Ik wil er ook wel in.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:42 schreef santax het volgende:
Toch is het nog steeds onvoorstelbaar na het aantal NB topics dat ik opende ik nog steeds niet met mijn icoon in die OP sta
Meer Klagen santax!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:42 schreef santax het volgende:
Toch is het nog steeds onvoorstelbaar na het aantal NB topics dat ik opende ik nog steeds niet met mijn icoon in die OP sta
Hoi Dribbel.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Krentenbollen. Wat zouden we zijn zonder haar.
Dat klinkt arrogant!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:44 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Krentenbollen. Wat zouden we zijn zonder haar.
Van de Rode Dame!quote:
Neen, dat klinkt als over de datum. Zeg maar krentebollen die al weken in je koelkast liggen, of meisjes van 13. Alletwee heb ze haarquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:46 schreef santax het volgende:
[..]
Neen, dat klinkt als over de datum. Zeg maar krentebollen die al weken in je koelkast liggen, of meisjes van 13. Alletwee heb ze haar
as woensdag eet ik Oliebolletjes met krentjes. Mjummie!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:46 schreef Krentenbol. het volgende:
En vies; Krentenbollen. Wat zouden ze zijn zonder haar. -> Lekker?
Oliebollen zijn lastig eten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:47 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
as woensdag eet ik Oliebolletjes met krentjes. Mjummie!
Dan mod jij het er maar in!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:48 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde portie arrogantie.
Poison Ivy of zo...quote:
Maar wel heerlijk voor de tijd van het jaar, lekker vers!quote:
Bijdehand, as always. Maar goed, brutalen hebben de halve wereld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:46 schreef Krentenbol. het volgende:
En vies; Krentenbollen. Wat zouden ze zijn zonder haar. -> Lekker?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:50 schreef santax het volgende:
[..]
Die heeft ook rode kindjes, en als het besmettelijk is lach ik er niet meer mee
eej wat ik trouwens niet begrijp is dat account van je... had je genoeg van de newbies die aan je voeten liggen omdat je blauw was?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:51 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Bijdehand, as always. Maar goed, brutalen hebben de halve wereld.
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is that out of your juristiction?
quote:
Interessante vraag, iets voor PM?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:52 schreef santax het volgende:
[..]
eej wat ik trouwens niet begrijp is dat account van je... had je genoeg van de newbies die aan je voeten liggen omdat je blauw was?
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Moeten jullie niet werken/slapen/school iets doen ofzo
Ik heb vakantie. En jij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
nee, ik wil niet danny het weetquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Interessante vraag, iets voor PM?
Hier totaal niet mistig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:56 schreef Noorsbloed het volgende:
Heh neen niet duizelig.
Het is wel super mistig
Dus ik kan enkele dingen over het hoofd hebben gezien ..
Maar dat is maar beter voor hun![]()
Ben niet echt de beste om kwaad te maken op het moment
Ik leef in een omgedraaid dag/nacht-ritme momenteel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Het kleurtje brengt soms complicaties met zich mee, als in dat mensen een bepaald beeld hebben van mods en als jij daar niet aan voldoet, krijg je een hele discussie. Een discussie die je na 5 keer voeren wel zat begint te worden,quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:52 schreef santax het volgende:
[..]
eej wat ik trouwens niet begrijp is dat account van je... had je genoeg van de newbies die aan je voeten liggen omdat je blauw was?
Leest danny PM mee?quote:
nouja klinkt wel bekend eigenlijk, in de korte tijd als fp-er heb ik voor het eerst een cloon gemaakt omdat ik het ongepast vond mijn eigen ding te zeggen in het blauw. Voor veel mensen lijkt het dan toch alsof je voor Fok spreekt. Op de FP wellicht nog wat meer dan hier in het forum. Aangezien er een heel scala mensen daar leest die geen idee hebben van dit grote stuk fok hieroquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:57 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het kleurtje brengt soms complicaties met zich mee, als in dat mensen een bepaald beeld hebben van mods en als jij daar niet aan voldoet, krijg je een hele discussie. Een discussie die je na 5 keer voeren wel zat begint te worden,. En omdat ik dit account weer eens gebruiken wil, gewoon omdat het kan.
.
Verder merk je d'r ook niets van.
Ja, ik moet zelfs nog een ERD gaan tekenen voor school,quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb hier 2 tot 3 meter zichtquote:
Betaald Fokken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel druk bezig
[..]
Ah nog even doorbijten over 40 uur zit ik in Spanje![]()
Spanje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel druk bezig
[..]
Ah nog even doorbijten over 40 uur zit ik in Spanje![]()
Nou, dat zal wel meevallen, maar een tijdje geleden heeft ie dat wel gedaan ja. Bij een 2-tal users. Dat ontplofte ook een beetje in zijn gezicht. Maargoed, laten we daar niet over uitwijdenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik zit hier omdat ik in de gaten moest houden of jullie wel lief zijn voor elkaar =(
Ik wil wel een roze kleurtje.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:57 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het kleurtje brengt soms complicaties met zich mee, als in dat mensen een bepaald beeld hebben van mods en als jij daar niet aan voldoet, krijg je een hele discussie. Een discussie die je na 5 keer voeren wel zat begint te worden,. En omdat ik dit account weer eens gebruiken wil, gewoon omdat het kan.
.
Verder merk je d'r ook niets van.
Ah, hetzelfde riedeltje, maar dan in andere vorm.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:59 schreef santax het volgende:
[..]
nouja klinkt wel bekend eigenlijk, in de korte tijd als fp-er heb ik voor het eerst een cloon gemaakt omdat ik het ongepast vond mijn eigen ding te zeggen in het blauw. Voor veel mensen lijkt het dan toch alsof je voor Fok spreekt. Op de FP wellicht nog wat meer dan hier in het forum. Aangezien er een heel scala mensen daar leest die geen idee hebben van dit grote stuk fok hiero
Je bewaakt het goud van dagobert duckquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 tot 3 meter zicht![]()
Dat is niet echt te doen
[..]
Betaald Fokken!
Totdat er mensen zich misdragen op mijn gebied.
Dan mag ik knuppelen en met pepperspray spelen.
Ja gewoon omdat het hier zo koud is ff wegquote:
Jammer voor je, shmoopy heeft alleenrecht op roze.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wil wel een roze kleurtje.
Toe maar!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bewaakt het goud van dagobert duck
[..]
Ja gewoon omdat het hier zo koud is ff weg17e tot de 26e
Holaaaaa feest met Herr von Jimbo
Was dat maar zon feestquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bewaakt het goud van dagobert duck
[..]
Ja gewoon omdat het hier zo koud is ff weg17e tot de 26e
Holaaaaa feest met Herr von Jimbo
Zon en 15 graden, alles beter dan hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Toe maar!
Spanje is toch niet veel beter weer?
M'n tag is ook wegquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:02 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Jammer voor je, shmoopy heeft alleenrecht op roze.
Alleen in uiterste noodgevallen dus. Gelukkig maar. Nog een beetje privacy is mooi tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef santax het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel meevallen, maar een tijdje geleden heeft ie dat wel gedaan ja. Bij een 2-tal users. Dat ontplofte ook een beetje in zijn gezicht. Maargoed, laten we daar niet over uitwijdenIk denk dat 99.99999% van de pm's door niemand gelezen worden uit de crew
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde riedeltje, maar dan in andere vorm..
Ik in slaap. En frituren die handel dan, waar wacht je op...quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:03 schreef santax het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Mijn god wat heb ik zin in bitterballen
Thrilll Me!quote:
Waarom zou die mee moeten danquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Ga je alleentjes met Jimbo, Drib_? Geen FrauBitsj erbij?
Oh echt, die foto van dribbel en die chick met die geile tieten toen ze zo lagen, die heeft een jaar als achtergrond gestaan hier. Ik denk dat ik louter op de tieten van mijn eigen chickie meer gefapt hebt, maar het zal erom spannen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Ga je alleentjes met Jimbo, Drib_? Geen FrauBitsj erbij?
Hey santax,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Oh echt, die foto van dribbel en die chick met die geile tieten toen ze zo lagen, die heeft een jaar als achtergrond gestaan hier. Ik denk dat ik louter op de tieten van mijn eigen chickie meer gefapt hebt, maar het zal erom spannen.
FrauBitch is een leuke dame,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Oh echt, die foto van dribbel en die chick met die geile tieten toen ze zo lagen, die heeft een jaar als achtergrond gestaan hier. Ik denk dat ik louter op de tieten van mijn eigen chickie meer gefapt hebt, maar het zal erom spannen.
mwaw laatste tijd iets minder, maar ik kwam daar weleens jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey santax,
Jij post toch vaak op de FP ?
Ah dat is al tijden uit johquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, vrindingetje enzo. Is dat zulks een rare gedachte?
Pic!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Hmm,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef santax het volgende:
[..]
mwaw laatste tijd iets minder, maar ik kwam daar weleens jaVandaag ook weer teveel gepost daar
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
FrauBitch is een leuke dame,.
Ga weg?!!! Serieus? WTF.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah dat is al tijden uit johNu hebben we puur een knuffelrelatie
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat die uitgerezen deegbal zegt!![]()
Het enige waar ik zeker van ben is dat ze een eigen paard heeft. Ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Kom op! Dribbel in z'n speedo!quote:
Dahamn. Blijkbaar wel, ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Dribbel_ het volgende:
HAhaAhh je loopt wel aardig achter dan
Sittard nu weer jahquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?
Speedo's...quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Kom op! Dribbel in z'n speedo!![]()
Dank je, soms ga ik ook wel wat te verquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm,
Wel ik wou even zeggen dat ik daar vaak lurk en dat je vaak een goed punt hebt
En cynisme en sarcasme is je ook niet vreemd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:11 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Speedo's.... Ken je badpakboy?
Ik heb serieus een speedoquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Kom op! Dribbel in z'n speedo!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is echt al langquote:![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus een speedokwam ik achter
Dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar dat is echt al lang
Foto!![]()
![]()
En terecht! Hoewel ik nu mijn bek ga houden, want het steinderbos is zeg maar waar ik woon. Je weet mijn huis te wonen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Steinerbos geweest
Hehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:12 schreef santax het volgende:
[..]
Dank je, soms ga ik ook wel wat te vermaar dat komt omdat ik me zelf niet altijd helemaal in de hand heb als iemand iets zegt wat ik als heel fout zie
Neemt niet weg dat iemand die totaal voor iets anders staat als ik doe, toch recht heeft op die mening
T'is alleen dat ik hem dan het liefst de strot doorsnij
Ik speelde stiekem bij je binnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:14 schreef santax het volgende:
[..]
En terecht! Hoewel ik nu mijn bek ga houden, want het steinderbos is zeg maar waar ik woon. Je weet mijn huis te wonen!Dat zijn geen grapjes meer
Ik toch ook niet om een bikini foto van jou?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit hier toch ook niet om jouw bikinifoto's te vragen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik toch ook niet om een bikini foto van jou?
quote:
Dus dat is die constante jeuk in mijn eh,,, poepertjequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik speelde stiekem bij je binnen
Dude, hoeft nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:15 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er dan ook meteen eentje die pretty decent is. Het kan erger, geloof mij,.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:15 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er dan ook meteen eentje die pretty decent is. Het kan erger, geloof mij,.
Reageer je ook weleens op de FP trouwens? Ik weet niet helemaal zeker of ik je nu ken van het forum of van de FP, ik meen me te herinneren dat ik je weleens op de FP heb zien reagerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe
Wel ik vind het meestal erg leuk om te lezen ..
Ik hou van mensen met cynisme en sarcasme in combinatie met een kort lontje
Ja of jijquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]![]()
Nu moet dribbel_ het goed maken.
Ik gok dat het in mijn eigen geval duidelijk was toen ik over de tieten van de ex van dribbel begon dat die hier ook uit staatquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Subtieliteitsmodus staat trouwens uit mochten jullie het jezelf afvragen
Nee joh, waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Subtieliteitsmodus staat trouwens uit mochten jullie het jezelf afvragen
Ik heb wel eens gepost op de FP,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:17 schreef santax het volgende:
[..]
Reageer je ook weleens op de FP trouwens? Ik weet niet helemaal zeker of ik je nu ken van het forum of van de FP, ik meen me te herinneren dat ik je weleens op de FP heb zien reagerenMaar dat kan net zo goed een hersenspinseltje zijn van me
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of jij
Ik denk dat we moeten gaan stemmen wie het moet doen
*checkt man/vrouw verhouding op het moment
ja laten we stemmen
ben je masochistisch? Dat je dan toch nog hier komt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gepost op de FP,
maar ben daar al lang geleden mee gestopt.
De mensen daar zijn vaak nog dommer dan hier op het forum![]()
En als ik ergens niet tegen kan,
dan zijn het domme mensen
Op de foto van jou staat een hele mooie dame dus ik zie geen reden om tegen te stemmen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of jij
Ik denk dat we moeten gaan stemmen wie het moet doen
*checkt man/vrouw verhouding op het moment
ja laten we stemmen
Ik post eigenlijk alleen in de SCquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:19 schreef santax het volgende:
[..]
ben je masochistisch? Dat je dan toch nog hier komt?
serieus, de topics van crane? Je zeikt hem wel af neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk alleen in de SC![]()
En in topics van Damsco en Crane![]()
Maar de mensen hier in de SC staan mij wel aan
Hoe weet jij dat nou jij hebt die foto toch niet gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op de foto van jou staat een hele mooie dame dus ik zie geen reden om tegen te stemmen.
Daar hadden ze het net toch over!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou jij hebt die foto toch niet gezien
Jups.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:21 schreef santax het volgende:
[..]
serieus, de topics van crane? Je zeikt hem wel af neem ik aan?
En doe daar dan wat aan!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou jij hebt die foto toch niet gezien
Ik weet van niks heurquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net toch over!
quote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, zeg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:22 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, de verkering is uit?
Ja of niet natuurlijkquote:
mja sommige users zijn wel beroemd... hoewel ik die 2 niet meteen de eer wil geven allerdomste... Maargoed, dat is slechts een formaliteit... er zitten nu eenmaal een aantal kutmongolen hier die ondanks hun opleiding te dom zijn om een gloeilamp te wisselenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups.
Crane en Damsco zijn de twee domste users op dit forum ( MODJES DIT IS MIJN MENING GEEN BAN PLEASE)
En kankeren ALTIJD over hetzelfde,
terwijl ik al tientallen malen goede argumenten heb gegeven en dergelijke waarom ze NIET gelijk hebben.
Dus ja het mond eigenlijk altijd uit op een flame war
Ik weet niet hoe dat werkt hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is niet erg, I won't judge your ignorance!
PM, email, maakt me niks uit.
Zucht, amateur... er zijn gewoon een paar fobo's die je dagelijks moet checken. En zie jij dribbel (sorry kerel, ik mag je echt wel, ik geloof zelfs dat ik je weleens op de foto heb moeten zetten) nog in het fobo van fraubitch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, zeg..
Hehehehehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:26 schreef santax het volgende:
[..]
mja sommige users zijn wel beroemd... hoewel ik die 2 niet meteen de eer wil geven allerdomste... Maargoed, dat is slechts een formaliteit... er zitten nu eenmaal een aantal kutmongolen hier die ondanks hun opleiding te dom zijn om een gloeilamp te wisselenLaat staan serieus te discussieren. Zelf heb ik alle pagina's in het nomineer-topic ge-f5't op mijn naam en kwam er niet in voor. Ik hoor dus duidelijk niet bij die groep
Je hebt gelijk met wat je zegt Noorsbloed, qua reaktie-uitingen die gegeven worden op de FP.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gepost op de FP,
maar ben daar al lang geleden mee gestopt.
De mensen daar zijn vaak nog dommer dan hier op het forum![]()
En als ik ergens niet tegen kan,
dan zijn het domme mensen
Tot een paar dagen terug welquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:27 schreef santax het volgende:
[..]
Zucht, amateur... er zijn gewoon een paar fobo's die je dagelijks moet checken. En zie jij dribbel (sorry kerel, ik mag je echt wel, ik geloof zelfs dat ik je weleens op de foto heb moeten zetten) nog in het fobo van fraubitch?Of omgekeerd?
slaap ze en tot de volgende keerquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehehehehe
Och, ieder zo zijn ding.
Ik sta bekend als koppige alto, kort lontje , en nog vele andere termen
Maar mensen ik ga jullie verlaten mijn collega's komen zo deze pc opeisen !Fijne dag toegewenst aan jullie
Wederzijds!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar mensen ik ga jullie verlaten mijn collega's komen zo deze pc opeisen !Fijne dag toegewenst aan jullie
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:28 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Je hebt gelijk met wat je zegt Noorsbloed, qua reaktie-uitingen die gegeven worden op de FP.![]()
Ik probeer zelf een beetje Humor te brengen op de FP, zo af en toe post ik dan zo eens wat.![]()
santax kom ik ook wel eens tegen op de FP. Zijn posts lees ik dan ook graag.
* Krentenbol. brand van nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot een paar dagen terug welMaar die is er om andere redenen uit nu
Hahahquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. brand van nieuwsgierigheid.![]()
![]()
Fraubitch is niet vreemd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je mag geen foto's van vreemde meisjes kijken =(
ah ik moet er ook over stoppenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot een paar dagen terug welMaar die is er om andere redenen uit nu
Ze heeft me de liefde verklaard in mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hahah![]()
Dat zijn dingen die jullie eigenlijk helemaal niks aan gaat![]()
Dat mag je best weten, je geeft goede reakties op de FP.quote:
mits ik niet teveel gezopen heb, maar dank jequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:31 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dat mag je best weten, je geeft een goede reaktie.
Whehe we zijn nog dikke vriendjes dus dat zit allemaal wel goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:31 schreef santax het volgende:
[..]
ah ik moet er ook over stoppen
T'is gewoon dat ik vond dat die chick geile tieten had. Wat dat betreft, ex of niet, heb jij daar toch maar mooi aan mogen lurken. Dat neem je mee voor het leven
ik had geen flauw ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, zeg..
Ohhhh zeg dat dan gelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze heeft me de liefde verklaard in mijn fotoboek.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ohhhh zeg dat dan gelijkeven m'n mail opstarten hoor
En op fietsafstand van Steinquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whehe we zijn nog dikke vriendjes dus dat zit allemaal wel goedGeile tieten en nog een lief tof meisje ook dus qua dat zit je bij haar wel geod natuurlijk
Je maakt grapjes hè!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ohhhh zeg dat dan gelijkeven m'n mail opstarten hoor
Ja hey ik ga je niet tegenhouden hequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:34 schreef santax het volgende:
[..]
En op fietsafstand van Stein![]()
![]()
ik doe het weer he
Ik weet wat je bedoeld. Ik ben wel van 'Vrijheid van Meningsuiting' .quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:33 schreef santax het volgende:
[..]
mits ik niet teveel gezopen heb, maar dank je
Vind ik wel tof om te horen![]()
Ik probeer de laatste 2 jaar ook meer inhoudelijk te reageren zonder mijn eigen gevoelens mee te laten spelen, maar soms is dat verdomd moeilijk
iets zegt me dat mijn eigen liefie niet akkoord zou gaan en me (terecht) zou aanspreken op het feit dat haar tieten ook geniaal zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hey ik ga je niet tegenhouden he![]()
Nou, als je eens aan je medefokkers dacht had je dat gedaan jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hadden we er een topic over meoten maken dan
Had je je usericon maar weg moeten halenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, als je eens aan je medefokkers dacht had je dat gedaan ja
ach, gewoon posten als je zin hebt of iets te zeggen hebtquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:36 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Ik ben wel van 'Vrijheid van Meningsuiting' .![]()
Zelf post ik weinig maar moet meer zeggen/schrijven als ik post.
Komt nog wel.
Ik open altijd eerst het "reageren" venster en dan ga ik iets bedenken wat ik kan typenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:38 schreef santax het volgende:
[..]
ach, gewoon postem als je zin hebt of iets te zeggen hebt
dat is geen nieuwsquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik open altijd eerst het "reageren" venster en dan ga ik iets bedenken wat ik kan typen
Zo doe ik het nu ook, maar het onderwerp of de inhoud moet mij ook aanspreken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:38 schreef santax het volgende:
[..]
ach, gewoon posten als je zin hebt of iets te zeggen hebt
Lief zijn =(quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik hoop dat je een nachtmerrie krijgt!
![]()
Ik ben weg.
Die zijn nog steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:41 schreef santax het volgende:
[..]
dat is geen nieuws![]()
Er is een reden dat je me niet vaak zag in je topics
mij ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:41 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Zo doe ik het nu ook, maar het onderwerp of de inhoud moet mij ook aanspreken.
Trusten Krentenbol.quote:
Heej maar dribble, collega artiest, echt serieus, als ik jou was zou ik uit wraak d'r bikini foto's nu nog posten hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:43 schreef santax het volgende:
[..]
mij ook
Tenzij ik teveel gedronken heb of grappig denk te wezen of iemand wil dissen
Hmmzz.. nu ik dit zo schrijf denk ik eigenlijk dat het onderwerp van ondergeschikt belang is
Ik heb dan het probleem dat ik denk dat ik teveel ga baggeren ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:43 schreef santax het volgende:
[..]
mij ook
Tenzij ik teveel gedronken heb of grappig denk te wezen of iemand wil dissen
Hmmzz.. nu ik dit zo schrijf denk ik eigenlijk dat het onderwerp van ondergeschikt belang is
Pardon?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had je je usericon maar weg moeten halen
Stelletje roddeltantes
Wie doe jij dan op het momentbiogarde ?
Ligt eraan hoeveel geld je hebt dan kan je een hele rar kopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:44 schreef santax het volgende:
[..]
Heej maar dribble, collega artiest, echt serieus, als ik jou was zou ik uit wraak d'r bikini foto's nu nog posten hoor![]()
Ja maargoed zoals vandaag met dat onderwerp over Israel en de Politie die nieuwe wetten wil om eigenlijk zelf een straatverbod op te leggen. Dan zeg ik dingen waar je het niet mee eens hoeft te zijn, maar die volgens mij best inhoudelijk zijn. En dan komt zo een neegij trollen... En zeuren... En trollen zonder echt inhoudelijk daarop in te gaan. Dan moet ik op mijn handjes gaan zitten ja... Dat stoort me weleens. Niemand hoeft het met me eens te zijn en dat meen ik, Iedereen zijn eigen ding enzo, maar niet blijven zeiken om antwoorden die ik al 10 keer heb gezegt maar zelf heendraaien om vragenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:46 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik heb dan het probleem dat ik denk dat ik teveel ga baggeren ofzo.![]()
Ik moet mezelf inhouden en op niveau reageren.
2 potten monkey chunkey voor een rar! Mits er braziliaans bikini spul of naakt spul tussen zit van die fraubitchquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geld je hebt dan kan je een hele rar kopenOfja geld, in ruil voor 2 potten B&J ijs kan ook
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:49 schreef santax het volgende:
[..]
Ja maargoed zoals vandaag met dat onderwerp over Israel en de Politie die nieuwe wetten wil om eigenlijk zelf een straatverbod op te leggen. Dan zeg ik dingen waar je het niet mee eens hoeft te zijn, maar die volgens mij best inhoudelijk zijn. En dan komt zo een neegij trollen... En zeuren... En trollen zonder echt inhoudelijk daarop in te gaan. Dan moet ik op mijn handjes gaan zitten ja... Dat stoort me weleens. Niemand hoeft het met me eens te zijn en dat meen ik, Iedereen zijn eigen ding enzo, maar niet blijven zeiken om antwoorden die ik al 10 keer heb gezegt maar zelf heendraaien om vragen![]()
@kali, ja soms is het echt moeilijk jaJij was toch ook ooit fp-crew of niet?
serene rust... die houden we erin, dat is mooi gesprokenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben hier pas sinds juni en heb heel veel in de SC gezeten, heb het allemaal van heel dichtbij meegemaakt de laatste weken....
Maar met maar 10 notes waarvan de laatste in oktober (ik kan zelfs de meeste plaatsen) ben ik een van de minder erge users (denk / hoop ik)
Heb mij ook heel bewust een week niet laten zien maar kom nu weer kijken en genieten van de serene rust die er nu heerst in de SC!!!
Het onderwerp heb ik nog niet gelezen, sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:49 schreef santax het volgende:
[..]
Ja maargoed zoals vandaag met dat onderwerp over Israel en de Politie die nieuwe wetten wil om eigenlijk zelf een straatverbod op te leggen. Dan zeg ik dingen waar je het niet mee eens hoeft te zijn, maar die volgens mij best inhoudelijk zijn. En dan komt zo een neegij trollen... En zeuren... En trollen zonder echt inhoudelijk daarop in te gaan. Dan moet ik op mijn handjes gaan zitten ja... Dat stoort me weleens. Niemand hoeft het met me eens te zijn en dat meen ik, Iedereen zijn eigen ding enzo, maar niet blijven zeiken om antwoorden die ik al 10 keer heb gezegt maar zelf heendraaien om vragen![]()
quote:
ONZ ken ik wel jaquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:00 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Het onderwerp heb ik nog niet gelezen, sorry.
Er zijn mensen die inderdaad discussiëren om te discussiëren. Jij noemt dat Trollen. Het beste is om dat in te zien en gewoon ophouden met dáárop te reageren. Want het is soms zinloos. Iedereen heeft z'n eigen mening.![]()
Die lopen ook erg uiteen. Dat wekt ook erg interessante discussies op gang.
Onze volksvertegenwoordigers zouden ook een accountje Fok! moeten hebben.
Mengen in de discussie die lui.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:04 schreef santax het volgende:
[..]
ONZ ken ik wel ja![]()
@the_core, ja daar heb je eigenlijk gewoon gelijk in. Maar soms kan ik dat niet
Achja, lieve fokkertjes, ik ga in bed popcorn vreten, masturberen en nickolodean kijken
Het was gezellig![]()
![]()
tot snel
Dan zou ik misschien niet op zijn reactie reageren, maar je kunt gewoon rustig je punt te zetten in een weder-reactie. Maar over en weer met modder gaan gooien, nee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar het is juist soms zooo moeilijk niet op bepaalde users te reageren, ik vind het behoorlijk best moeilijk niet op Beauregard te reageren als hij weer eens de plank compleet misslaat!
Je hebt soms gewoon heel erg de drang iemand op z'n plaats te zetten, ook al weet dat je daardoor nog meer off-topic gaat en miss wel het hele topic daarmee omlaag haalt....
quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:04 schreef santax het volgende:
[..]
ONZ ken ik wel ja![]()
@the_core, ja daar heb je eigenlijk gewoon gelijk in. Maar soms kan ik dat niet
Achja, lieve fokkertjes, ik ga in bed popcorn vreten, masturberen en nickolodean kijken
Het was gezellig![]()
![]()
tot snel
Dat is dan ook heel duidelijk 1 van de punten van Yvonne geweest voor KLB, bashen om het bashen is niet meer gewenst!quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:11 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Dan zou ik misschien niet op zijn reactie reageren, maar je kunt gewoon rustig je punt te zetten in een weder-reactie. [b]Maar over en weer met modder gaan gooien, nee.[b/]
Ze willen ons het liefst als brave user's hebben, maar dat gaat nou eenmaal op een forum niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is dan ook heel duidelijk 1 van de punten van Yvonne geweest voor KLB, bashen om het bashen is niet meer gewenst!
Truste.quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:18 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze willen ons het liefst als brave user's hebben, maar dat gaat nou eenmaal op een forum niet.![]()
Laten we het vooral gezellig houden.
nu ga ik echt slapen, Doei!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:18 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ze willen ons het liefst als brave user's hebben, maar dat gaat nou eenmaal op een forum niet.![]()
Laten we het vooral gezellig houden.
Hai megumi!quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Truste.En het begint bij je zelf.
Wtf?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet van niks heur
[..]
Dus als god alles kan, kan hij dan ook een steen optillen die zo zwaar is dat hij hem niet kan optillen
Nou blijkbaar wel, een heeele grote dus, en jullie komen er allemaal onder vandaan?
Waarom hebben wij dan geen ban?quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
Oh hier staat de SC
Lekker druk hier enzo
Achja. Echte bazen hebben banzzzzz.
Kan geregeld worden hoorquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zijn de Untouchablez. Een nieuw ras in KLB.
Staan hoger dan de bazen in de kastes.
Oh ja, dat was ik even vergeten na 1 dag geen SCquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zijn de Untouchablez. Een nieuw ras in KLB.
Staan hoger dan de bazen in de kastes.
Ja, dat is zo. En jij hoort er niet bijquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar het is wel erg stil hier. In plaats daarvan heb ik 203 PM'swtf?!
Nog 4 dagen en dan naar Vegas
Oh, en waarom niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. En jij hoort er niet bij
Vegasquote:
Tja, en wat er gebeurd is is dat de SC gewoon weer terug isquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:50 schreef dagdag het volgende:
verrek zeg niet leuk meer als de hele sc verneukt word
Hoezo verneukt. Nu kun je in de slowchat nog tenminste normaal wat ouwhoeren zonder binnen 5 minuten 3 pagina's verder te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:50 schreef dagdag het volgende:
verrek zeg niet leuk meer als de hele sc verneukt word
Ik ben 26, dus moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vegas
Been there, done that.
Hoe oud ben je ? Moet nl. 21 zijn om een muntje in de kast te duwen en om over de "lijn" te stappen in casino's. Op het moment dat ik daar was was ik 18, dat was wel jammer.
Ik zeg helemaal nietsquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, daarom. Omdat D_B en ik dat zeggen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, daarom. Omdat D_B en ik dat zeggen
quote:
een top vakantiequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben 26, dus moet geen probleem zijnBen er in mei nog geweest, maar toen maar 2 dagen. Heb toen 2 weken door Amerika rondgereden, was wel gaaf!
![]()
Als hotel gaan we weer naar Luxor.
[ afbeelding ]
Zit dat toevallig tussen die 203 PM's die ik vannacht heb mogen ontvangen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je hier. Maar jij weet net als ik van al die pm's af
En hoelang ga je nu ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben 26, dus moet geen probleem zijnBen er in mei nog geweest, maar toen maar 2 dagen. Heb toen 2 weken door Amerika rondgereden, was wel gaaf!
![]()
Als hotel gaan we weer naar Luxor.
[ afbeelding ]
Hadden ze daar ook casino's en bioscopen in die piramides dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik kan het weten, want ik ben er deze zomer nog geweest
Nee denk het nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je hier. Maar jij weet net als ik van al die pm's af
Haha, dat is precies de volgorde die ik ook heb gedaan. Ik ga twee weken en dan ongeveer anderhalve week naar Vegas, andere dagen blijf we gewoon in Los Angeles. Ik vind LA niet zo boeiend. Vind het eigenlijk maar een ranzige stad.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoelang ga je nu ?
Ik heb toen in Circus Circus gelogeerd 2 nachten:
[ afbeelding ]
Ook tijdens een 3 weekse rondreis van Los Angelos - Las Vegas - San Francisco - Los Angelos
Ik had er 140 ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit dat toevallig tussen die 203 PM's die ik vannacht heb mogen ontvangen?
Ik heb er geen 1 gelezen, iedereen staat nu ook weer op block want word erg verdrietig als ik iedere ochtend mijn PM box moet ontruimen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had er 140 ofzoWaar ging het over? Ik heb ze allemaal ongelezen weg gegooid
hou dat zo, ik wordt er helemaal getikt van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee denk het niet
Want ik zit ook niet meer in de shortlist.
Heb allang geen groepsPM's gehad
LA is echt een baggerstad. Dat mooie strand Venice Beach..... nou, wat een kutzooi daarquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha, dat is precies de volgorde die ik ook heb gedaan. Ik ga twee weken en dan ongeveer anderhalve week naar Vegas, andere dagen blijf we gewoon in Los Angeles. Ik vind LA niet zo boeiend. Vind het eigenlijk maar een ranzige stad.
Was Circus Circus leuk trouwens? We wilden eerst nog naar the Venetian, maar Luxor beviel ons toen erg goed.
Je kan users negeren via de PM hequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hou dat zo, ik wordt er helemaal getikt van.
Dat weet ik, maar straks stuurt één van die josti's wel iets zinnigs en dan mis ik het weerquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan users negeren via de PM he(blocken). Dan ontvang je die meuk niet meer.
Heb ik ook gedaan op een gegeven moment.
Same here.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vegas
Been there, done that.
Hoe oud ben je ? Moet nl. 21 zijn om een muntje in de kast te duwen en om over de "lijn" te stappen in casino's. Op het moment dat ik daar was was ik 18, dat was wel jammer.
Dus zo hoogstaand ben je niet wil je zeggen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, ik ben echt een scheve mongool
Kon hem echt met geen moeite vinden, de SC
Hij staat ook op een rare plekquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, ik ben echt een scheve mongool
Kon hem echt met geen moeite vinden, de SC
Ik vond LA ook supervet, maar misschien ook wel vanwege hoe amerikaans het was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LA is echt een baggerstad. Dat mooie strand Venice Beach..... nou, wat een kutzooi daar
Alleen Hollywood was wel leuk eigenlijk.
San Francisco vond ik echt schitterend. Wil ik nog wel eens naar terug. AlcatrazChinatown
Die kronkelstraatDe Cablecars
Shippermanwarf
Circus Circus was echt schitterend. Goed hotel, met een achtbaan door de lobby
Zijn alle hotels afgeweest daar. Stuk voor stuk pareltjes.
Haha ja, ze gaan daar wel erg ver met die hotelsquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LA is echt een baggerstad. Dat mooie strand Venice Beach..... nou, wat een kutzooi daar
Alleen Hollywood was wel leuk eigenlijk.
San Francisco vond ik echt schitterend. Wil ik nog wel eens naar terug. AlcatrazChinatown
Die kronkelstraatDe Cablecars
Shippermanwarf
Circus Circus was echt schitterend. Goed hotel, met een achtbaan door de lobby
Zijn alle hotels afgeweest daar. Stuk voor stuk pareltjes.
Een echte man erkent zn foutquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus zo hoogstaand ben je niet wil je zeggen?
Het is ook wel leuk om een keer te zien, maar ja, meer ook niet. Ik zou er niet nog een keer op vakantie gaan. Maar ja, nu ga ik er misschien wel wonenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond LA ook supervet, maar misschien ook wel vanwege hoe amerikaans het was.
Plus dat we ook door al zo'n ghetto zijn gereden en idd Hollywood en Beverly Hills enzo. Vond ik best indrukwekkend allemaal.
SF was inderdaad wel veel vetter, alleen vond ik Alcatraz echt tyfussaai
Waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk om een keer te zien, maar ja, meer ook niet. Ik zou er niet nog een keer op vakantie gaan. Maar ja, nu ga ik er misschien wel wonenof daar ergens in de buurt.
![]()
Ik heb jou ook wel eens overgesloefenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:16 schreef Maisnon het volgende:
ik heb net een kwartier verder moeten lopen omdat de bus een halte oversloefdankje chauffeur
Vanwege vriendin d'r werk.quote:
Die Walk of Fame inderdaadquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:12 schreef BobbyB het volgende:
Hollywood en Beverly Hills etc is het enige wat er enigszins fatsoenlijk uitziet, rest is inderdaad bagger. Daarbij vond ik de walk of fame ook niet echt boeiend. Had een mooie luxe exclusieve straat verwacht, maar het is gewoon een ranzige straat met allerlei vage vieze winkeltjes. Alleen bij het Kodak Theater ziet het er wel netjes uit.
En je zei niet even van: CHAUFFEUR STOOOOOP !quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:16 schreef Maisnon het volgende:
ik heb net een kwartier verder moeten lopen omdat de bus een halte oversloefdankje chauffeur
Oja, en dan nog sterren als Donald Duck etc die er een ster hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Walk of Fame inderdaad
Meeste van die sterren zitten vol met kauwgum etc. Echt SAD.
heb je wel op het knopje gedruktquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:16 schreef Maisnon het volgende:
Sloefenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel eens overgesloefen
Ik zou echt graag eens naar zo'n wrestlingmatch willenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil nog een keer naar de States voor een NBA / NHL of Honkbal wedstrijd. Lijkt me echt
Iets verder naar onder en bij de slotjes! prima plek!quote:
1:14quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wanneer is btw gister de SC weer open gegaan?
Ik zie het al. Toen was ik net een boek aan het lezen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wanneer is btw gister de SC weer open gegaan?
Jij bent eng.quote:
BAN BAN!!quote:
Welk boek?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie het al. Toen was ik net een boek aan het lezen.
Neuh, PK gaat er van uit dat er dan al wel 20 posts tussen staan, maar ja, het is nu rustig hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
En PK voor de 10-op-een-rij aan het gaan ?
Nee geen eens. Ik dacht er wel mensen tussendoor reageerdenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
En PK voor de 10-op-een-rij aan het gaan ?
De geverfde vogel van Jerzy Kosinski.quote:
Je begon er zelf meequote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh, PK gaat er van uit dat er dan al wel 20 posts tussen staan, maar ja, het is nu rustig hier
Fail-smiley-combo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |