giel overleefd de week makkelijk en zonder een centje pijn, als hij elke dag een paar flessen mag leeg zuipen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja want wat bevat cola toch veel belangrijke voedingstoffen!!!!
Hilarisch inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Cee het volgende:
En met de hilarische discussie over cola als vervanger voor vast voedsel en dit abominabele trance/gothic vehikel verlaat ik het topic weer en ga ik voor de tv hangen.![]()
Aangenaam kennis te makenquote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent zelf een Josti, arrogante kwal
Zeker weten!quote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef borisz het volgende:
Hopelijk moet Giel zijn peuken thuislaten.
Dat mag ook niet?quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kost je nog geen 0,20 cent
Je wil graag dat de bewoners pijn hebben?quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef gieliskut het volgende:
[..]
giel overleefd de week makkelijk en zonder een centje pijn, als hij elke dag een paar flessen mag leeg zuipen.
Ik heb afgelopen zomer dit shirt gekocht in NYquote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef Sanneke3FM het volgende:
Die Michiel heeft smaak, heur!
Op elke hoek een Starbucks!!
nee maar ze mogen wel honger krijgen enzo.quote:Op maandag 15 december 2008 20:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Je wil graag dat de bewoners pijn hebben?
Of nja, in jouw geval dan zal je wel alleen op Giel doelen..
Ik heb een verassing voor je..quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef gieliskut het volgende:
[..]
nee maar ze mogen wel honger krijgen enzo.
en merken wat het is om niet te eten.
pijn hoeft niet,hoogstens bij giel
Een verassing? Dat lijkt me toch zeer pijnlijk hoor!quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik heb een verassing voor je..
Ze gaan niet eten.![]()
ja maar dat niet eten kan opgevangen worden door de cola.quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik heb een verassing voor je..
Ze gaan niet eten.![]()
En als je t zo mee vind vallen
Zou ik zeggen, begin een actie, zamel geld in en doe mee!
Staat mooi voorbeeld op de frontpage van fok van vrouw die waterdieet deed , en de pijp uit is gegaan.quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef 3FMaster het volgende:
Mail het idee naar Bart t.a.v het experiment: Kun je 4 dagen leven op alleen cola..
Wat moet jij genoten hebben tijdens de uitzending van Factor Giel waarin hij gemarteld werd.quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef gieliskut het volgende:
[..]
nee maar ze mogen wel honger krijgen enzo.
en merken wat het is om niet te eten.
pijn hoeft niet,hoogstens bij giel
quote:Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef gieliskut het volgende:
[..]
ja maar dat niet eten kan opgevangen worden door de cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |