Interessante vraag, iets voor PM?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:52 schreef santax het volgende:
[..]
eej wat ik trouwens niet begrijp is dat account van je... had je genoeg van de newbies die aan je voeten liggen omdat je blauw was?
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Moeten jullie niet werken/slapen/school iets doen ofzo
Ik heb vakantie. En jij?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
nee, ik wil niet danny het weetquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Interessante vraag, iets voor PM?
Hier totaal niet mistig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:56 schreef Noorsbloed het volgende:
Heh neen niet duizelig.
Het is wel super mistig
Dus ik kan enkele dingen over het hoofd hebben gezien ..
Maar dat is maar beter voor hun![]()
Ben niet echt de beste om kwaad te maken op het moment
Ik leef in een omgedraaid dag/nacht-ritme momenteel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Het kleurtje brengt soms complicaties met zich mee, als in dat mensen een bepaald beeld hebben van mods en als jij daar niet aan voldoet, krijg je een hele discussie. Een discussie die je na 5 keer voeren wel zat begint te worden,quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:52 schreef santax het volgende:
[..]
eej wat ik trouwens niet begrijp is dat account van je... had je genoeg van de newbies die aan je voeten liggen omdat je blauw was?
Leest danny PM mee?quote:
nouja klinkt wel bekend eigenlijk, in de korte tijd als fp-er heb ik voor het eerst een cloon gemaakt omdat ik het ongepast vond mijn eigen ding te zeggen in het blauw. Voor veel mensen lijkt het dan toch alsof je voor Fok spreekt. Op de FP wellicht nog wat meer dan hier in het forum. Aangezien er een heel scala mensen daar leest die geen idee hebben van dit grote stuk fok hieroquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:57 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het kleurtje brengt soms complicaties met zich mee, als in dat mensen een bepaald beeld hebben van mods en als jij daar niet aan voldoet, krijg je een hele discussie. Een discussie die je na 5 keer voeren wel zat begint te worden,. En omdat ik dit account weer eens gebruiken wil, gewoon omdat het kan.
.
Verder merk je d'r ook niets van.
Ja, ik moet zelfs nog een ERD gaan tekenen voor school,quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb hier 2 tot 3 meter zichtquote:
Betaald Fokken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel druk bezig
[..]
Ah nog even doorbijten over 40 uur zit ik in Spanje![]()
Spanje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan ben je wel druk bezig
[..]
Ah nog even doorbijten over 40 uur zit ik in Spanje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |