haha zal ik volgende keer doen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zolang je kon zien dat iemand NFS aan het spelen was, was het mijn broertje
Berichtje typen kan altijd, hij zit dan hier op mijn kamer... en geeft wel aan dat er een berichtje voor me is hoor
aha ok dat is idd jou keuze, maar vind het wel jammer maar succesquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denkt het niet, ik kreeg al wat pm's over een nieuw te beginnen topic... daar maar eens wat mee doen.
Dat negeren enzo heb ik helemaal geen zin meer in, ik vind het gewoon niet meer gezellig... dat is gewoon mijn mening. Blijkbaar ook van andere mensen, dus ga ik daar wat mee doen
Ik kom hier niet meer omdat ik vind dat het niet meer gezellig is. En dat komt in mijn geval door een aantal mensen. Daarom wilde ik hier niet meer zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Droxz dat is niet waar. Je komt hier niet meer omdat je veel mensen niet mag of omdat je het topic niks meer aan vindt of weet ik veel wat. Ik heb begrepen dat je hier niet meer wilde zijn, daarom sta je er niet meer bij. Niet omdat ik (en misschien andere) iemand niet mag ofzo. Als je gewoon gezellig meedoet is er toch niks aan de hand?
Dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom hier niet meer omdat ik vind dat het niet meer gezellig is. En dat komt in mijn geval door een aantal mensen. Daarom wilde ik hier niet meer zijn.
Maar ik ga pleite
Rustig aan jongen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kom hier niet meer omdat ik vind dat het niet meer gezellig is. En dat komt in mijn geval door een aantal mensen. Daarom wilde ik hier niet meer zijn.
Maar ik ga pleite
nee:quote:
Het is maar net hoe je die zin leest....quote:Je komt hier niet meer omdat je veel mensen niet mag of omdat je het topic niks meer aan vindt of weet ik veel wat.
Thx m8! hahahhaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Rustig aan jongen!en tja...die fles mag je houden..
![]()
![]()
maar wat doe je hier dan als je het toch niet gezellig vind droxz... ik heb het idee dat je gewoon zit te bitchen omdat je je verveeld... tell me if im wrongquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denkt het niet, ik kreeg al wat pm's over een nieuw te beginnen topic... daar maar eens wat mee doen.
Dat negeren enzo heb ik helemaal geen zin meer in, ik vind het gewoon niet meer gezellig... dat is gewoon mijn mening. Blijkbaar ook van andere mensen, dus ga ik daar wat mee doen
Je bent/was GRTDOJW'er? Dan heb je toch wat met elkaar? Anders doe je lekker para enzo. Zelf overal tegenaan schoppen, lopen te zeiken, doelbewust rellen en uitlokken en daarna een beetje zielig gaan doen, zo van: ze mogen me toch niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
gewoon hoi zeg je meestal tegen mensen waar je wat mee hebt,
en is het niet heel toevallig dat het bepaalde personen zijn die berichten hebben achtergelaten?
Laat me niet lachen, en negeer me dan gewoon... doe ik bij een hoop van jullie ook...
hij zocht bellerquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wat doe je hier dan als je het toch niet gezellig vind droxz... ik heb het idee dat je gewoon zit te bitchen omdat je je verveeld... tell me if im wrong
Ik heb geen zin om mijn eigen berichten terug te gaan zoeken, ik kwam hier voor Beller.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar wat doe je hier dan als je het toch niet gezellig vind droxz... ik heb het idee dat je gewoon zit te bitchen omdat je je verveeld... tell me if im wrong
Inderdaad OF omdat je het topic niks meer aan vindtquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nee:
[..]
Het is maar net hoe je die zin leest....
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Stiekem mis je ons eigenlijk wel een beetje, want ondanks dat je 100x roept dat je nooit meer komt en nooit meer hier gaat posten, kom je altijd ff langs. Maar das niet erg hoor, je bent altijd welkomquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar ik ga pleite
Ik ben hier de laatste keren alleen geweest omdat ik iemand zocht... lees mijn his maar naquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Stiekem mis je ons eigenlijk wel een beetje, want ondanks dat je 100x roept dat je nooit meer komt en nooit meer hier gaat posten, kom je altijd ff langs. Maar das niet erg hoor, je bent altijd welkom
als beller hier zit en je niet terug zou pmmen betekend dat hij je niet wil pmmen... jeez.. ik wist niet dat beller je vriendinnetje wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mijn eigen berichten terug te gaan zoeken, ik kwam hier voor Beller.
Ik had hem een pm gestuurd maar kreeg niets terug... dus ff kijken of hij hier was...
Toen raakte in aan de praat met Draakje, die weet waar ik mee zit... vandaar...
MDquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
zo nog even hier zijn en dan maar weer hard aan het werk...
Hey maleduckquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:42 schreef MaleDuck het volgende:
zo nog even hier zijn en dan maar weer hard aan het werk...
neeejquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef Runx het volgende:
ik ga ook maar aan het werk iedereen is aan het fakken met elkaarnee en dan heb ik het niet over een orgie
Sheep gangbangquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef Runx het volgende:
ik ga ook maar aan het werk iedereen is aan het fakken met elkaarnee en dan heb ik het niet over een orgie
Hey Deb, mooz, barra, runx, drox en iedereen die er verder nog is...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
MDhoe ist gozer
Ben je druk vandaag?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey Deb, mooz, barra, runx, drox en iedereen die er verder nog is...
Ja lekker druk... net lange vergadering gehad en moet zo nog een planning afmaken... maar de man voor wie ik m maak, die zo veeleisend... *zucht...*![]()
Maar ja altijd blijven lachen!!!
Kick his assquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hey Deb, mooz, barra, runx, drox en iedereen die er verder nog is...
Ja lekker druk... net lange vergadering gehad en moet zo nog een planning afmaken... maar de man voor wie ik m maak, die zo veeleisend... *zucht...*![]()
Maar ja altijd blijven lachen!!!
Thats the spirit mooz!!!quote:
dan zit er maar een ding op héquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:47 schreef crazy987 het volgende:
pffff
verveling
zowel ik als m`n collega hebben geen zin
Hoe was de lunch dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thats the spirit mooz!!!
deb, ik ben altijd kalm
Maar ja eerst ff bijkomen op GRTDOJW
ik hou wel van oude fietsen dusquote:
nee liever met moozquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
dan zit er maar een ding op hébroek na benden en nakken met je collega
nastyquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee liever met mooz
die heeft betere man-titties
lunch was zoals altijdquote:
there's a thin line between love and hate.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hou wel van oude fietsen dus
maar ik ben al heuuul groot hoar ik ben al 20kan best
Een fanquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee liever met mooz
die heeft betere man-titties
jeweetschquote:
Love is in the airquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef renedis het volgende:
Runx and Debbie.. sitting in the three.
K I S S I N G
dudequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef renedis het volgende:
Runx and Debbie.. sitting in the three.
K I S S I N G
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
Nou het is wel weer voor elkaar hehet hele topic is gelijk doodachtig enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |