het gaatquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Hoe gaat het ermee?
als je mij de helft daarvan doet, zeg ik jouw adres nietquote:
Dealquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als je mij de helft daarvan doet, zeg ik jouw adres niet
pleasure doing businessquote:
mmmkej..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het gaat
ik moet er nu ff vandoor.. waarschijnlijk later vandaag wel weer terug
Suc-6! Bye!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het gaat
ik moet er nu ff vandoor.. waarschijnlijk later vandaag wel weer terug
quote:
quote:
ja maar dat ben jijquote:
hey m000000000000000000zquote:
neuh beller tijdje niet meer gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Als jullie dan toch zo creatief zijn met nieuwe plaatjes, haal dat eerste plaatje dan ook maar weg... en maak dan ook een nieuwe
Maar buiten dat, heeft iemand beller gesproken vandaag?
Mogen we die niet meer gebruiken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Als jullie dan toch zo creatief zijn met nieuwe plaatjes, haal dat eerste plaatje dan ook maar weg... en maak dan ook een nieuwe
wooooow droxzquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:37 schreef Droxz.nl het volgende:
Moet je debbie even een PM sturenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Logician het volgende:
Oh ik sta niet meer in de op..
uit het oog uit het hart hehquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Logician het volgende:
Oh ik sta niet meer in de op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |