giel loopt op colaquote:
Z'n username is gieliskut, daar kan ik toch niets aan doen?quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vloeken/Schelden +gebruik is strafbaar die week
daar hoef je niet persoonlijk te kennen,de laatste paar jaren is giel en cola+ verhaal al zo vaak op tv geweest.quote:Op maandag 15 december 2008 20:43 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ohja jij kent Giel als de beste.
Nja, kansloos.
Cola is normaal al niet te zuipenquote:Op maandag 15 december 2008 20:47 schreef borisz het volgende:
Ohja Coca Cola is wel de lekkerste cola en light cola is niet te zuipen
Ikke ook, nu maar duimen jaquote:Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
Zo. * Broekie heeft zich opgegeven voor de Nieuwjaarsparty.
Nu maar hopen op een uitnodiging. Kijk er in ieder geval wel enorm naar uit, was geweldig gezellig de afgelopen keer!
Hier werkt 'ie gewoon hoor...?quote:Op maandag 15 december 2008 21:04 schreef Broekie het volgende:
* Broekie mist trouwens wel de webcam hoor
haha! nou we zullen wel zien of Roel zich kan inhouden maar ik dat denk ik niet. Sorry Roel !quote:Op maandag 15 december 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het gaat officieel pas in a.s. vrijdag als ze het huis in gaan dan gaat de teller lopen , vloeken enworden 0,20 cent voor de SR pot.
of Roel gaat zich enorm inhouden of hij gaat failliet
Ahh, kijk! Ze hebben de streamurls aangepast, het is nu 3fm_webcam ipv 3fmwebcam...quote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier werkt 'ie gewoon hoor...?![]()
http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Misschien dat 'ie niet werkt bij je omdat de StreamSwitch-link er geen zin meer in heeft.
Wat voor moois heb je gekocht, heb vandaag even staan kwijlen bij de NC10quote:Op maandag 15 december 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
heeeej daar was ik weer.
ff mn geld spenderen in de media markt![]()
nieuwjaarsparty? waar?
Dank je, ik denk ik request eens een kerstbellenvrij decembernummer, die kerstbellenshit komt me alde neus uitquote:
kheb de bluray van Sin City gekochtquote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat voor moois heb je gekocht, heb vandaag even staan kwijlen bij de NC10
[ afbeelding ]
10,2 inch laptopje
Ik ga er even naar kijken. Volgens mij werken de meeste StreamGate-URLs echter nog wel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, kijk! Ze hebben de streamurls aangepast, het is nu 3fm_webcam ipv 3fmwebcam...
Oh, en ze gebruiken nu helemaal geen streamgate meer, de asx verwijst direct naar livestream.* en livestream2.*.
Linkjes in de OP maar even updaten dan?
in welk van de 100 topics moeten we nou reageren ?quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef MissHobje het volgende:
De actie[FOK!actie] Serious Request 3FM Yeah
als je het leuk vind , ik heb bijna alle strips van Sin Cityquote:Op maandag 15 december 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb de bluray van Sin City gekocht
Gewoon terugbrengen, belachelijk als je nu al knopen mist.quote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft n nieuwe jas en nu al twee knopen kwijt
was wel n jas van 70 euri
In 1 van de 100 topicsquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in welk van de 100 topics moeten we nou reageren ?
Dat lijkt me wel grappig.quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Volgend jaar producers in het GH. Ik zeg: Maricha, Tessel en Tjibbe.
Heb ik die dan gemist?quote:Op maandag 15 december 2008 21:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Michiel, je draaide Electric Feel, niet Time to Pretend..
Vind het niet eens zo'n heel slecht ideequote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Dat is zeker niet leuk!quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
Florent[at]3fm.nl ? stuur ik 'm direct even een mailtjequote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo'n heel slecht idee
neeh bedankt, dat hoef ik nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het leuk vind , ik heb bijna alle strips van Sin City
Hartstikke leuk trio en volgens mij kunnen jullie alle drie wel platen instarten, toch? Volgens mij wordt dat hartstikke lachen.quote:
Ik denk eerder dat het je het kan vergelijken met het vervangen van Paul de Leeuw op TV door de regisseur of producent van dat programma. Laat de DJ's nou lekker de DJ uithangen en de producers produceren. Dan gaat 't het beste.quote:Op maandag 15 december 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hartstikke leuk trio en volgens mij kunnen jullie alle drie wel platen instarten, toch? Volgens mij wordt dat hartstikke lachen.
Dankje!quote:
Dat wordt nog wat met SR volgende week...quote:Op maandag 15 december 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
fok heeft het zwaar vanavond
als dat zou kunnenquote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk eerder dat het je het kan vergelijken met het vervangen van Paul de Leeuw op TV door de regisseur of producent van dat programma.
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Was ook meer als geintje bedoeld.quote:Laat de DJ's nou lekker de DJ uithangen en de producers produceren. Dan gaat 't het beste.
Eind deze week alquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat met SR volgende week...
Doe 's niet zo serieus joh.quote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het je het kan vergelijken met het vervangen van Paul de Leeuw op TV door de regisseur of producent van dat programma. Laat de DJ's nou lekker de DJ uithangen en de producers produceren. Dan gaat 't het beste.
Ik laat jou toch ook niet het serverbeheer van FOK! doen, omdat je hier op het forum post?
Als je 't niet erg vindt, pas ik.quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef Brennel het volgende:![]()
![]()
Razorlight
![]()
![]()
![]()
Ahhh... wie geniet met me mee?
Love you, until your eyes went dry
Mja, ik ben bezig met het doorlezen en leren van een auto-theorieboek en door zulke dingen wordt ik nogal serieus...quote:
Nee hoorquote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als je 't niet erg vindt, pas ik.
Volgens mij had jij je punt wel gemaakt met het eerste voorbeeld.quote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Ik laat jou toch ook niet het serverbeheer van FOK! doen, omdat je hier op het forum post?
Wanneer moet je op voor je theoriequote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik ben bezig met het doorlezen en leren van een auto-theorieboek en door zulke dingen wordt ik nogal serieus...
Ik wilde het extra duidelijk maken, en da's volgens mij best goed gelukt.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij had jij je punt wel gemaakt met het eerste voorbeeld.
Duidelijk. Succes met leren.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik ben bezig met het doorlezen en leren van een auto-theorieboek en door zulke dingen wordt ik nogal serieus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |