschoenen hahaha
Maar is niet genoeg enzo, vandaar die pijnstillers
Als jij had gelezen had je gezien dat ik hem een pm HAD gestuurd... over niet lezen gesproken....quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je sago bent kom dat dan niet hier uiten...
beller kan je berijken via PM of je kan um bellen
Hij heet niet voor niets beller
En als je hier had gekeken dan zag je dat hij er niet was
Kusjes
ah goed om te horen man, anders heb je helemaal het idee dat het niet op schiet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn broer had zijn voet verneukt van deze week, en heeft 3 dagen achter mijn ps3 gehangen, dat was ik nietOver werk gesproken, zie bericht hierboven
Als ik maar van die pijn af ben vind ik het prima. Kan al veel meer buigen en tillen als voorheen, dus opzich gaan het de goede kant op!
Jij komt hier altijd binnen met een negatieve instelling naar een paar mensen toe....quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als jij had gelezen had je gezien dat ik hem een pm HAD gestuurd... over niet lezen gesproken....
De rest ga ik niet eens antwoord op geven....
Lolz dan maar nood gedwongen nog een nachtje feesten daarquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
KLM schrapt vluchten
of ik ga gewoon niet naar huis
ga nou niet weer beginnen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij komt hier altijd binnen met een negatieve instelling naar een paar mensen toe....
je doet het erom heh. nog langer......quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
KLM schrapt vluchten
of ik ga gewoon niet naar huis
Kut? Welneequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je doet het erom heh. nog langer......
hahaha
maar........wel kut man
zie je , nou komt de aap uit de mouw hahaquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:16 schreef renedis het volgende:
zat ik net een telefoon opnieuw in te stellen..
pak ik een oude, maar der stonden nog smsjes in.. zie ik dit opeens:WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil niet veel zeggen, maar ben jij niet 1 van die figuren die het leuk vond om mijn fobo vol te pleuren terwijl je weet dat ik hier niet meer kom... en de reden weet je ook? Lok het dan niet uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij komt hier altijd binnen met een negatieve instelling naar een paar mensen toe....
Kun je gewoon in me profiel vinden hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Mag ik jullie msn ? dan voeg ik ze even toe
Ik scoorde een fipo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ben jij niet 1 van die figuren die het leuk vond om mijn fobo vol te pleuren terwijl je weet dat ik hier niet meer kom... en de reden weet je ook? Lok het dan niet
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zeker, ontken ik ook niet....
(niet alleen vandaag kan ik je vertellen)
Tegenwoordig toch weinig tijd, ik slaap extreem veel... en heb prive even het 1 en ander waar ik nogal mee zit. De meeste mensen (gemiddeld) mogen me toch niet meer... en de rest post hier niet meer...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
is wel jammer dat je niet meer langs komt, was altijd wel gezellig, maar ik bedoel als je ergert aan sommige kan je ze toch negeren ?
En ik maar denken dat een fobo er was om gewoon eens hoi te zeggen enzo. Ik wist niet dat je daarvoor in hetzelfde topic actief dient te zijn. En uitlokking? Grappig om dat van jou te horenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ben jij niet 1 van die figuren die het leuk vond om mijn fobo vol te pleuren terwijl je weet dat ik hier niet meer kom... en de reden weet je ook? Lok het dan niet uit
* Sgele gaat naast Droxz staanquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch weinig tijd, ik slaap extreem veel... en heb prive even het 1 en ander waar ik nogal mee zit. De meeste mensen (gemiddeld) mogen me toch niet meer... en de rest post hier niet meer...
ik mag je ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch weinig tijd, ik slaap extreem veel... en heb prive even het 1 en ander waar ik nogal mee zit. De meeste mensen (gemiddeld) mogen me toch niet meer... en de rest post hier niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Sgeluhhhhhhhhhhh!!!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
hey Droxz(ik ben blind scheel voor negativiteit jegens elkander
)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:24 schreef renedis het volgende:
[..]
ik mag je ook niet
Zolang je kon zien dat iemand NFS aan het spelen was, was het mijn broertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berichtje typen kan altijd, hij zit dan hier op mijn kamer... en geeft wel aan dat er een berichtje voor me is hoor
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
een flesje zwarte wandelaar dan maarquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gaat naast Droxz staan
He mattie.. Jan de wandelaar?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sgeluhhhhhhhhhhh!!!!!!
Deze keer wel wat import ho's kunnen husselen?
gewoon hoi zeg je meestal tegen mensen waar je wat mee hebt,quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een fobo er was om gewoon eens hoi te zeggen enzo. Ik wist niet dat je daarvoor in hetzelfde topic actief dient te zijn. En uitlokking? Grappig om dat van jou te horen
Hammertime!quote:
das wel kut om te horen strekte daarmeequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je wel, die vlucht ging snel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gaat naast Droxz staan
He mattie.. Jan de wandelaar?
quote:
Droxz dat is niet waar. Je komt hier niet meer omdat je veel mensen niet mag of omdat je het topic niks meer aan vindt of weet ik veel wat. Ik heb begrepen dat je hier niet meer wilde zijn, daarom sta je er niet meer bij. Niet omdat ik (en misschien andere) iemand niet mag ofzo. Als je gewoon gezellig meedoet is er toch niks aan de hand?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel meer te doen hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je wel, die vlucht ging snel!
Lekker lekker! hoef toch niet te werken vandaag hahhahaa
Stop right now, thank you very much,quote:
Denkt het niet, ik kreeg al wat pm's over een nieuw te beginnen topic... daar maar eens wat mee doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
das wel kut om te horen strekte daarmee![]()
ik denk dat het best mee valt hoor met de mensen die je niet mogen, als sommige mensen elkaar negeren of minder op elkaar letten, en niet snel happen komt het goed . ik bedoel de oldskool mensen kunnen best hier komen en mensen die ze niet mogen kunnen ze negerenen die olskool mensen kunnen ook weer interessante gespreksstof meenemen waar wij ook misschien iets van ''leren'' of er over mee kunnen praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |