Ik heb serieus een speedoquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Kom op! Dribbel in z'n speedo!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is echt al langquote:![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb serieus een speedokwam ik achter
Dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar dat is echt al lang
Foto!![]()
![]()
En terecht! Hoewel ik nu mijn bek ga houden, want het steinderbos is zeg maar waar ik woon. Je weet mijn huis te wonen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Steinerbos geweest
Hehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:12 schreef santax het volgende:
[..]
Dank je, soms ga ik ook wel wat te vermaar dat komt omdat ik me zelf niet altijd helemaal in de hand heb als iemand iets zegt wat ik als heel fout zie
Neemt niet weg dat iemand die totaal voor iets anders staat als ik doe, toch recht heeft op die mening
T'is alleen dat ik hem dan het liefst de strot doorsnij
Ik speelde stiekem bij je binnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:14 schreef santax het volgende:
[..]
En terecht! Hoewel ik nu mijn bek ga houden, want het steinderbos is zeg maar waar ik woon. Je weet mijn huis te wonen!Dat zijn geen grapjes meer
Ik toch ook niet om een bikini foto van jou?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit hier toch ook niet om jouw bikinifoto's te vragen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik toch ook niet om een bikini foto van jou?
quote:
Dus dat is die constante jeuk in mijn eh,,, poepertjequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik speelde stiekem bij je binnen
Dude, hoeft nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:15 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er dan ook meteen eentje die pretty decent is. Het kan erger, geloof mij,.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:15 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er dan ook meteen eentje die pretty decent is. Het kan erger, geloof mij,.
Reageer je ook weleens op de FP trouwens? Ik weet niet helemaal zeker of ik je nu ken van het forum of van de FP, ik meen me te herinneren dat ik je weleens op de FP heb zien reagerenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe
Wel ik vind het meestal erg leuk om te lezen ..
Ik hou van mensen met cynisme en sarcasme in combinatie met een kort lontje
Ja of jijquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]![]()
Nu moet dribbel_ het goed maken.
Ik gok dat het in mijn eigen geval duidelijk was toen ik over de tieten van de ex van dribbel begon dat die hier ook uit staatquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Subtieliteitsmodus staat trouwens uit mochten jullie het jezelf afvragen
Nee joh, waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:17 schreef Krentenbol. het volgende:
Subtieliteitsmodus staat trouwens uit mochten jullie het jezelf afvragen
Ik heb wel eens gepost op de FP,quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:17 schreef santax het volgende:
[..]
Reageer je ook weleens op de FP trouwens? Ik weet niet helemaal zeker of ik je nu ken van het forum of van de FP, ik meen me te herinneren dat ik je weleens op de FP heb zien reagerenMaar dat kan net zo goed een hersenspinseltje zijn van me
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of jij
Ik denk dat we moeten gaan stemmen wie het moet doen
*checkt man/vrouw verhouding op het moment
ja laten we stemmen
ben je masochistisch? Dat je dan toch nog hier komt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gepost op de FP,
maar ben daar al lang geleden mee gestopt.
De mensen daar zijn vaak nog dommer dan hier op het forum![]()
En als ik ergens niet tegen kan,
dan zijn het domme mensen
Op de foto van jou staat een hele mooie dame dus ik zie geen reden om tegen te stemmen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of jij
Ik denk dat we moeten gaan stemmen wie het moet doen
*checkt man/vrouw verhouding op het moment
ja laten we stemmen
Ik post eigenlijk alleen in de SCquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:19 schreef santax het volgende:
[..]
ben je masochistisch? Dat je dan toch nog hier komt?
serieus, de topics van crane? Je zeikt hem wel af neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk alleen in de SC![]()
En in topics van Damsco en Crane![]()
Maar de mensen hier in de SC staan mij wel aan
Hoe weet jij dat nou jij hebt die foto toch niet gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op de foto van jou staat een hele mooie dame dus ik zie geen reden om tegen te stemmen.
Daar hadden ze het net toch over!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou jij hebt die foto toch niet gezien
Jups.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:21 schreef santax het volgende:
[..]
serieus, de topics van crane? Je zeikt hem wel af neem ik aan?
En doe daar dan wat aan!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou jij hebt die foto toch niet gezien
Ik weet van niks heurquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net toch over!
quote:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, zeg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:22 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, de verkering is uit?
Ja of niet natuurlijkquote:
mja sommige users zijn wel beroemd... hoewel ik die 2 niet meteen de eer wil geven allerdomste... Maargoed, dat is slechts een formaliteit... er zitten nu eenmaal een aantal kutmongolen hier die ondanks hun opleiding te dom zijn om een gloeilamp te wisselenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups.
Crane en Damsco zijn de twee domste users op dit forum ( MODJES DIT IS MIJN MENING GEEN BAN PLEASE)
En kankeren ALTIJD over hetzelfde,
terwijl ik al tientallen malen goede argumenten heb gegeven en dergelijke waarom ze NIET gelijk hebben.
Dus ja het mond eigenlijk altijd uit op een flame war
Ik weet niet hoe dat werkt hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is niet erg, I won't judge your ignorance!
PM, email, maakt me niks uit.
Zucht, amateur... er zijn gewoon een paar fobo's die je dagelijks moet checken. En zie jij dribbel (sorry kerel, ik mag je echt wel, ik geloof zelfs dat ik je weleens op de foto heb moeten zetten) nog in het fobo van fraubitch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, zeg..
Hehehehehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:26 schreef santax het volgende:
[..]
mja sommige users zijn wel beroemd... hoewel ik die 2 niet meteen de eer wil geven allerdomste... Maargoed, dat is slechts een formaliteit... er zitten nu eenmaal een aantal kutmongolen hier die ondanks hun opleiding te dom zijn om een gloeilamp te wisselenLaat staan serieus te discussieren. Zelf heb ik alle pagina's in het nomineer-topic ge-f5't op mijn naam en kwam er niet in voor. Ik hoor dus duidelijk niet bij die groep
Je hebt gelijk met wat je zegt Noorsbloed, qua reaktie-uitingen die gegeven worden op de FP.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gepost op de FP,
maar ben daar al lang geleden mee gestopt.
De mensen daar zijn vaak nog dommer dan hier op het forum![]()
En als ik ergens niet tegen kan,
dan zijn het domme mensen
Tot een paar dagen terug welquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:27 schreef santax het volgende:
[..]
Zucht, amateur... er zijn gewoon een paar fobo's die je dagelijks moet checken. En zie jij dribbel (sorry kerel, ik mag je echt wel, ik geloof zelfs dat ik je weleens op de foto heb moeten zetten) nog in het fobo van fraubitch?Of omgekeerd?
slaap ze en tot de volgende keerquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehehehehe
Och, ieder zo zijn ding.
Ik sta bekend als koppige alto, kort lontje , en nog vele andere termen
Maar mensen ik ga jullie verlaten mijn collega's komen zo deze pc opeisen !Fijne dag toegewenst aan jullie
Wederzijds!quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:27 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar mensen ik ga jullie verlaten mijn collega's komen zo deze pc opeisen !Fijne dag toegewenst aan jullie
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:28 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Je hebt gelijk met wat je zegt Noorsbloed, qua reaktie-uitingen die gegeven worden op de FP.![]()
Ik probeer zelf een beetje Humor te brengen op de FP, zo af en toe post ik dan zo eens wat.![]()
santax kom ik ook wel eens tegen op de FP. Zijn posts lees ik dan ook graag.
* Krentenbol. brand van nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot een paar dagen terug welMaar die is er om andere redenen uit nu
Hahahquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. brand van nieuwsgierigheid.![]()
![]()
Fraubitch is niet vreemd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]