ja maar dat ben jijquote:
hey m000000000000000000zquote:
neuh beller tijdje niet meer gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Als jullie dan toch zo creatief zijn met nieuwe plaatjes, haal dat eerste plaatje dan ook maar weg... en maak dan ook een nieuwe
Maar buiten dat, heeft iemand beller gesproken vandaag?
Mogen we die niet meer gebruiken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Als jullie dan toch zo creatief zijn met nieuwe plaatjes, haal dat eerste plaatje dan ook maar weg... en maak dan ook een nieuwe
wooooow droxzquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Moet je debbie even een PM sturenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Logician het volgende:
Oh ik sta niet meer in de op..
uit het oog uit het hart hehquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Logician het volgende:
Hoi logiquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Logician het volgende:
Hoe kan ze logi nou vergetenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart heh
geintje hoor! ik denk dat debbie je gewoon vergeten is
Nee ik ga niet opnieuw een pm sturen ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je debbie even een PM sturen
Ej WL!!!!!!!!quote:
hoiquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:42 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoi logidebs heeft het gemaakt , je moet haar pmen als je er op wilt volgens mij
ik vind het ook jammer dat alle oude mensen weg gehaalt zijn maarja das mijn mening
hoi droxz hoest daar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee ik ga niet opnieuw een pm sturen ..
zijn je smatjes zo goedkoopquote:
Ok thx...quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh beller tijdje niet meer gezien
neucken ?quote:
Jullie gebruiken mijn plaatje toch ook niet meer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogen we die niet meer gebruiken?
alles goedquote:
logiquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:44 schreef Logician het volgende:
WLbarraaaa
droxzzzzzzz
moooozzzie:* Runx
crazy
![]()
zo niemand vergeten hoop ik
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:44 schreef Logician het volgende:
WLbarraaaa
droxzzzzzzz
crazy
![]()
Klote, maar dat post ik hier even niet zoals je wel kan begrijpen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi droxz hoest daar?
beller is gister ziek naar huis gegaan dus ik neem aan dat ie nog in zn bedje ligt uit te zieken
look who stepted outside the wrong side of the bedquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jullie gebruiken mijn plaatje toch ook niet meer?
Mooz, ga lekker iemands fobo volspammen met je vriendjes ofzo....
je zit weer lekker op je gat jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
lord of the boards
Vernieuwing is niet altijd slecht tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jullie gebruiken mijn plaatje toch ook niet meer?
Mooz, ga lekker iemands fobo volspammen met je vriendjes ofzo....
krijg ik niet eens een post voor me alleen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:44 schreef Logician het volgende:
WLbarraaaa
droxzzzzzzz
crazy
![]()
daar ben ik het beste inquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je zit weer lekker op je gat ja
snap ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Klote, maar dat post ik hier even niet zoals je wel kan begrijpen.
Ok had Beller een PM gestuurd die wel belangrijk is, maar krijg geen reactie... daarom kwam ik hier even langs om te kijken of hij er wel was
Beterschap aan Beller!
moet ook gebeurenquote:
Dat zeker, ontken ik ook niet....quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
look who stepted outside the wrong side of the bed
jawelquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
NU EVEN NIET!! KUNNEN JULLIE DAT HEUL NIKS ZELF DOEN![]()
okeej
ik zei ook Hoiquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat zeker, ontken ik ook niet....
(niet alleen vandaag kan ik je vertellen)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooow droxzalles goed ?
![]()
nee beller niet gezien!!
hoe is het met je pols ?
hebben jullie nog steeds over jullie mannen tietenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel
maar ikw il jou man-titties voelenxD
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef crazy987 het volgende:
[..]
jawel
maar ikw il jou man-titties voelenxD
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:02 schreef Runx het volgende:
[..]
hebben jullie nog steeds over jullie mannen tieten![]()
![]()
Sorry Runx, even over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:00 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zei ook Hoi![]()
en vroeg hoe het met je pols ging ?
[..]
Beetje lullig om te zeggen tegen een blindequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry Runx, even over het hoofd gezien![]()
Ej RUNXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!
Met polsje gaat het wel redelijk, heb inmiddels nog sterkere pijnstillers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |