Thanks voor de info Michiel ! morgen eens even overleggen op het werk wat mogelijk is. Wil het eigenlijk niet missen !quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Alle optredens vinden tussen 15 en 18 uur plaats, dat is ook de tijd dat ik er ben voor de radioverslaggeving.
Dat zou best 's kunnen. Ik weet 't niet meer precies..quote:Op maandag 15 december 2008 19:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren van vorig jaar: Coen kwam rond 1600 -dacht ik- uur aan bij het glazen huis, dus ik denk dat ze er rond 1900 uitgaan.
Dank.quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Alle optredens vinden tussen 15 en 18 uur plaats, dat is ook de tijd dat ik er ben voor de radioverslaggeving.
Dat zeg ikquote:Op maandag 15 december 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
regio utrecht ook geen probleem
I wish! Hit me TVquote:Op maandag 15 december 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej Sanne ! Volgende week ook @ Grunn ?
MaW kan die vraag wel beantwoorden, denk ik. Hij is de penningmeester (maar dat wist hij misschien nog niet)quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MaW kan die vraag wel beantwoorden, denk ik. Hij is de penningmeester (maar dat wist hij misschien nog niet)
Zou leuk zijn als je er ook bij bent !quote:Op maandag 15 december 2008 19:50 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
I wish! Hit me TV
Ik weet 't nog niet!
Ik wil iig een dag mee maken.
Maar dat is wel 't verst weg, maar wel 't leukst.
Moet nog met chaffeurvriendje overleggen.
het gaat officieel pas in a.s. vrijdag als ze het huis in gaan dan gaat de teller lopen , vloeken enquote:Op maandag 15 december 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MaW kan die vraag wel beantwoorden, denk ik. Hij is de penningmeester (maar dat wist hij misschien nog niet)
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 15 december 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je er ook bij bent !
jij schrijft je ook overal inquote:Op maandag 15 december 2008 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer een social network erbij: http://www.districtworld.com/english/people/roeljewel
quote:Op maandag 15 december 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij schrijft je ook overal in
quote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef Mark336 het volgende:
Zeu.. *kuch*.. komt er toch opeens Gaston hier binnenlopen...
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEAVOND Dames en Heren
Oftewel,
quote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef Mark336 het volgende:
Oftewel,
Daag Gaston!!quote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef Mark336 het volgende:
Oftewel,
Schattig :pquote:
Nou nou, wat een evil idee... ZE MOGEN DRINKEN???quote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef gieliskut het volgende:
ik denk er over na om een fles cola naar breda op te sturen![]()
![]()
![]()
wie doet er mee?
Denk dat ze op 2 handen te tellen zijnquote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Schattig :p
Ik zat btw vandaag te denken aan een FOK! Serious Request Vrijwilligers Rooster (ok, ehm.. iemand scrabbelen?).. Volgens mij zitten er best wel veel mensen van FOK! in het callcenter of gaan met de truck mee.. Als ik dat nou eens in een excel sheetje zet.. Goed idee?
Dat Giel kut is.quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een evil idee... ZE MOGEN DRINKEN???
Wat is je punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |