Welke paultjuhhh? paultjuhhh paultjuhhh!!quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil hem als PAULTJUHHH PAULTJUHHH
Lekker man! Ik zat te twijfelen om vakantie op te nemen maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik heb nog even op de site van Hit Me TV gekeken maar daar staat helaas geen tijdstip vermeld.quote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb vanaf maandag vakantie, dus da's geen probleem.
Ik ga niet knallen. Ik weet weliswaar genoeg dingen die helemaal fout lopen, maar als ik die op tafel gooi, komt mijn bron in de problemen. Laat dat nou m'n moeder zijn... Dus heb ik wat andere mensen "gevoed" en ik hoop dat ze op komen dagen.quote:
Hoe laat worden de DJ's ook alweer normaal gesproken het huis weer uitgebonjourd? Zou graag willen komen kijken maar moet eerst werken. Met een beetje mazzel wil de baas de kiet eerder sluiten zodat ik niks hoeft te missen. Ligt er net aan.quote:Woensdag 24 december, Breda: Geen bands want die treden op bij het eindfeest!
Okay.. dan maar hopen dat die andere mensen komen. Succesquote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga niet knallen. Ik weet weliswaar genoeg dingen die helemaal fout lopen, maar als ik die op tafel gooi, komt mijn bron in de problemen. Laat dat nou m'n moeder zijn... Dus heb ik wat andere mensen "gevoed" en ik hoop dat ze op komen dagen.
Nou ben ik echt weg...
Kunnen ze de kerstbellen bij M.I.A. doen en de geweerschoten bij deze zetten?quote:
Idd, ik had vorig jaar netjes beeld, maar als ik nu al kijk, zie ik sneeuw. Hoop dat ze dat bij Ziggo komende week even goedmaken, anders wordt het webcams op internetquote:Op maandag 15 december 2008 19:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Als kanaal 999 er volgende week maar niet uit ligt!
Dat zou wel origineel zijnquote:Op maandag 15 december 2008 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Kunnen ze de kerstbellen bij M.I.A. doen en de geweerschoten bij deze zetten?
Ik blijf het een leuk liedje vinden
Nog ff wachten op info van 3FM dus. Of Maricha/Michiel..quote:Op maandag 15 december 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker man! Ik zat te twijfelen om vakantie op te nemen maar dat heb ik maar niet gedaan. Ik heb nog even op de site van Hit Me TV gekeken maar daar staat helaas geen tijdstip vermeld.
Jup, ik hoop dat zij het weten anders wil ik het managementbureau van Hit Me TV wel even mailen. Mailadres staat wel op de officiele website.quote:Op maandag 15 december 2008 19:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog ff wachten op info van 3FM dus. Of Maricha/Michiel..
Rond 'n uurtje of 8, toch? Ik begin nu ook te twijfelen..quote:Op maandag 15 december 2008 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe laat worden de DJ's ook alweer normaal gesproken het huis weer uitgebonjourd? Zou graag willen komen kijken maar moet eerst werken. Met een beetje mazzel wil de baas de kiet eerder sluiten zodat ik niks hoeft te missen. Ligt er net aan.
Kan me nog herinneren van vorig jaar: Coen kwam rond 1600 -dacht ik- uur aan bij het glazen huis, dus ik denk dat ze er rond 1900 uitgaan.quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Rond 'n uurtje of 8, toch? Ik begin nu ook te twijfelen..
Hier ook problemen met tv...quote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef borisz het volgende:
Trouwens Ziggo ligt eruit.
Nu moet ik 3fm luisteren via het internet.
ga jij vanavond splitsen in twee personen? of is een van de twee opnamens niet live?quote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Alle optredens vinden tussen 15 en 18 uur plaats, dat is ook de tijd dat ik er ben voor de radioverslaggeving.
Wat ontzettend vervelend werk voor je die dagenquote:Op maandag 15 december 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Alle optredens vinden tussen 15 en 18 uur plaats, dat is ook de tijd dat ik er ben voor de radioverslaggeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |