niet, giel mag geen cola drinken, vorig jaar heeft stenders het bier wat hij kreeg ook weg gegooid.quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een evil idee... ZE MOGEN DRINKEN???
Wat is je punt
Flikker op met JostiFMquote:Op maandag 15 december 2008 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Hallo !!!!!!!!
Fokradio heeft jullie wat te vragen kom ff op irc://irc.fok.nl/fokradio
Michiel Veenstra komt zo ook op fokradio !
3FM-dj Michiel Veenstra start FOK!actie
Dat mag welquote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef gieliskut het volgende:
[..]
niet, giel mag geen cola drinken
is de actionradio uitzending het startpunt geweest voor dit topic?
Waarom zou 'ie geen cola mogen drinken...?quote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef gieliskut het volgende:
[..]
niet, giel mag geen cola drinken
is de actionradio uitzending het startpunt geweest voor dit topic?
Giel (en de anderen ook) mogen gewoon cola drinken hoor. Dat was de afgelopen jaren ook al zoquote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef gieliskut het volgende:
[..]
niet, giel mag geen cola drinken, vorig jaar heeft stenders het bier wat hij kreeg ook weg gegooid.
Ikquote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Dat mag wel![]()
Maar over dat op twee vingers tellen, volgens mij zijn het er toch best wel wat.. Nelleke dacht ik zoiezo.. Ikke.. Ehm, nog iemand
?
Neuh, regel The Killers, Weezer en Crowded House maar.quote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ik wil ook naar de nieuwjaarsreceptie
Zullen we dan nog Voicst en Hit me TV fiksen?!
vorig jaar heeft stenders het blikje bier wat hij kreeg netjes weg gegooid.quote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie geen cola mogen drinken...?
En nee, dit topic is ontstaan n.a.v. Serious Request 2006 en de daaropvolgende uitzending van Ekstra Weekend.
Pet Shop Boys!quote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, regel The Killers, Weezer en Crowded House maar.
Of gaat dat iets boven het budget...?
Sinds wanneer is cola hetzelfde als bier...?quote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef gieliskut het volgende:
[..]
vorig jaar heeft stenders het blikje bier wat hij kreeg netjes weg gegooid.
wat is dan het doel van niet eten?quote:Op maandag 15 december 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is cola hetzelfde als bier...?![]()
![]()
Alcohol is een slecht idee in het Glazen Huis, omdat je daar op een nuchtere maag HEEL erg slecht tegen kan.
had je vrijdag 0,20 cent gekostquote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je bent zelf een Josti, arrogante kwal
quote:Op maandag 15 december 2008 20:25 schreef Cee het volgende:
En met de hilarische discussie over cola als vervanger voor vast voedsel en dit abominabele trance/gothic vehikel verlaat ik het topic weer en ga ik voor de tv hangen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |