succesquote:Op dinsdag 16 december 2008 06:54 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, dan ga ik de trein maar zoeken in de mist.
je was er vanacht midden in de nacht anders wel uit en achter je pcquote:Op dinsdag 16 december 2008 06:19 schreef Klonk het volgende:
Zooooooooooooo, dat slaapt een partij lekker het nieuwe bed, niet te geloven
Wat voor bed heb je gekocht?quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:19 schreef Klonk het volgende:
Zooooooooooooo, dat slaapt een partij lekker het nieuwe bed, niet te geloven
Hier nietsquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Het was mistig en glad
Goedemorgen Caliquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:00 schreef Californium het volgende:
morgen
Zo! leuk dagje waas het gister
O en ik was lang niet dronken genoeg...de hele avond whiskey gesipt
Begint nu pas te komenquote:
Gelukkig is de machinist niet verdwaald in alle neveligheid!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Het was mistig en glad
Ik gok dat de collega nog steeds niet op de hoogte is van de (lust)gevoelens van Caliquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Cali.
Moet je collega nog nieuwe overhemden kopen na gisteren?
Goedemorgen dames en heren,quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is de machinist niet verdwaald in alle neveligheid!
Ah, Limburg he, daar is alles altijd een stuk laterquote:
Thomas was gisteren wel de weg kwijt door sneeuwquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedemorgen dames en heren,
helaas zijn wij verdwaald in de mist en zijn nu het spoor kwijt?
Maastrichts kwartiertjequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, Limburg he, daar is alles altijd een stuk later
Zijn ThomasThomas kon de juiste route niet vinden in de mist.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedemorgen dames en heren,
helaas zijn wij verdwaald in de mist en zijn nu het spoor kwijt?
Wiequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thomas was gisteren wel de weg kwijt door sneeuw
Thomas the Tank Engine (weetjewel, thomas het blauwe treintjequote:
Dat was je kans geweest!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:21 schreef Californium het volgende:
hoi![]()
en wat LL zegt...
IK ben gewoon een mietje
Ik was trouwens nog wel oke na mijn whiskeytjes.... hij kon niet meer lopen
![]()
Ja, toen had je moeten aanbieden hem te ondersteunen bij het naar de bus lopen, natuurlijk. Had je even kunnen praten en als hij er anders over dacht, geen probleem, vandaag is hij het gesprek toch alweer vergeten!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:21 schreef Californium het volgende:
hoi![]()
en wat LL zegt...
IK ben gewoon een mietje
Ik was trouwens nog wel oke na mijn whiskeytjes.... hij kon niet meer lopen
![]()
Wat zitten wij op één lijn vanochtend... eerst Thomas, nuquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thomas the Tank Engine (weetjewel, thomas het blauwe treintje)
[..]
Dat was je kans geweest!
"Laat mij voor je zorgen"
En dan ontvoeren naar jouw bed![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat zitten wij op één lijn vanochtend... eerst Thomas, nuCali
![]()
...
Die van je plaatje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thomas the Tank Engine (weetjewel, thomas het blauwe treintje)
Ja diequote:
Klinkt als een goed plan, wanneer schikt je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
?
als je niet wilt trouwen, ik neem genoeg met neucken
Als je hem vandaag ziet kun je natuurlijk altijd even vragen of hij alweer wat nuchter is... en vragen of hij meende wat hij zei over dat jij zo leuk bent...quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:28 schreef Californium het volgende:
had ik opzich kunnen doen....mijn bed was om de hoek...van waar we geeindigd zijn....
Hij moest met de bus...
en we waren met 4 man ipv met z'n 2-en![]()
O en ik had toch het lef niet gehadwas ik veuls te nuchter voor....ofnouja... nog te nuchter
Ik ga mn agenda raadplegenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, wanneer schikt je?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hem vandaag ziet kun je natuurlijk altijd even vragen of hij alweer wat nuchter is... en vragen of hij meende wat hij zei over dat jij zo leuk bent...
Nu nog het lef ontwikkelen Caliquote:
Brand!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef BrandX het volgende:
Fruts!
Ik heb een nieuwe avatar, voor de kerst
Hey lekker dierquote:
Das minderquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:03 schreef BrandX het volgende:
dit is best wel klote... Ik heb vandaag de overstap van t-mobile naar vodafone... dus op een gegeven moment kapt mijn t-mobile (naja, nog dutchtone) kaartje ermee, en moet ik die van vodafone in mijn mobieltje doen....
Maar ik wil graag weten wanneer het gebeurt
Zo te merken welquote:
quote:
Thomasquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thomas was gisteren wel de weg kwijt door sneeuw
Uiteindelijk welquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thomas![]()
Is het wel weer goedgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |