Zo doe ik het nu ook, maar het onderwerp of de inhoud moet mij ook aanspreken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:38 schreef santax het volgende:
[..]
ach, gewoon posten als je zin hebt of iets te zeggen hebt
Lief zijn =(quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik hoop dat je een nachtmerrie krijgt!
![]()
Ik ben weg.
Die zijn nog steeds hetzelfdequote:Op dinsdag 16 december 2008 04:41 schreef santax het volgende:
[..]
dat is geen nieuws![]()
Er is een reden dat je me niet vaak zag in je topics
mij ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:41 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Zo doe ik het nu ook, maar het onderwerp of de inhoud moet mij ook aanspreken.
Trusten Krentenbol.quote:
Heej maar dribble, collega artiest, echt serieus, als ik jou was zou ik uit wraak d'r bikini foto's nu nog posten hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:43 schreef santax het volgende:
[..]
mij ook
Tenzij ik teveel gedronken heb of grappig denk te wezen of iemand wil dissen
Hmmzz.. nu ik dit zo schrijf denk ik eigenlijk dat het onderwerp van ondergeschikt belang is
Ik heb dan het probleem dat ik denk dat ik teveel ga baggeren ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:43 schreef santax het volgende:
[..]
mij ook
Tenzij ik teveel gedronken heb of grappig denk te wezen of iemand wil dissen
Hmmzz.. nu ik dit zo schrijf denk ik eigenlijk dat het onderwerp van ondergeschikt belang is
Pardon?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had je je usericon maar weg moeten halen
Stelletje roddeltantes
Wie doe jij dan op het momentbiogarde ?
Ligt eraan hoeveel geld je hebt dan kan je een hele rar kopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:44 schreef santax het volgende:
[..]
Heej maar dribble, collega artiest, echt serieus, als ik jou was zou ik uit wraak d'r bikini foto's nu nog posten hoor![]()
Ja maargoed zoals vandaag met dat onderwerp over Israel en de Politie die nieuwe wetten wil om eigenlijk zelf een straatverbod op te leggen. Dan zeg ik dingen waar je het niet mee eens hoeft te zijn, maar die volgens mij best inhoudelijk zijn. En dan komt zo een neegij trollen... En zeuren... En trollen zonder echt inhoudelijk daarop in te gaan. Dan moet ik op mijn handjes gaan zitten ja... Dat stoort me weleens. Niemand hoeft het met me eens te zijn en dat meen ik, Iedereen zijn eigen ding enzo, maar niet blijven zeiken om antwoorden die ik al 10 keer heb gezegt maar zelf heendraaien om vragenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:46 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Ik heb dan het probleem dat ik denk dat ik teveel ga baggeren ofzo.![]()
Ik moet mezelf inhouden en op niveau reageren.
2 potten monkey chunkey voor een rar! Mits er braziliaans bikini spul of naakt spul tussen zit van die fraubitchquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geld je hebt dan kan je een hele rar kopenOfja geld, in ruil voor 2 potten B&J ijs kan ook
quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:49 schreef santax het volgende:
[..]
Ja maargoed zoals vandaag met dat onderwerp over Israel en de Politie die nieuwe wetten wil om eigenlijk zelf een straatverbod op te leggen. Dan zeg ik dingen waar je het niet mee eens hoeft te zijn, maar die volgens mij best inhoudelijk zijn. En dan komt zo een neegij trollen... En zeuren... En trollen zonder echt inhoudelijk daarop in te gaan. Dan moet ik op mijn handjes gaan zitten ja... Dat stoort me weleens. Niemand hoeft het met me eens te zijn en dat meen ik, Iedereen zijn eigen ding enzo, maar niet blijven zeiken om antwoorden die ik al 10 keer heb gezegt maar zelf heendraaien om vragen![]()
@kali, ja soms is het echt moeilijk jaJij was toch ook ooit fp-crew of niet?
serene rust... die houden we erin, dat is mooi gesprokenquote:Op dinsdag 16 december 2008 04:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben hier pas sinds juni en heb heel veel in de SC gezeten, heb het allemaal van heel dichtbij meegemaakt de laatste weken....
Maar met maar 10 notes waarvan de laatste in oktober (ik kan zelfs de meeste plaatsen) ben ik een van de minder erge users (denk / hoop ik)
Heb mij ook heel bewust een week niet laten zien maar kom nu weer kijken en genieten van de serene rust die er nu heerst in de SC!!!
Het onderwerp heb ik nog niet gelezen, sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:49 schreef santax het volgende:
[..]
Ja maargoed zoals vandaag met dat onderwerp over Israel en de Politie die nieuwe wetten wil om eigenlijk zelf een straatverbod op te leggen. Dan zeg ik dingen waar je het niet mee eens hoeft te zijn, maar die volgens mij best inhoudelijk zijn. En dan komt zo een neegij trollen... En zeuren... En trollen zonder echt inhoudelijk daarop in te gaan. Dan moet ik op mijn handjes gaan zitten ja... Dat stoort me weleens. Niemand hoeft het met me eens te zijn en dat meen ik, Iedereen zijn eigen ding enzo, maar niet blijven zeiken om antwoorden die ik al 10 keer heb gezegt maar zelf heendraaien om vragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |