hoe oudquote:Op maandag 15 december 2008 18:30 schreef gieliskut het volgende:
[..]
mensen van jullie leeftijd vinden haar lekker(zie b&h)
ik niet, ben veul te oud
Ik moest heel hard lachen. Chapeau!quote:Op maandag 15 december 2008 18:07 schreef gieliskut het volgende:
[..]
miley doet in de volwassen wereld mee.
mensen liggen nachten op straat voor een kaartje.
ze verdient bijna evenveel als the police samen.
heeft een bankrekening die niet onderdoet voor madonna
is de dochter van een bekende zanger
en super lekker
Dan heb je zijn column nog niet gelezenquote:Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen. Chapeau!
Moiiii.quote:Op maandag 15 december 2008 18:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
A moi !!
Al gezien dat HIT ME TV as. maandag @ De Grote Markt staat ? Gaaf man !![]()
google maar op haar salaris per jaar, dan vergaat je lach.quote:Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*proest*quote:Op maandag 15 december 2008 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan heb je zijn column nog niet gelezen![]()
http://frontpage.fok.nl/c(...)n-kredietcrisis.html
quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef gieliskut het volgende:
[..]
google maar op haar salaris per jaar, dan vergaat je lachen.
Dan weet je mijn salaris niet eens...quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef gieliskut het volgende:
[..]
google maar op haar salaris per jaar, dan vergaat je lach.
Mét hoofdletters en punten aan 't einde van de zin.quote:Op maandag 15 december 2008 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Qua niveau is het wel degelijk mogelijk dat hij het geschreven heeft hoorquote:Op maandag 15 december 2008 18:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mét hoofdletters en punten aan 't einde van de zin.
Is die column niet stiekem van iemand anders?
Dit doet mij dan weer deugd.quote:Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb alleen 't begin gelezen.quote:Op maandag 15 december 2008 18:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Qua niveau is het wel degelijk mogelijk dat hij het geschreven heeft hoor
quote:Op maandag 15 december 2008 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2008 18:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Het laatste beetje economie wat nog overeind stond stort in, en buiten is het donker en is alles dichtgespijkerd.
Maar gelukkig hebben we Miley Cyrus!
Gelukkig heeft zij genoeg geld op de bankrekening staan om de wereld te redden!!quote:Op maandag 15 december 2008 18:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Het laatste beetje economie wat nog overeind stond stort in, en buiten is het donker en is alles dichtgespijkerd.
Maar gelukkig hebben we Miley Cyrus!
Fokke!quote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat was 't codewoord nou precies?
Helleuh M&M!!![]()
eej ! Echt gaaf man dat Hit Me TV komt optreden.quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moiiii.![]()
Jup. Dat heb ik gelezen. Denk dat ik wel ff ga kijken in de stad.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:13 schreef borisz het volgende:
tentamens gingen best lekker vandaag.
* eensquote:Op maandag 15 december 2008 18:43 schreef Impry het volgende:
Hit Me TV is wel cool inderdaad, wordt eigenlijk te weinig gedraaid op Trois Ef Em.
Ik weet het nietquote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
We hebben al geraden. Vertel 't ons. Alsjeblieft.
Dat wil ik ook wel graag weten.quote:Op maandag 15 december 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Maricha en/of Michiel, weten jullie misschien ook hoelaat de optredens in Groningen beginnen?
Dat dacht ik al een beetje.quote:
Ik wil hem als PAULTJUHHH PAULTJUHHHquote:Op maandag 15 december 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en voor degene die om de Megafoon-smilie vroeg, ze staan hier: http://3fm.florisderks.nl/img/shouts/
[ afbeelding ]
Nice ! handig zo'n open dirquote:Op maandag 15 december 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en voor degene die om de Megafoon-smilie vroeg, ze staan hier: http://3fm.florisderks.nl/img/shouts/
[ afbeelding ]
ik heb al een nieuwe gemaakt(minder mooi)quote:Op maandag 15 december 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat een PSD bij, dus die mag je zelf maken.quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil hem als PAULTJUHHH PAULTJUHHH
Knal ze !quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef Sersjee het volgende:
@M&M: hartelijk dank voor het GEM-pakket![]()
Wel een rare tijd om een pakketje af te leveren, zaterdagochtend om 09.15...
@iedereen: fijne avond verder! Algemene ledenvergadering op de club, ik hoop op vuurwerk
Ik heb vanaf maandag vakantie, dus da's geen probleem.quote:Op maandag 15 december 2008 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik al een beetje.![]()
Ik moet gewoon werken, maar als Hit Me TV een beetje aan het eind van de middag gaat optreden dan kan ik misschien wat regelen met werk. Heb voldoende verlofdagen dus dat is niet zo'n probleem.
Zag het maar toch even een hand-shake op het eind.quote:Op maandag 15 december 2008 19:25 schreef Cee het volgende:
Leuk, Beau en Albert bekvechten nu op RTL.Ik val er helaas net in dus het grootste deel gemist.
Als kanaal 999 er volgende week maar niet uit ligt!quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef borisz het volgende:
Trouwens Ziggo ligt eruit.
Nu moet ik 3fm luisteren via het internet.
Welke paultjuhhh? paultjuhhh paultjuhhh!!quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil hem als PAULTJUHHH PAULTJUHHH
Lekker man! Ik zat te twijfelen om vakantie op te nemen maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik heb nog even op de site van Hit Me TV gekeken maar daar staat helaas geen tijdstip vermeld.quote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb vanaf maandag vakantie, dus da's geen probleem.
Ik ga niet knallen. Ik weet weliswaar genoeg dingen die helemaal fout lopen, maar als ik die op tafel gooi, komt mijn bron in de problemen. Laat dat nou m'n moeder zijn... Dus heb ik wat andere mensen "gevoed" en ik hoop dat ze op komen dagen.quote:
Hoe laat worden de DJ's ook alweer normaal gesproken het huis weer uitgebonjourd? Zou graag willen komen kijken maar moet eerst werken. Met een beetje mazzel wil de baas de kiet eerder sluiten zodat ik niks hoeft te missen. Ligt er net aan.quote:Woensdag 24 december, Breda: Geen bands want die treden op bij het eindfeest!
Okay.. dan maar hopen dat die andere mensen komen. Succesquote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga niet knallen. Ik weet weliswaar genoeg dingen die helemaal fout lopen, maar als ik die op tafel gooi, komt mijn bron in de problemen. Laat dat nou m'n moeder zijn... Dus heb ik wat andere mensen "gevoed" en ik hoop dat ze op komen dagen.
Nou ben ik echt weg...
Kunnen ze de kerstbellen bij M.I.A. doen en de geweerschoten bij deze zetten?quote:
Idd, ik had vorig jaar netjes beeld, maar als ik nu al kijk, zie ik sneeuw. Hoop dat ze dat bij Ziggo komende week even goedmaken, anders wordt het webcams op internetquote:Op maandag 15 december 2008 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Als kanaal 999 er volgende week maar niet uit ligt!
Dat zou wel origineel zijnquote:Op maandag 15 december 2008 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Kunnen ze de kerstbellen bij M.I.A. doen en de geweerschoten bij deze zetten?
Ik blijf het een leuk liedje vinden
Nog ff wachten op info van 3FM dus. Of Maricha/Michiel..quote:Op maandag 15 december 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker man! Ik zat te twijfelen om vakantie op te nemen maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik heb nog even op de site van Hit Me TV gekeken maar daar staat helaas geen tijdstip vermeld.
Jup, ik hoop dat zij het weten anders wil ik het managementbureau van Hit Me TV wel even mailen. Mailadres staat wel op de officiele website.quote:Op maandag 15 december 2008 19:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog ff wachten op info van 3FM dus. Of Maricha/Michiel..
Rond 'n uurtje of 8, toch? Ik begin nu ook te twijfelen..quote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe laat worden de DJ's ook alweer normaal gesproken het huis weer uitgebonjourd? Zou graag willen komen kijken maar moet eerst werken. Met een beetje mazzel wil de baas de kiet eerder sluiten zodat ik niks hoeft te missen. Ligt er net aan.
Kan me nog herinneren van vorig jaar: Coen kwam rond 1600 -dacht ik- uur aan bij het glazen huis, dus ik denk dat ze er rond 1900 uitgaan.quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Rond 'n uurtje of 8, toch? Ik begin nu ook te twijfelen..
Hier ook problemen met tv...quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef borisz het volgende:
Trouwens Ziggo ligt eruit.
Nu moet ik 3fm luisteren via het internet.
ga jij vanavond splitsen in twee personen? of is een van de twee opnamens niet live?quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Alle optredens vinden tussen 15 en 18 uur plaats, dat is ook de tijd dat ik er ben voor de radioverslaggeving.
Wat ontzettend vervelend werk voor je die dagenquote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Alle optredens vinden tussen 15 en 18 uur plaats, dat is ook de tijd dat ik er ben voor de radioverslaggeving.
Thanks voor de info Michiel ! morgen eens even overleggen op het werk wat mogelijk is. Wil het eigenlijk niet missen !quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Dat zou best 's kunnen. Ik weet 't niet meer precies..quote:Op maandag 15 december 2008 19:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren van vorig jaar: Coen kwam rond 1600 -dacht ik- uur aan bij het glazen huis, dus ik denk dat ze er rond 1900 uitgaan.
Dank.quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Dat zeg ikquote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
regio utrecht ook geen probleem
I wish! Hit me TVquote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej Sanne ! Volgende week ook @ Grunn ?
MaW kan die vraag wel beantwoorden, denk ik. Hij is de penningmeester (maar dat wist hij misschien nog niet)quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MaW kan die vraag wel beantwoorden, denk ik. Hij is de penningmeester (maar dat wist hij misschien nog niet)
Zou leuk zijn als je er ook bij bent !quote:Op maandag 15 december 2008 19:50 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
I wish! Hit me TV
Ik weet 't nog niet!
Ik wil iig een dag mee maken.
Maar dat is wel 't verst weg, maar wel 't leukst.
Moet nog met chaffeurvriendje overleggen.
het gaat officieel pas in a.s. vrijdag als ze het huis in gaan dan gaat de teller lopen , vloeken enquote:Op maandag 15 december 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MaW kan die vraag wel beantwoorden, denk ik. Hij is de penningmeester (maar dat wist hij misschien nog niet)
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 15 december 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je er ook bij bent !
jij schrijft je ook overal inquote:Op maandag 15 december 2008 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer een social network erbij: http://www.districtworld.com/english/people/roeljewel
quote:Op maandag 15 december 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij schrijft je ook overal in
quote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef Mark336 het volgende:
Zeu.. *kuch*.. komt er toch opeens Gaston hier binnenlopen...
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEAVOND Dames en Heren
Oftewel,
quote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef Mark336 het volgende:
Oftewel,
Daag Gaston!!quote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef Mark336 het volgende:
Oftewel,
Schattig :pquote:
Nou nou, wat een evil idee... ZE MOGEN DRINKEN???quote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef gieliskut het volgende:
ik denk er over na om een fles cola naar breda op te sturen![]()
![]()
![]()
wie doet er mee?
Denk dat ze op 2 handen te tellen zijnquote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Schattig :p
Ik zat btw vandaag te denken aan een FOK! Serious Request Vrijwilligers Rooster (ok, ehm.. iemand scrabbelen?).. Volgens mij zitten er best wel veel mensen van FOK! in het callcenter of gaan met de truck mee.. Als ik dat nou eens in een excel sheetje zet.. Goed idee?
Dat Giel kut is.quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een evil idee... ZE MOGEN DRINKEN???
Wat is je punt
niet, giel mag geen cola drinken, vorig jaar heeft stenders het bier wat hij kreeg ook weg gegooid.quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een evil idee... ZE MOGEN DRINKEN???
Wat is je punt
Flikker op met JostiFMquote:Op maandag 15 december 2008 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Hallo !!!!!!!!
Fokradio heeft jullie wat te vragen kom ff op irc://irc.fok.nl/fokradio
Michiel Veenstra komt zo ook op fokradio !
3FM-dj Michiel Veenstra start FOK!actie
Dat mag welquote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef gieliskut het volgende:
[..]
niet, giel mag geen cola drinken
is de actionradio uitzending het startpunt geweest voor dit topic?
Waarom zou 'ie geen cola mogen drinken...?quote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef gieliskut het volgende:
[..]
niet, giel mag geen cola drinken
is de actionradio uitzending het startpunt geweest voor dit topic?
Giel (en de anderen ook) mogen gewoon cola drinken hoor. Dat was de afgelopen jaren ook al zoquote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef gieliskut het volgende:
[..]
niet, giel mag geen cola drinken, vorig jaar heeft stenders het bier wat hij kreeg ook weg gegooid.
Ikquote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Dat mag wel![]()
Maar over dat op twee vingers tellen, volgens mij zijn het er toch best wel wat.. Nelleke dacht ik zoiezo.. Ikke.. Ehm, nog iemand
?
Neuh, regel The Killers, Weezer en Crowded House maar.quote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ik wil ook naar de nieuwjaarsreceptie
Zullen we dan nog Voicst en Hit me TV fiksen?!
vorig jaar heeft stenders het blikje bier wat hij kreeg netjes weg gegooid.quote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie geen cola mogen drinken...?
En nee, dit topic is ontstaan n.a.v. Serious Request 2006 en de daaropvolgende uitzending van Ekstra Weekend.
Pet Shop Boys!quote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, regel The Killers, Weezer en Crowded House maar.
Of gaat dat iets boven het budget...?
Sinds wanneer is cola hetzelfde als bier...?quote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef gieliskut het volgende:
[..]
vorig jaar heeft stenders het blikje bier wat hij kreeg netjes weg gegooid.
wat is dan het doel van niet eten?quote:Op maandag 15 december 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is cola hetzelfde als bier...?![]()
![]()
Alcohol is een slecht idee in het Glazen Huis, omdat je daar op een nuchtere maag HEEL erg slecht tegen kan.
had je vrijdag 0,20 cent gekostquote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent zelf een Josti, arrogante kwal
quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Cee het volgende:
En met de hilarische discussie over cola als vervanger voor vast voedsel en dit abominabele trance/gothic vehikel verlaat ik het topic weer en ga ik voor de tv hangen.![]()
giel overleefd de week makkelijk en zonder een centje pijn, als hij elke dag een paar flessen mag leeg zuipen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja want wat bevat cola toch veel belangrijke voedingstoffen!!!!
Hilarisch inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Cee het volgende:
En met de hilarische discussie over cola als vervanger voor vast voedsel en dit abominabele trance/gothic vehikel verlaat ik het topic weer en ga ik voor de tv hangen.![]()
Aangenaam kennis te makenquote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent zelf een Josti, arrogante kwal
Zeker weten!quote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef borisz het volgende:
Hopelijk moet Giel zijn peuken thuislaten.
Dat mag ook niet?quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kost je nog geen 0,20 cent
Je wil graag dat de bewoners pijn hebben?quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef gieliskut het volgende:
[..]
giel overleefd de week makkelijk en zonder een centje pijn, als hij elke dag een paar flessen mag leeg zuipen.
Ik heb afgelopen zomer dit shirt gekocht in NYquote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef Sanneke3FM het volgende:
Die Michiel heeft smaak, heur!
Op elke hoek een Starbucks!!
nee maar ze mogen wel honger krijgen enzo.quote:Op maandag 15 december 2008 20:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Je wil graag dat de bewoners pijn hebben?
Of nja, in jouw geval dan zal je wel alleen op Giel doelen..
Ik heb een verassing voor je..quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef gieliskut het volgende:
[..]
nee maar ze mogen wel honger krijgen enzo.
en merken wat het is om niet te eten.
pijn hoeft niet,hoogstens bij giel
Een verassing? Dat lijkt me toch zeer pijnlijk hoor!quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik heb een verassing voor je..
Ze gaan niet eten.![]()
ja maar dat niet eten kan opgevangen worden door de cola.quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik heb een verassing voor je..
Ze gaan niet eten.![]()
En als je t zo mee vind vallen
Zou ik zeggen, begin een actie, zamel geld in en doe mee!
Staat mooi voorbeeld op de frontpage van fok van vrouw die waterdieet deed , en de pijp uit is gegaan.quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef 3FMaster het volgende:
Mail het idee naar Bart t.a.v het experiment: Kun je 4 dagen leven op alleen cola..
Wat moet jij genoten hebben tijdens de uitzending van Factor Giel waarin hij gemarteld werd.quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef gieliskut het volgende:
[..]
nee maar ze mogen wel honger krijgen enzo.
en merken wat het is om niet te eten.
pijn hoeft niet,hoogstens bij giel
quote:Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef gieliskut het volgende:
[..]
ja maar dat niet eten kan opgevangen worden door de cola.
giel loopt op colaquote:
Z'n username is gieliskut, daar kan ik toch niets aan doen?quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vloeken/Schelden +gebruik is strafbaar die week
daar hoef je niet persoonlijk te kennen,de laatste paar jaren is giel en cola+ verhaal al zo vaak op tv geweest.quote:Op maandag 15 december 2008 20:43 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ohja jij kent Giel als de beste.
Nja, kansloos.
Cola is normaal al niet te zuipenquote:Op maandag 15 december 2008 20:47 schreef borisz het volgende:
Ohja Coca Cola is wel de lekkerste cola en light cola is niet te zuipen
Ikke ook, nu maar duimen jaquote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
Zo. * Broekie heeft zich opgegeven voor de Nieuwjaarsparty.
Nu maar hopen op een uitnodiging. Kijk er in ieder geval wel enorm naar uit, was geweldig gezellig de afgelopen keer!
Hier werkt 'ie gewoon hoor...?quote:Op maandag 15 december 2008 21:04 schreef Broekie het volgende:
* Broekie mist trouwens wel de webcam hoor
haha! nou we zullen wel zien of Roel zich kan inhouden maar ik dat denk ik niet. Sorry Roel !quote:Op maandag 15 december 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het gaat officieel pas in a.s. vrijdag als ze het huis in gaan dan gaat de teller lopen , vloeken enworden 0,20 cent voor de SR pot.
of Roel gaat zich enorm inhouden of hij gaat failliet
Ahh, kijk! Ze hebben de streamurls aangepast, het is nu 3fm_webcam ipv 3fmwebcam...quote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier werkt 'ie gewoon hoor...?![]()
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Misschien dat 'ie niet werkt bij je omdat de StreamSwitch-link er geen zin meer in heeft.
Wat voor moois heb je gekocht, heb vandaag even staan kwijlen bij de NC10quote:Op maandag 15 december 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
heeeej daar was ik weer.
ff mn geld spenderen in de media markt![]()
nieuwjaarsparty? waar?
Dank je, ik denk ik request eens een kerstbellenvrij decembernummer, die kerstbellenshit komt me alde neus uitquote:
kheb de bluray van Sin City gekochtquote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat voor moois heb je gekocht, heb vandaag even staan kwijlen bij de NC10
[ afbeelding ]
10,2 inch laptopje
Ik ga er even naar kijken. Volgens mij werken de meeste StreamGate-URLs echter nog wel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, kijk! Ze hebben de streamurls aangepast, het is nu 3fm_webcam ipv 3fmwebcam...
Oh, en ze gebruiken nu helemaal geen streamgate meer, de asx verwijst direct naar livestream.* en livestream2.*.
Linkjes in de OP maar even updaten dan?
in welk van de 100 topics moeten we nou reageren ?quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef MissHobje het volgende:
De actie[FOK!actie] Serious Request 3FM Yeah
als je het leuk vind , ik heb bijna alle strips van Sin Cityquote:Op maandag 15 december 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb de bluray van Sin City gekocht
Gewoon terugbrengen, belachelijk als je nu al knopen mist.quote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft n nieuwe jas en nu al twee knopen kwijt
was wel n jas van 70 euri
In 1 van de 100 topicsquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in welk van de 100 topics moeten we nou reageren ?
Dat lijkt me wel grappig.quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Volgend jaar producers in het GH. Ik zeg: Maricha, Tessel en Tjibbe.
Heb ik die dan gemist?quote:Op maandag 15 december 2008 21:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Michiel, je draaide Electric Feel, niet Time to Pretend..
Vind het niet eens zo'n heel slecht ideequote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Dat is zeker niet leuk!quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Florent[at]3fm.nl ? stuur ik 'm direct even een mailtjequote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo'n heel slecht idee
neeh bedankt, dat hoef ik nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het leuk vind , ik heb bijna alle strips van Sin City
Hartstikke leuk trio en volgens mij kunnen jullie alle drie wel platen instarten, toch? Volgens mij wordt dat hartstikke lachen.quote:
Ik denk eerder dat het je het kan vergelijken met het vervangen van Paul de Leeuw op TV door de regisseur of producent van dat programma. Laat de DJ's nou lekker de DJ uithangen en de producers produceren. Dan gaat 't het beste.quote:Op maandag 15 december 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hartstikke leuk trio en volgens mij kunnen jullie alle drie wel platen instarten, toch? Volgens mij wordt dat hartstikke lachen.
Dankje!quote:
Dat wordt nog wat met SR volgende week...quote:Op maandag 15 december 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
fok heeft het zwaar vanavond
als dat zou kunnenquote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk eerder dat het je het kan vergelijken met het vervangen van Paul de Leeuw op TV door de regisseur of producent van dat programma.
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Was ook meer als geintje bedoeld.quote:Laat de DJ's nou lekker de DJ uithangen en de producers produceren. Dan gaat 't het beste.
Eind deze week alquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat met SR volgende week...
Doe 's niet zo serieus joh.quote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het je het kan vergelijken met het vervangen van Paul de Leeuw op TV door de regisseur of producent van dat programma. Laat de DJ's nou lekker de DJ uithangen en de producers produceren. Dan gaat 't het beste.
Ik laat jou toch ook niet het serverbeheer van FOK! doen, omdat je hier op het forum post?
Als je 't niet erg vindt, pas ik.quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef Brennel het volgende:![]()
![]()
Razorlight
![]()
![]()
![]()
Ahhh... wie geniet met me mee?
Love you, until your eyes went dry
Mja, ik ben bezig met het doorlezen en leren van een auto-theorieboek en door zulke dingen wordt ik nogal serieus...quote:
Nee hoorquote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als je 't niet erg vindt, pas ik.
Volgens mij had jij je punt wel gemaakt met het eerste voorbeeld.quote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik laat jou toch ook niet het serverbeheer van FOK! doen, omdat je hier op het forum post?
Wanneer moet je op voor je theoriequote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik ben bezig met het doorlezen en leren van een auto-theorieboek en door zulke dingen wordt ik nogal serieus...
Ik wilde het extra duidelijk maken, en da's volgens mij best goed gelukt.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij had jij je punt wel gemaakt met het eerste voorbeeld.
Duidelijk. Succes met leren.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik ben bezig met het doorlezen en leren van een auto-theorieboek en door zulke dingen wordt ik nogal serieus...
Eerder een beetje overdone, maar goed het is wel duidelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wilde het extra duidelijk maken, en da's volgens mij best goed gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |