Hier totaal niet mistig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:56 schreef Noorsbloed het volgende:
Heh neen niet duizelig.
Het is wel super mistig
Dus ik kan enkele dingen over het hoofd hebben gezien ..
Maar dat is maar beter voor hun![]()
Ben niet echt de beste om kwaad te maken op het moment
Ik leef in een omgedraaid dag/nacht-ritme momenteel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Moeten jullie niet werken/slapen/school iets doen ofzo
Het kleurtje brengt soms complicaties met zich mee, als in dat mensen een bepaald beeld hebben van mods en als jij daar niet aan voldoet, krijg je een hele discussie. Een discussie die je na 5 keer voeren wel zat begint te worden,quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:52 schreef santax het volgende:
[..]
eej wat ik trouwens niet begrijp is dat account van je... had je genoeg van de newbies die aan je voeten liggen omdat je blauw was?
Leest danny PM mee?quote:
nouja klinkt wel bekend eigenlijk, in de korte tijd als fp-er heb ik voor het eerst een cloon gemaakt omdat ik het ongepast vond mijn eigen ding te zeggen in het blauw. Voor veel mensen lijkt het dan toch alsof je voor Fok spreekt. Op de FP wellicht nog wat meer dan hier in het forum. Aangezien er een heel scala mensen daar leest die geen idee hebben van dit grote stuk fok hieroquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:57 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het kleurtje brengt soms complicaties met zich mee, als in dat mensen een bepaald beeld hebben van mods en als jij daar niet aan voldoet, krijg je een hele discussie. Een discussie die je na 5 keer voeren wel zat begint te worden,. En omdat ik dit account weer eens gebruiken wil, gewoon omdat het kan.
.
Verder merk je d'r ook niets van.
Ja, ik moet zelfs nog een ERD gaan tekenen voor school,quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Moeten jullie niet werken/slapen/school iets doen ofzo
Ik heb hier 2 tot 3 meter zichtquote:
Betaald Fokken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel druk bezig
[..]
Ah nog even doorbijten over 40 uur zit ik in Spanje![]()
Spanje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel druk bezig
[..]
Ah nog even doorbijten over 40 uur zit ik in Spanje![]()
Nou, dat zal wel meevallen, maar een tijdje geleden heeft ie dat wel gedaan ja. Bij een 2-tal users. Dat ontplofte ook een beetje in zijn gezicht. Maargoed, laten we daar niet over uitwijdenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik zit hier omdat ik in de gaten moest houden of jullie wel lief zijn voor elkaar =(
Ik wil wel een roze kleurtje.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:57 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het kleurtje brengt soms complicaties met zich mee, als in dat mensen een bepaald beeld hebben van mods en als jij daar niet aan voldoet, krijg je een hele discussie. Een discussie die je na 5 keer voeren wel zat begint te worden,. En omdat ik dit account weer eens gebruiken wil, gewoon omdat het kan.
.
Verder merk je d'r ook niets van.
Ah, hetzelfde riedeltje, maar dan in andere vorm.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:59 schreef santax het volgende:
[..]
nouja klinkt wel bekend eigenlijk, in de korte tijd als fp-er heb ik voor het eerst een cloon gemaakt omdat ik het ongepast vond mijn eigen ding te zeggen in het blauw. Voor veel mensen lijkt het dan toch alsof je voor Fok spreekt. Op de FP wellicht nog wat meer dan hier in het forum. Aangezien er een heel scala mensen daar leest die geen idee hebben van dit grote stuk fok hiero
Je bewaakt het goud van dagobert duckquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 tot 3 meter zicht![]()
Dat is niet echt te doen
[..]
Betaald Fokken!
Totdat er mensen zich misdragen op mijn gebied.
Dan mag ik knuppelen en met pepperspray spelen.
Ja gewoon omdat het hier zo koud is ff wegquote:
Jammer voor je, shmoopy heeft alleenrecht op roze.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wil wel een roze kleurtje.
Toe maar!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bewaakt het goud van dagobert duck
[..]
Ja gewoon omdat het hier zo koud is ff weg17e tot de 26e
Holaaaaa feest met Herr von Jimbo
Was dat maar zon feestquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bewaakt het goud van dagobert duck
[..]
Ja gewoon omdat het hier zo koud is ff weg17e tot de 26e
Holaaaaa feest met Herr von Jimbo
Zon en 15 graden, alles beter dan hierquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Toe maar!
Spanje is toch niet veel beter weer?
M'n tag is ook wegquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:02 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Jammer voor je, shmoopy heeft alleenrecht op roze.
Alleen in uiterste noodgevallen dus. Gelukkig maar. Nog een beetje privacy is mooi tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef santax het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel meevallen, maar een tijdje geleden heeft ie dat wel gedaan ja. Bij een 2-tal users. Dat ontplofte ook een beetje in zijn gezicht. Maargoed, laten we daar niet over uitwijdenIk denk dat 99.99999% van de pm's door niemand gelezen worden uit de crew
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:01 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde riedeltje, maar dan in andere vorm..
Ik in slaap. En frituren die handel dan, waar wacht je op...quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:03 schreef santax het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Mijn god wat heb ik zin in bitterballen
Thrilll Me!quote:
Waarom zou die mee moeten danquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Ga je alleentjes met Jimbo, Drib_? Geen FrauBitsj erbij?
Oh echt, die foto van dribbel en die chick met die geile tieten toen ze zo lagen, die heeft een jaar als achtergrond gestaan hier. Ik denk dat ik louter op de tieten van mijn eigen chickie meer gefapt hebt, maar het zal erom spannen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:04 schreef Maki-maki. het volgende:
Ga je alleentjes met Jimbo, Drib_? Geen FrauBitsj erbij?
Hey santax,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Oh echt, die foto van dribbel en die chick met die geile tieten toen ze zo lagen, die heeft een jaar als achtergrond gestaan hier. Ik denk dat ik louter op de tieten van mijn eigen chickie meer gefapt hebt, maar het zal erom spannen.
FrauBitch is een leuke dame,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Oh echt, die foto van dribbel en die chick met die geile tieten toen ze zo lagen, die heeft een jaar als achtergrond gestaan hier. Ik denk dat ik louter op de tieten van mijn eigen chickie meer gefapt hebt, maar het zal erom spannen.
mwaw laatste tijd iets minder, maar ik kwam daar weleens jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey santax,
Jij post toch vaak op de FP ?
Ah dat is al tijden uit johquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, vrindingetje enzo. Is dat zulks een rare gedachte?
Pic!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Hmm,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef santax het volgende:
[..]
mwaw laatste tijd iets minder, maar ik kwam daar weleens jaVandaag ook weer teveel gepost daar
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
FrauBitch is een leuke dame,.
Ga weg?!!! Serieus? WTF.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah dat is al tijden uit johNu hebben we puur een knuffelrelatie
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat die uitgerezen deegbal zegt!![]()
Het enige waar ik zeker van ben is dat ze een eigen paard heeft. Ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Kom op! Dribbel in z'n speedo!quote:
Dahamn. Blijkbaar wel, ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Dribbel_ het volgende:
HAhaAhh je loopt wel aardig achter dan
Sittard nu weer jahquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?
Speedo's...quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Kom op! Dribbel in z'n speedo!![]()
Dank je, soms ga ik ook wel wat te verquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm,
Wel ik wou even zeggen dat ik daar vaak lurk en dat je vaak een goed punt hebt
En cynisme en sarcasme is je ook niet vreemd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:11 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Speedo's.... Ken je badpakboy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |