Oi en slaap lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, alweer middernacht.. zal mijn bed eens opzoeken.
Nee, ik was slapen zei ik toch?quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
Wacht iedereen tot iemand anders de 300e heeft?
Ik had je post nog niet gezienquote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik was slapen zei ik toch?
En nu droom je zeker dat je aan het FOK!ken bent?quote:Op maandag 15 december 2008 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik was slapen zei ik toch?
Graag gedaanquote:
Het topic of je nieuwe werkneemstersquote:
wehehehequote:Op maandag 15 december 2008 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het topic of je nieuwe werkneemsters
Waarom niet? Zolang hij ervoor betaaltquote:Op maandag 15 december 2008 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
weheheheals fles het zelf doet is dat vast niet goed voor de zaken
Ja maar dan verdient hij er nog niks aan, dan roeleert hij alleen maar zijn eigen geld..quote:Op maandag 15 december 2008 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Zolang hij ervoor betaalt
Zo krijg je wel heel grote omzettenquote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar dan verdient hij er nog niks aan, dan roeleert hij alleen maar zijn eigen geld..
Aldi had vroeger super lekkere diepvries lasagnaquote:Op maandag 15 december 2008 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die diepvrieslasagne van de Spar is ook maar matig voer hoor
Maar ja, ze moeten toch ingewerkt worden natuurlijk!quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar dan verdient hij er nog niks aan, dan roeleert hij alleen maar zijn eigen geld..
Die van 99 centquote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Aldi had vroeger super lekkere diepvries lasagnaen toen besloot een of andere kloot hem uit de winkel te halen
Ik rouw er nog steeds om want sindsdien heb ik geen lekkere meer gevonden..
En af en toe bijgeschooldquote:Op maandag 15 december 2008 18:45 schreef DaMart het volgende:
Maar ja, ze moeten toch ingewerkt worden natuurlijk!
Oh ja, dat ging ik doenquote:Op maandag 15 december 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een biertje openmaken
Nee ik verveel me eigenlijk best wel. Dus een beetje dom aan het msnen en journaal aan het kijken. Doe jij?quote:
Ja, ik verveel me dus ook een beetje wezenloosquote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik verveel me eigenlijk best wel. Dus een beetje dom aan het msnen en journaal aan het kijken. Doe jij?
Weer een legende dood.quote:
Lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik verveel me dus ook een beetje wezenloosStraks nog maar ff lekker wat baantjes trekken denk ik
Staat goed in alle eindeloze jaaroverzichten op radio en TV (net als ik in Berlijn zitquote:
Ik ben leuk aan het msnenquote:Op maandag 15 december 2008 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik verveel me eigenlijk best wel. Dus een beetje dom aan het msnen en journaal aan het kijken. Doe jij?
quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben leuk aan het msnen
Verder doe ik nog niet al teveel
Heb ik jou op msn danquote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]en je doet niet eens leuk op mijn msn
Nee dat bedoel ik dus, helder lichtquote:
Ook grote jongenquote:
The n00bsquote:
Volgens mij kun je dat omzeilen door eerst de post leeg te maken en vervolgens de nieuwe tekst erin te plakken.quote:
Om diverse redenen. Jankende babies, kutmensen die hun kerstmaaltijden al aan het scoren zijn in de supermarkten (paupers, ga gewoon naar de chin. ind. ).quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 15 december 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om diverse redenen. Jankende babies, kutmensen die hun kerstmaaltijden al aan het scoren zijn in de supermarkten (paupers, ga gewoon naar de chin. ind. ).
En nog meer.
Pleur op zeg, het moet gewoon goed werken vind je ook niet?quote:Op maandag 15 december 2008 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat omzeilen door eerst de post leeg te maken en vervolgens de nieuwe tekst erin te plakken.
Ikea is goed manquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
het kan erger, ik mag me gaan vermaken met ikea zooi
wanneer ga je ?quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu maar een japans reisprogramma kijken. 2 januari 2009 maar mijn railpassen gaan regelen.
Ach, avondje boekenkasten ooit gedaan: 5 boekenkasten (nee, geen billy, die ander) in elkaar gezetquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef Klonk het volgende:
het kan erger, ik mag me gaan vermaken met ikea zooi
eind maart. Maar een railpas voucher is maar 3 maanden geldig, dus nu halen is niet zo heel slim.quote:
Vrijdag nog twee gehadquote:
Daarom easy does itquote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, avondje boekenkasten ooit gedaan: 5 boekenkasten (nee, geen billy, die ander) in elkaar gezetEn dan nog een cd/dvd kast en een tv meubel (benno geloof ik).
En dat kleine tafeltje, maar dat mag helemaal geen naam hebben
Zei jij nou kanker?quote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef Klonk het volgende:
da´s best snel al en ikea spul, ik kanker er telkens op maar het valt meestal wel mee
Ik heb nog nooit een schroefje te weinig gehad. Wel een gehele kast te veel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef Klonk het volgende:
da´s best snel al en ikea spul, ik kanker er telkens op maar het valt meestal wel mee
in ieder geval een bed + toebehoren zooi, nachtkastjes enzoquote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Vrijdag nog twee gehad![]()
Mijn bed in elkaar zetten was ook goed te doen gelukkigWat mag jij gaan knutselen?
hoe krijg je het voor elkaar om een kast teveel te kopenquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een schroefje te weinig gehad. Wel een gehele kast te veel.
Die staat nu nog boven, in de verpakking. Mocht ik er ooit ruimte voor hebben....en anders mijn broer wel
Komt helemaal goedquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
in ieder geval een bed + toebehoren zooi, nachtkastjes enzo
Ze hadden tenslotte toch al genoeg aan je verdiendquote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik had 3 dubbele boekenkasten (in 2 dozen verpakt) en 2 kleine(1 doos). Maar die lutsers gaven me 7 dozen voor de dubbele (en wel 2 kleine). Dus ik terug met bon: "jullie hebben me 1 kleine te weinig geven". Kreeg ik toch mooi een derde kleine kast erbij.
Dief dat ik ben.
whehe, ik zag het al helemaal voor me, sta je daar voor de rekken en vraag je jezelf af moest ik nu 1 of 2 billys meenemenquote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik had 3 dubbele boekenkasten (in 2 dozen verpakt) en 2 kleine(1 doos). Maar die lutsers gaven me 7 dozen voor de dubbele (en wel 2 kleine). Dus ik terug met bon: "jullie hebben me 1 kleine te weinig geven". Kreeg ik toch mooi een derde kleine kast erbij.
Dief dat ik ben.
Precies.quote:Op maandag 15 december 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze hadden tenslotte toch al genoeg aan je verdiend
Vet crimineelquote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
Dief dat ik ben.
Nee, het was niet mijn fout. Ze moesten die dingen uit het magazijn halen. Dus ik kreeg een kar met al die zut er op. Ik heb ze niet geteld en gewoon in mijn audi geladen. Die ging aardig door zijn hoevenquote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe, ik zag het al helemaal voor me, sta je daar voor de rekken en vraag je jezelf af moest ik nu 1 of 2 billys meenemen
Klonkquote:
quote:
Voor mijn doen welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |