Oi en slaap lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, alweer middernacht.. zal mijn bed eens opzoeken.
Nee, ik was slapen zei ik toch?quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
Wacht iedereen tot iemand anders de 300e heeft?
Ik had je post nog niet gezienquote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik was slapen zei ik toch?
En nu droom je zeker dat je aan het FOK!ken bent?quote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik was slapen zei ik toch?
Graag gedaanquote:
Het topic of je nieuwe werkneemstersquote:
wehehehequote:Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het topic of je nieuwe werkneemsters
Waarom niet? Zolang hij ervoor betaaltquote:Op maandag 15 december 2008 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
weheheheals fles het zelf doet is dat vast niet goed voor de zaken
Ja maar dan verdient hij er nog niks aan, dan roeleert hij alleen maar zijn eigen geld..quote:Op maandag 15 december 2008 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang hij ervoor betaalt
Zo krijg je wel heel grote omzettenquote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar dan verdient hij er nog niks aan, dan roeleert hij alleen maar zijn eigen geld..
Aldi had vroeger super lekkere diepvries lasagnaquote:Op maandag 15 december 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die diepvrieslasagne van de Spar is ook maar matig voer hoor
Maar ja, ze moeten toch ingewerkt worden natuurlijk!quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar dan verdient hij er nog niks aan, dan roeleert hij alleen maar zijn eigen geld..
Die van 99 centquote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Aldi had vroeger super lekkere diepvries lasagnaen toen besloot een of andere kloot hem uit de winkel te halen
Ik rouw er nog steeds om want sindsdien heb ik geen lekkere meer gevonden..
En af en toe bijgeschooldquote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef DaMart het volgende:
Maar ja, ze moeten toch ingewerkt worden natuurlijk!
Oh ja, dat ging ik doenquote:Op maandag 15 december 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een biertje openmaken
Nee ik verveel me eigenlijk best wel. Dus een beetje dom aan het msnen en journaal aan het kijken. Doe jij?quote:
Ja, ik verveel me dus ook een beetje wezenloosquote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik verveel me eigenlijk best wel. Dus een beetje dom aan het msnen en journaal aan het kijken. Doe jij?
Weer een legende dood.quote:
Lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik verveel me dus ook een beetje wezenloosStraks nog maar ff lekker wat baantjes trekken denk ik
Staat goed in alle eindeloze jaaroverzichten op radio en TV (net als ik in Berlijn zitquote:
Ik ben leuk aan het msnenquote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik verveel me eigenlijk best wel. Dus een beetje dom aan het msnen en journaal aan het kijken. Doe jij?
quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben leuk aan het msnen
Verder doe ik nog niet al teveel
Heb ik jou op msn danquote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]en je doet niet eens leuk op mijn msn
Nee dat bedoel ik dus, helder lichtquote:
Ook grote jongenquote:
The n00bsquote:
Volgens mij kun je dat omzeilen door eerst de post leeg te maken en vervolgens de nieuwe tekst erin te plakken.quote:
Om diverse redenen. Jankende babies, kutmensen die hun kerstmaaltijden al aan het scoren zijn in de supermarkten (paupers, ga gewoon naar de chin. ind. ).quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 15 december 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om diverse redenen. Jankende babies, kutmensen die hun kerstmaaltijden al aan het scoren zijn in de supermarkten (paupers, ga gewoon naar de chin. ind. ).
En nog meer.
Pleur op zeg, het moet gewoon goed werken vind je ook niet?quote:Op maandag 15 december 2008 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat omzeilen door eerst de post leeg te maken en vervolgens de nieuwe tekst erin te plakken.
Ikea is goed manquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
het kan erger, ik mag me gaan vermaken met ikea zooi
wanneer ga je ?quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu maar een japans reisprogramma kijken. 2 januari 2009 maar mijn railpassen gaan regelen.
Ach, avondje boekenkasten ooit gedaan: 5 boekenkasten (nee, geen billy, die ander) in elkaar gezetquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
het kan erger, ik mag me gaan vermaken met ikea zooi
eind maart. Maar een railpas voucher is maar 3 maanden geldig, dus nu halen is niet zo heel slim.quote:
Vrijdag nog twee gehadquote:
Daarom easy does itquote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, avondje boekenkasten ooit gedaan: 5 boekenkasten (nee, geen billy, die ander) in elkaar gezetEn dan nog een cd/dvd kast en een tv meubel (benno geloof ik).
En dat kleine tafeltje, maar dat mag helemaal geen naam hebben
Zei jij nou kanker?quote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef Klonk het volgende:
da´s best snel al en ikea spul, ik kanker er telkens op maar het valt meestal wel mee
Ik heb nog nooit een schroefje te weinig gehad. Wel een gehele kast te veel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef Klonk het volgende:
da´s best snel al en ikea spul, ik kanker er telkens op maar het valt meestal wel mee
in ieder geval een bed + toebehoren zooi, nachtkastjes enzoquote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Vrijdag nog twee gehad![]()
Mijn bed in elkaar zetten was ook goed te doen gelukkigWat mag jij gaan knutselen?
hoe krijg je het voor elkaar om een kast teveel te kopenquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een schroefje te weinig gehad. Wel een gehele kast te veel.
Die staat nu nog boven, in de verpakking. Mocht ik er ooit ruimte voor hebben....en anders mijn broer wel
Komt helemaal goedquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
in ieder geval een bed + toebehoren zooi, nachtkastjes enzo
Ze hadden tenslotte toch al genoeg aan je verdiendquote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik had 3 dubbele boekenkasten (in 2 dozen verpakt) en 2 kleine(1 doos). Maar die lutsers gaven me 7 dozen voor de dubbele (en wel 2 kleine). Dus ik terug met bon: "jullie hebben me 1 kleine te weinig geven". Kreeg ik toch mooi een derde kleine kast erbij.
Dief dat ik ben.
whehe, ik zag het al helemaal voor me, sta je daar voor de rekken en vraag je jezelf af moest ik nu 1 of 2 billys meenemenquote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik had 3 dubbele boekenkasten (in 2 dozen verpakt) en 2 kleine(1 doos). Maar die lutsers gaven me 7 dozen voor de dubbele (en wel 2 kleine). Dus ik terug met bon: "jullie hebben me 1 kleine te weinig geven". Kreeg ik toch mooi een derde kleine kast erbij.
Dief dat ik ben.
Precies.quote:Op maandag 15 december 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze hadden tenslotte toch al genoeg aan je verdiend
Vet crimineelquote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Dief dat ik ben.
Nee, het was niet mijn fout. Ze moesten die dingen uit het magazijn halen. Dus ik kreeg een kar met al die zut er op. Ik heb ze niet geteld en gewoon in mijn audi geladen. Die ging aardig door zijn hoevenquote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe, ik zag het al helemaal voor me, sta je daar voor de rekken en vraag je jezelf af moest ik nu 1 of 2 billys meenemen
Klonkquote:
quote:
Voor mijn doen welquote:
quote:
Hoi W:quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn ventje heeft mn lapotp sneller gemaaktmerk het meteen
Yepsquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Ladylike het volgende:
Truste Jort
[..]
Yeps![]()
Ik ben off trouwens
ff meisjesdingen doen
Geen badhokjesquote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef DaMart het volgende:
Veel plezier met in de badhokjes gluren.
Ja, ga jij ff je meisjesding doenquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben off trouwens
ff meisjesdingen doen
Toch wel overal bejaarden?quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen badhokjesOpen afdelingen.
Maar het was druk vanavond zegTering. Eigenlijk niet leuk meer gewoon..
Nee. Hardzwemmers die lopen te patsen hoe goed ze wel kunnen borstcrawlen en dus nergens naar kijkenquote:
Stomquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Hardzwemmers die lopen te patsen hoe goed ze wel kunnen borstcrawlen en dus nergens naar kijken
Arme flesquote:Op maandag 15 december 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
behoorlijk ja.
Maar gelukkig waren er ook 50+ wijvenclubjes die al ouwehoerend drie banen breed tegelijk wisten te blokkerenBliksemse kuthoeren
Ja maaaan.. ik ging zo rennen jeweet.. en toen keek ik weer.. en ik dacht wh000t 7 minuten en ik krijg nu pas het gevoel dat ik zometeen dood neer valquote:
Nog een hoop werk te doen dusquote:Op maandag 15 december 2008 23:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maaaan.. ik ging zo rennen jeweet.. en toen keek ik weer.. en ik dacht wh000t 7 minuten en ik krijg nu pas het gevoel dat ik zometeen dood neer val![]()
Mjah behoorlijk hahahaquote:
Waar doel je op?quote:Op maandag 15 december 2008 23:40 schreef Aarti het volgende:
ken je dat, zo een voorgevoel dat er iets niet zo leuks staat te gebeuren?
Nou, hoop t nietquote:Op maandag 15 december 2008 23:43 schreef Aarti het volgende:
Wist ik dat maar
ik heb gewoon een vreemd voorgevoel, er komt slecht nieuws aan voor me.
kartels ja.. nou hier is het vrij makkelijk. Er is 1 staats-benzinepomp-merk in het land. Alleen in Jakarta heb je maximaal 10 stations van Shell en Petronas (Maleisie)..quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:42 schreef Klonk het volgende:
niet slecht, maar idd tanken is bijna weer leuk, ik tank altijd bij de oosterburen en daar was het gisteren 1.08, nog snel even tanken voordat daar (zoals altijd rond dagen dat er veel gereden word) zomaar de benzineprijzen stijgen, en nee er is in Duitsland echt geen kartelvorming
succesquote:Op dinsdag 16 december 2008 06:54 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan ga ik de trein maar zoeken in de mist.
je was er vanacht midden in de nacht anders wel uit en achter je pcquote:Op dinsdag 16 december 2008 06:19 schreef Klonk het volgende:
Zooooooooooooo, dat slaapt een partij lekker het nieuwe bed, niet te geloven
Wat voor bed heb je gekocht?quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:19 schreef Klonk het volgende:
Zooooooooooooo, dat slaapt een partij lekker het nieuwe bed, niet te geloven
Hier nietsquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Het was mistig en glad
Goedemorgen Caliquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:00 schreef Californium het volgende:
morgen
Zo! leuk dagje waas het gister
O en ik was lang niet dronken genoeg...de hele avond whiskey gesipt
Begint nu pas te komenquote:
Gelukkig is de machinist niet verdwaald in alle neveligheid!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Het was mistig en glad
Ik gok dat de collega nog steeds niet op de hoogte is van de (lust)gevoelens van Caliquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali.
Moet je collega nog nieuwe overhemden kopen na gisteren?
Goedemorgen dames en heren,quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is de machinist niet verdwaald in alle neveligheid!
Ah, Limburg he, daar is alles altijd een stuk laterquote:
Thomas was gisteren wel de weg kwijt door sneeuwquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedemorgen dames en heren,
helaas zijn wij verdwaald in de mist en zijn nu het spoor kwijt?
Maastrichts kwartiertjequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, Limburg he, daar is alles altijd een stuk later
Zijn ThomasThomas kon de juiste route niet vinden in de mist.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedemorgen dames en heren,
helaas zijn wij verdwaald in de mist en zijn nu het spoor kwijt?
Wiequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thomas was gisteren wel de weg kwijt door sneeuw
Thomas the Tank Engine (weetjewel, thomas het blauwe treintjequote:
Dat was je kans geweest!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:21 schreef Californium het volgende:
hoi![]()
en wat LL zegt...
IK ben gewoon een mietje
Ik was trouwens nog wel oke na mijn whiskeytjes.... hij kon niet meer lopen
![]()
Ja, toen had je moeten aanbieden hem te ondersteunen bij het naar de bus lopen, natuurlijk. Had je even kunnen praten en als hij er anders over dacht, geen probleem, vandaag is hij het gesprek toch alweer vergeten!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:21 schreef Californium het volgende:
hoi![]()
en wat LL zegt...
IK ben gewoon een mietje
Ik was trouwens nog wel oke na mijn whiskeytjes.... hij kon niet meer lopen
![]()
Wat zitten wij op één lijn vanochtend... eerst Thomas, nuquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thomas the Tank Engine (weetjewel, thomas het blauwe treintje)
[..]
Dat was je kans geweest!
"Laat mij voor je zorgen"
En dan ontvoeren naar jouw bed![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zitten wij op één lijn vanochtend... eerst Thomas, nuCali
![]()
...
Die van je plaatje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thomas the Tank Engine (weetjewel, thomas het blauwe treintje)
Ja diequote:
Klinkt als een goed plan, wanneer schikt je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
?
als je niet wilt trouwen, ik neem genoeg met neucken
Als je hem vandaag ziet kun je natuurlijk altijd even vragen of hij alweer wat nuchter is... en vragen of hij meende wat hij zei over dat jij zo leuk bent...quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:28 schreef Californium het volgende:
had ik opzich kunnen doen....mijn bed was om de hoek...van waar we geeindigd zijn....
Hij moest met de bus...
en we waren met 4 man ipv met z'n 2-en![]()
O en ik had toch het lef niet gehadwas ik veuls te nuchter voor....ofnouja... nog te nuchter
Ik ga mn agenda raadplegenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, wanneer schikt je?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hem vandaag ziet kun je natuurlijk altijd even vragen of hij alweer wat nuchter is... en vragen of hij meende wat hij zei over dat jij zo leuk bent...
Nu nog het lef ontwikkelen Caliquote:
Brand!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef BrandX het volgende:
Fruts!
Ik heb een nieuwe avatar, voor de kerst
Hey lekker dierquote:
Das minderquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:03 schreef BrandX het volgende:
dit is best wel klote... Ik heb vandaag de overstap van t-mobile naar vodafone... dus op een gegeven moment kapt mijn t-mobile (naja, nog dutchtone) kaartje ermee, en moet ik die van vodafone in mijn mobieltje doen....
Maar ik wil graag weten wanneer het gebeurt
Zo te merken welquote:
quote:
Thomasquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thomas was gisteren wel de weg kwijt door sneeuw
Uiteindelijk welquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thomas![]()
Is het wel weer goedgekomen?
Mooiquote:
Ik zat op het puntje van de bankquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MooiHet zal wel weer een spannend avontuur geweest zijn
![]()
2 wattes?quote:
Zwem zequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben naar de zwemmerij![]()
Ja, WEER ja
Slimquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
Ik ga vanmiddag toch maar even een huisarts lastigvallen. Ik word een beetje gek van het gehoest en de benauwdheid.
Have funquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben naar de zwemmerij![]()
Ja, WEER ja
Ga ook gelijk even voor mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
Ik ga vanmiddag toch maar even een huisarts lastigvallen. Ik word een beetje gek van het gehoest en de benauwdheid.
quote:Het menu van Dinsdag
16 december 2008
D A G S C H O T E L
Zalm 434 Kcal ¤ 3.50
met kappertjessaus 160 Kcal
Kipfilet 192 Kcal ¤ 3.50
met zigeunersaus 108 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Bladspinazie met rode paprika 54 Kcal ¤ 0.76
Witte rijst 168 Kcal ¤ 0.76
S O E P
Minestronesoep 98 Kcal ¤ 0,39
Heldere groentensoep 89 Kcal ¤ 0,39
VEGETARISCHE GERECHTEN
Groentenschijf 190 Kcal ¤ 1.30
Vegetarische lasagna 265 Kcal ¤ 1.74
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Kipflorida cocktail (kip met grapefruit) 207 Kcal ¤ 1.52
GEZOND BROODJE VAN DE WEEK
Diverse belegde broodjes 450 Kcal ¤ 2,06
S N A C K S
Frikandel speciaal 380 Kcal ¤ 0.76
Mexicaans tacobroodje 340 Kcal ¤ 0.98
Friet goulash 510 Kcal ¤ 1.74
Slim welquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
Laat maar zien die fotoquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindelijk de president in levende lijve gezien... en foto's gemaakt natuurlijk. Ff de 20 mooiste uitzoeken voor publicatie morgen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindelijk de president in levende lijve gezien... en foto's gemaakt natuurlijk. Ff de 20 mooiste uitzoeken voor publicatie morgen.
Longproblemen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef DaMart het volgende:
zal kijken of ik er snel 1 kan uitzoekenquote:
jah, dat vond ik achteraf ook.. het was droog maar bewolkt dus zelfs het foto's maken lukte aardig.. erg mooi meegenomen.quote:
Ik kan moeilijk vier keer per dag medicijnen nemen die ik voor een tot maximaal twee keer per dag voorgeschreven heb gekregen. En die hoest zit er nu een ruime week, maar echt loskomen doet het niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slim wel
Met alleen je meds trek je het nu niet?
Nee... weet het..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Astma en verkoudheid... geen optimale combinatie.
3 uurtjes is nog te doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:28 schreef Frutsel het volgende:
De aanhouder wint
Gesprek met de directie aangevraagd, argumenten op tafel gegooid over mijn verlofaanvraag.. en de vraag gesteld:"Waarom ze met argumenten kwamen, die 8 weken geleden ,toen ik mijn verlof indiende, ook al golden, toen niet hebben gegeven". Heb gelijk gekregen dat het gebrekkige communicatie was van hun kant en nu ben ik toch tussen kerst / oud en nieuw vrij.
Moet 3 uurtjes werken op 31-12, maar das te overzien![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar die MP met te dikke buik op de motor is dan wel weer stoer.
Dan is het handig even langs te gaan jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk vier keer per dag medicijnen nemen die ik voor een tot maximaal twee keer per dag voorgeschreven heb gekregen. En die hoest zit er nu een ruime week, maar echt loskomen doet het niet.
Ziet er netjes uit die foto wel jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Bij het terugkijken zie je al die dingen pas, niet op het moment dat je ze maakt natuurlijk. Schitterend zeg... die MP is echt fantastisch.. ook een van die dames staat er erg sexy op in haar witte pakje zegVerder nog een haffel standaard schoolkinderen er doorheen mengen en het fotoboek is compleet.
Na het eten de foto's bewerken en online knallen.. Hopelijk vanavond nog de tekst erbij ook nog.
Jo, dat klinkt eng.. ik gooi het eens in Google....quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef Klonk het volgende:
ziekenhuis was niet echt lekker nieuws, neuropathie is het waarschijnlijk...
quote:
Das kutquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef Klonk het volgende:
Dat klinkt niet lekker neequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:01 schreef Klonk het volgende:
Zeg het niet zo tegen een schotquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:00 schreef Californium het volgende:
morgen
Zo! leuk dagje waas het gister
O en ik was lang niet dronken genoeg...de hele avond whiskey gesipt
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:03 schreef BrandX het volgende:
dit is best wel klote... Ik heb vandaag de overstap van t-mobile naar vodafone... dus op een gegeven moment kapt mijn t-mobile (naja, nog dutchtone) kaartje ermee, en moet ik die van vodafone in mijn mobieltje doen....
Maar ik wil graag weten wanneer het gebeurt
Hun dochtertjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:45 schreef Fha het volgende:
LL![]()
nee niet k3, maar misschien zijn dit de opvolgers ofzo
Dat heb ik echt altijdquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuipen. Voor de herkansing vanmiddag.
lijkt het wel op ja..quote:
of een goeie beurt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef Ladylike het volgende:
Whehe de reply van mn baas:
"Wie zegt dat dat stuk ook gaat overwerken?"volgens mij is de beste man aan vakantie toe
Omdat hij wrs NIET overwerkt denk ik eerder aan de vakantiequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt het wel op ja..
[..]
of een goeie beurt?
zo was het heul niet bedoeld hahaquote:
Daar weet jij niks vanquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat hij wrs NIET overwerkt denk ik eerder aan de vakantie
Collega had gereplied: jammer dat ik de kontjes niet zie..
We gaan um dus zometeen op de foto zetten
nuttig dagje wachten dusquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit weer te wachten op een rapportage, hierna nog maar 14 keer te doen vandaag
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van
Misschien denken vrouwen daar wel HEUL anders over
Dat geloof ik best ja. Arme jijquote:
quote:Dames
Prettige fesstdagen
Ik ben net geland in mexico
Lig in het zand het is 40 graden.
Tot volgend jaar.
Groetjes,
ruud
Het brengt wel sfeer moet ik zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
gaat lekker daarEN het is nog lang geen vrijdagmiddag
Lekker gezondquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
*burp*
Mn frikandel speciaal stoot op
Zeg ut maar, ik kan wel tegen een stootjequote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:31 schreef Fha het volgende:
ik vroeg of hij ook even tampons mee wil nemen. Nee dat wil hij niet want dat is genant.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht maar tot mijn speciale frikandel op je in stoot
Je mag um zeggen dat het juist omdat ie het niet durft mee te nemen een mietje isquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:31 schreef Fha het volgende:
Vriend moet boodschappen doen vanavond voor hij hier heen komt (want ik ben blut) dus ik vroeg of hij ook even tampons mee wil nemen. Nee dat wil hij niet want dat is genant. Pfffffffff mannen..
Ik trouw nietquote:
En die is vet handigquote:
Ah, ik ben de vleeskeuring dus positief doorgekomen?quote:
Wel zeggen dat het mijn idee was hequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef Ladylike het volgende:
Hij:wat moet je daar nou mee?
gaan we toch trouwen dan?![]()
Nu issie nieuwsgierig
Zal ik doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel zeggen dat het mijn idee was heMss vindtie me dan niet meer eng
De eerste ronde ja, de visuele inspectie. Volgende keer ga ik aan je voelenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Ah, ik ben de vleeskeuring dus positief doorgekomen?
hihihi ik zal het m vragenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:Wat een mietje zeg
![]()
Durft hij wel met een pot knakworsten langs de kassa?
mja inderdaad.. ook dat zal ik wel even doorgeven. Ik zal m leren, ga ik vanavond net zo lang op schoot zitten tot hij helemaal onder zit. Gna.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef Ladylike het volgende:
Je mag um zeggen dat het juist omdat ie het niet durft mee te nemen een mietje is
Dan mag ie het zelf oplikken ofzo![]()
alsof we voor de lol vragen dat soort spul mee te nemen![]()
Serious bleedingquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef Fha het volgende:
ga ik vanavond net zo lang op schoot zitten tot hij helemaal onder zit. Gna.
Moet ik wel drie jaar blijven zitten geloof ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serious bleeding
No pics plz![]()
kthxbai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |