FrauBitch is een leuke dame,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Oh echt, die foto van dribbel en die chick met die geile tieten toen ze zo lagen, die heeft een jaar als achtergrond gestaan hier. Ik denk dat ik louter op de tieten van mijn eigen chickie meer gefapt hebt, maar het zal erom spannen.
mwaw laatste tijd iets minder, maar ik kwam daar weleens jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey santax,
Jij post toch vaak op de FP ?
Ah dat is al tijden uit johquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, vrindingetje enzo. Is dat zulks een rare gedachte?
Pic!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Oh echt, die foto van dribbel en die chick met die geile tieten toen ze zo lagen, die heeft een jaar als achtergrond gestaan hier. Ik denk dat ik louter op de tieten van mijn eigen chickie meer gefapt hebt, maar het zal erom spannen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Hmm,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef santax het volgende:
[..]
mwaw laatste tijd iets minder, maar ik kwam daar weleens jaVandaag ook weer teveel gepost daar
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
FrauBitch is een leuke dame,.
Ga weg?!!! Serieus? WTF.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah dat is al tijden uit johNu hebben we puur een knuffelrelatie
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat die uitgerezen deegbal zegt!![]()
Het enige waar ik zeker van ben is dat ze een eigen paard heeft. Ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:05 schreef santax het volgende:
[..]
Kom op! Dribbel in z'n speedo!quote:
Dahamn. Blijkbaar wel, ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Dribbel_ het volgende:
HAhaAhh je loopt wel aardig achter dan
Sittard nu weer jahquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:09 schreef santax het volgende:
[..]
Ja mooie meid, maar wat ik niet begrijp is, ik had kunnen zweren dat die in Sittard woonde? Maar daarmee zit ik dus ook al fout?
Speedo's...quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Kom op! Dribbel in z'n speedo!![]()
Dank je, soms ga ik ook wel wat te verquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm,
Wel ik wou even zeggen dat ik daar vaak lurk en dat je vaak een goed punt hebt
En cynisme en sarcasme is je ook niet vreemd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:11 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Speedo's.... Ken je badpakboy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |