Wat een onzin, ado is toch geen feyenoord. Hij mocht in zijn handjes knijpen dat hij van een degradatieclubje naar Ajax kon gaan.quote:Op maandag 15 december 2008 13:25 schreef denthemen het volgende:
Elia, goeie voetballer, ik denk dat we eerder naar een goeie voetballer moeten kijken dan naar wat hij allemaal wel of niet zegt.. En hij had gelijk dat hij het niet kon maken om direct de overstap te maken vanaf den haag naar Ajax.
Jij weet niet dat ze bij den haag nog een grotere hekel hebben aan Ajax als dat feyenoord dat heeft?quote:Op maandag 15 december 2008 13:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ado is toch geen feyenoord. Hij mocht in zijn handjes knijpen dat hij van een degradatieclubje naar Ajax kon gaan.
Als hij echt naar Ajax had gewild was hij wel gekomen. Ik kan me overigens niet herinneren dat er veel ophef was over de transfer van Delorge van ado naar Ajax.quote:Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij weet niet dat ze bij den haag nog een grotere hekel hebben aan Ajax als dat feyenoord dat heeft?
Ik was druk bezig, maar jij was weer eerderquote:Op maandag 15 december 2008 13:42 schreef denthemen het volgende:
Rondje op de kosten van w00h00, omdat hij geen nieuw topic aan heeft gemaakt
Dat was ooit zo.. In de tussentijd hebben er zelfs jongens met een Ajax verleden gespeeld.quote:Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij weet niet dat ze bij den haag nog een grotere hekel hebben aan Ajax als dat feyenoord dat heeft?
Met lezen mag ik hopen?quote:Op maandag 15 december 2008 14:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik was druk bezig, maar jij was weer eerder
Het is een voordeel dat hij zelf een verdediger is geweest, dus als iemand het zou moeten zien, dan is Blind dat wel.quote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Zou Blind ook vinden dat er een nieuwe verdediger bij moet?
quote:'Daley Blind en de opmars der voetbalzonen'
15/12/2008 13:00
Het had een mooie botsing tussen twee voetbalzonen kunnen zijn, onlangs op het jeugdcomplex van Ajax. De A1-junioren van de Amsterdamse club ontvingen er hun leeftijdgenoten van PSV en normaal gesproken had dat een directe confrontatie tussen Daley Blind en Arne Nilis opgeleverd. De zoon van voormalig Ajax-aanvoerder Danny Blind is van origine een doorschuivende centrumverdediger, de telg van de vroegere PSV-vedette Luc Nilis speelt als aanvallende middenvelder. Die zouden elkaar regelmatig voor de voeten hebben gelopen. Het zou beperkt blijven tot een ontmoeting langs de lijn tussen hun vaders, beiden aandachtig toeschouwer bij de jeugdtopper. Want terwijl Nilis junior op sportpark De Toekomst ploeterend met 3-0 ten onder ging, bereidde Blind junior zich met de A-selectie van Ajax voor op zijn debuut in de Eredivisie van een dag later.
Overigens was het niet bepaald smullen geblazen bij de junioreneditie van Ajax-PSV. Het krachtsverschil was simpelweg te groot. De Amsterdamse jeugdploeg gaat aan kop in de competitie, de Eindhovense jongelingen staan stijf onderaan en dat vertaalde zich in een eenzijdige wedstrijd. Als vanzelf dwaalde de blik af naar de zijlijn, waar de eregalerij van het Nederlandse voetbal tot leven kwam. Frank de Boer zat op de trainersbank bij Ajax, Phillip Cocu bij PSV. Jammer dat er na afloop geen wedstrijd van de oud-internationals geprogrammeerd stond. Want ook Piet Keizer, Sjaak Swart, Marco van Basten, John van ’t Schip, Rob Witschge, Aron Winter, Wim Jonk en Simon Tahamata waren present op De Toekomst. Allemaal voetbaldieren in hun eigen habitat.
Zonder uitzondering hebben ze de entree van Daley Blind in de hoofdmacht van Ajax de voorbije jaren zien aankomen. Diens ontwikkeling kende het tempo zoals ze dat in Amsterdam graag zien. Meermaals werd Blind in zijn juniorenjaren voortijdig naar een hogere leeftijdscategorie overgeheveld, om meer weerstand te ondervinden. Bij het begin van dit seizoen gebeurde dat wederom. Als tweedejaars A-junior werd de 18-jarige jeugdinternational doorgesluisd naar Jong Ajax en op 19 augustus liet Van Basten hem voor de eerste keer meetrainen met de A-selectie. Anderhalf jaar eerder had Blind een driejarig contract getekend. Dat deed hij ondanks de lokroep van één van de interessantste clubs ter wereld voor een jeugdspeler, Arsenal. Daar lag een langdurig contract voor hem klaar, met alle toeters en bellen die daar in Engeland bij horen. Blind senior en junior gingen langs in Londen, raakten onder de indruk, maar besloten dat een langer verblijf bij Ajax beter zou zijn voor de ontwikkeling van de jeugdige linkspoot.
Dat was allemaal geschiedenis, op die dag in Volendam dat Danny Blind samen met zijn vrouw plaats nam op de tribunes van het Kras Stadion. Hun zoon had Marco van Basten tijdens de voorafgaande trainingsweek overtuigd, dermate zelfs dat hij al na een uur - bij een gelijke stand - mocht opdraven voor zijn debuut. Drie minuten later forceerde Daley Blind een corner, waaruit Jan Vertonghen het winnende doelpunt binnen kopte. Zijn vader zal hem later op de dag ongetwijfeld hebben verteld dat het allemaal nu pas begint, dat hij zijn voeten op de grond en zijn hoofd uit de wolken moet houden. Zoals het diezelfde avond in huize Pattinama zal zijn gegaan. Vader Tonnie voetbalde vroeger bij Excelsior, FC Den Bosch, FC Utrecht, Heracles en FC Den Haag, zoon Edinho maakte zondag zijn entree bij NAC Breda. Drie maanden eerder zag Edwin Godee, met 498 profwedstrijden achter zijn naam, z’n zoon Joey debuteren bij Sparta Rotterdam.
Intussen volgt bij Ajax een ander talent het spoor van Daley Blind in de opmars der voetbalzonen. Hij tekende vorig jaar een driejarig contract, is afgelopen zomer vervroegd overgeheveld naar Jong Ajax en volgens de vaste bezoekers van De Toekomst is hij van de bovencategorie. Danilo Sousa Campos is de naam. Oftewel Wamberto junior.
Simon Zwartkruis
Het laatste volgens mij.quote:Op maandag 15 december 2008 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Cvitanich weer een hamstringblessure of is dit een oude OP?!
Ik zie Daley Blind wel een kans krijgen de 2de seizoenshelftquote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Zou Blind ook vinden dat er een nieuwe verdediger bij moet?
Als er al ophef over was dan was het iig wel van de Ajax-supporters. Wat een voorbeeld ook dit..quote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als hij echt naar Ajax had gewild was hij wel gekomen. Ik kan me overigens niet herinneren dat er veel ophef was over de transfer van Delorge van ado naar Ajax.
Dat het geen goede speler is voor Ajax wil nog niet zeggen dat hij niet belangrijk was voor ado.quote:Op maandag 15 december 2008 14:13 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Als er al ophef over was dan was het iig wel van de Ajax-supporters. Wat een voorbeeld ook dit..
Delorge, denk dat ze daar best blij waren dat ze van deze jongen af waren.
Wel apart dat Sno gehaald als je ook Blind hebt. Sno heeft natuurlijk meer power/body maar speelt alleen als een slak. Zie ook geen kansen voor hem. Op naar woensdagquote:Op maandag 15 december 2008 14:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zie Daley Blind wel een kans krijgen de 2de seizoenshelft
quote:Ajax start voorbereiding op Slavia
Amsterdam, 15 dec 2008
Ajax is maandag begonnen met de voorbereiding op het UEFA Cupduel met Slavia Praag. De selectie werkte een lange training af. Gabri deed weer mee met de groep.
Gabri is hersteld van de enkelblessure, waar hij de afgelopen twee weken last van had. De Spaanse middenvelder deed maandag weer alle oefeningen mee met zijn collega’s. Ook bij de grote partijvormen kon hij voluit gaan. Eyong Enoh deed het wat rustiger aan tijdens de eerste training van de week. Terwijl zijn collega’s zich vermaakten met diverse kaatsoefeningen en partijvormen, hield de Kameroener het uit voorzorg bij een looptraining. Enoh heeft lichte hamstringklachten.
Ismaïl Aissati is sinds dit weekend ook weer te vinden bij zijn collega’s op het trainingsveld naast de ArenA. De aanvallende middenvelder herstelt van een knieblessure. Hij deed precies een week geleden nog mee met Jong Ajax tegen Jong FC Groningen, maar kreeg na dat duel last van een kleine terugslag. Aissati trainde maandag net als Enoh nog niet met de groep mee. Hij deed veel loopwerk en enkele individuele oefeningen met de bal.
Ismaïl Aissati werkte apart van zijn collega's aan zijn herstel.
Ajax werkt dinsdag om 11.00 uur zijn laatste training af in aanloop naar het thuisduel met Slavia Praag. Hoewel de ploeg van Marco van Basten al geplaatst is voor de derde ronde van het UEFA Cuptoernooi, is het belangrijk dat er wordt gewonnen. Hoe hoger Ajax eindigt in de poule, hoe groter de kans is op een gunstige loting. Kortom: Ajax heeft al zijn supporters nodig tegen Slavia Praag. Er zijn nog kaartjes verkrijgbaar en er geldt voor Ajax - Slavia Praag geen Club Cardverplichting.
Vond Dario wel netjes spelen, bood zich opzich goed aan en had een paar goede passes.quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef Nashje het volgende:
Speelde Daley afgelopen vrijdag centraal achterin? En hoe speelde Dario nou eigenlijk? Was wel een mooi goaltje.
Uhuhquote:Op maandag 15 december 2008 14:42 schreef Houniet het volgende:
Staan we woensdag weer allemaal op 428?
Uiteraard, ga je zondag ook nog?quote:Op maandag 15 december 2008 14:42 schreef Houniet het volgende:
Staan we woensdag weer allemaal op 428?
Speelt in jong Ajax.quote:Op maandag 15 december 2008 15:17 schreef S-Two het volgende:
Wat is er eigenlijk met Manucharyan gebeurd? Hij staat niet meer bij de selectie op Ajax.nl. Heb ik het gemist dat hij verkocht is?
Spelen is een groot woord, de laatste drie wedstrijden heeft 'ie niet eens meegedaan.quote:
Zit gewoon niet goed in z'n koppie, denk dat al die 'blessures' te herleiden zijn naar mentale problemen. Heeft de verkeerde mensen om zich heen, is dromerig, vaak afwezig, niemand dringt echt tot 'm door.quote:Op maandag 15 december 2008 15:43 schreef Chadi het volgende:
Als het nu nog zo is .. laat die jongen gaan. Verlos hem .. verhuur hem.. of zoiets.
Wij moeten onze laatste twee wedstrijden gewoon winnen dus. AZ zou misschien nog wel punten kunnen verliezen tegen NEC.quote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef Trancelocator het volgende:
Resterende competitie-wedstrijden in 2008 voor de top 6:
AJAX
De Graafschap - AJAX
AJAX - ADO Den Haag
AZ
AZ - FC Utrecht
AZ - NEC
FC Twente
FC Twente - Willem II
PSV - FC Twente
PSV
PSV - Feyenoord
PSV - FC Twente
Heerenveen
Sparta - Heerenveen
FC Groningen - Heerenveen
NAC
NAC - Vitesse
Feyenoord - NAC
Dat was toch ook eigenlijk de bedoeling? Maar wie wil nou iemand hebben die nooit speelt en zo vaak geblesseerd is.quote:Op maandag 15 december 2008 15:43 schreef Chadi het volgende:
Als het nu nog zo is .. laat die jongen gaan. Verlos hem .. verhuur hem.. of zoiets.
Manucharyan die mocht toch al lang weg?quote:Op maandag 15 december 2008 15:43 schreef Chadi het volgende:
Dat zou echt een dramatisch beleid zijn. Gabri hoort in de basis.quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat Gabri gaat vetrekken in de winterstop.
Ik heb hem 2 keer zien spelen als buitenspeler, kan volgens mij overal in de aanvalquote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef Silaz het volgende:
Wamberto junior.. welke positie bekleed hij?
Idd, Gabri op deze manier laten vertrekken zou echt achterlijk zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zou echt een dramatisch beleid zijn. Gabri hoort in de basis.
Rechtsbuitenspel.quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef Silaz het volgende:
Wamberto junior.. welke positie bekleed hij?
Ik lig telkens weer dubbel als ik aan dat doelpunt denk.quote:
Nee, wel weer tegen Ado.quote:
Meters Meters buitenspelquote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik lig telkens weer dubbel als ik aan dat doelpunt denk.
Golden goal jaquote:Op maandag 15 december 2008 16:02 schreef koningdavid het volgende:
En 1 minuut later kwam die goal van Zlatan er nog ff bij.
Wissel was uit voorzorg denk ik. Hij is net terug van een blessure.quote:Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef zjroentje het volgende:
Zou goed zijn om Cvitanich woensdag 90 minuten te laten spelen. Toch alweer 2 keer voortijdig gewisseld. Geef Suarez rust en laat Leonardo beginnen zou ik zeggen.
Beetje kut dat niemand uit zijn omgeving hem daar bewust van maakt.quote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit gewoon niet goed in z'n koppie, denk dat al die 'blessures' te herleiden zijn naar mentale problemen. Heeft de verkeerde mensen om zich heen, is dromerig, vaak afwezig, niemand dringt echt tot 'm door.
Vreemde jongen, en dat terwijl 'ie volgens de 'kenners' op de Toekomst die ik wel eens spreek toch echt de allerbeste is. 'Mentaliteit' en 'fris in het koppie' zijn zulke ongelofelijk belangrijke eigenschappen bij jonge spelers, je kunt nog zo goed zijn maar als je óf niet lekker in je vel zit óf je mist echt die spirit om te slagen in het topvoetbal...dan wordt het he-le-maal niets. Erg jammer.
Misschien dat hij ergens anders in een ander milieu opleeft en inziet dat hij zo niet verder kan.quote:Op maandag 15 december 2008 15:50 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat was toch ook eigenlijk de bedoeling? Maar wie wil nou iemand hebben die nooit speelt en zo vaak geblesseerd is.
Kijk niet vaak bij Jong Ajax maar ik vond 'm laatst tegen jong psv ook niks. Hoop fouten en vooral op anderen zeiken.
Lowlands of niet? Ik weet nog goed ik zou ergens radio gaan luisteren, maar toen keek ik op mn horloge was de wedstrijd al lang en breed bezig. smsde ik mn pa voor de stand, was het al 6-0 ofzoquote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Toen lag ik laveloos in een tent geloof ik..
Leonardo is geen basisspeler en zal dat ook nooit worden. Ik vind het overigens zeer onverstandig om zonder Saurez te spelen daar we eersten moeten worden in de groep. Hamburg heeft 4-2, Aston 4-3 en Ajax 3-2. Reden temeer dus om met Suarez te spelen. Rusten doe je maar in de winterstop. UEFA cup = geld, hetgeen we nodig hebben om versterkingen te halen voor de CL, komende zomer.quote:Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef zjroentje het volgende:
Zou goed zijn om Cvitanich woensdag 90 minuten te laten spelen. Toch alweer 2 keer voortijdig gewisseld. Geef Suarez rust en laat Leonardo beginnen zou ik zeggen.
quote:Oud-Ajacied Thomas Galasek speelt tegenwoordig bij Banik Ostrava in Tsjechië. De voormalige aanvoerder van Ajax is met zijn ploeg op jacht naar de koploper van Tsjechië Slavia Praag. Een reden om eens te vragen wat Ajax kan verwachten woensdag. Galasek heeft nog altijd een heel goed gevoel bij zijn periode bij Ajax.
De middenvelder belandde in 2000 via Willem II bij Ajax en ontpopte zich als vaste waarde bij de Amsterdammers. In de zomer van 2006 vertrok Galasek naar het Duitse FC Nurnberg. Een mooie club uit Duitsland en voor zijn gezin een fijn gevoel lekker dicht bij Tsjechië te wonen. Een degradatie zorgde er dit jaar voor dat de club de spelersgroep wilde verjongen en er geen plaats meer was voor de ervaring van de 35-jarige routinier. ,,Ik weet zeker dat ik voor de ploeg nog van waarde had kunnen zijn”, verklaart Galasek, die zijn carrière in eigen land besloot voort te zetten. Het werd Banik Ostrava, de club waar het voor hem allemaal begon. In het seizoen 1991-92 debuteerde hij daar als prof.
Woensdag wacht voor de Amsterdammers het treffen met Slavia Praag. Wat denkt Galasek over de wedstrijd, ,,Slavia is het seizoen heel goed begonnen. Pas de laatste weken is de voorsprong kleiner geworden, hebben ze wat punten laten liggen. Maar ze hebben als ploeg indruk op mij gemaakt.’’ Volgens Galasek heeft Slavia Praag ten opzichte van vorig jaar stappen voorwaarts gezet. Ajax kan dus aan de bak. ,,Hun teamspirit is heel groot. De spelers zijn zeer gedisciplineerd. Klagen tegen de scheidsrechter zie je ze zelden doen. Dat komt door de trainer, Karel Jarolim. Hij houdt de boel scherp. Verder is er niet veel veranderd in de selectie, wat ook in hun voordeel is. Er zijn meer automatismen. Iets wat Ajax nog niet heeft laten zien in Nederland. Het speelt heel wisselvallig’’
Wat voor wedstrijd kunnen we verwachten? ,,Slavia is al uitgeschakeld en heeft niets meer te verliezen. Ze zullen zich niet ingraven en proberen er een wedstrijd van te maken. Ik raad Ajax aan aanvallend te spelen en Slavia onder druk te zetten. Dan hebben ze de meeste kans. Tekst: Ajaxfans.net
Ik baal er nog steeds van dat Jong Ajax in de halve finale was uitgeschakeld. Door een gemiste strafschop van Pasanen. Het had een groot Ajax-feest in de Kuip moeten worden.quote:
Het heeft ons anders nog bijna niks opgebracht.quote:Op maandag 15 december 2008 16:21 schreef Dvm86 het volgende:
UEFA cup = geld, hetgeen we nodig hebben om versterkingen te halen voor de CL, komende zomer.
De burgemeester van Rotterdam had dan echt helemaal lijp gewordenquote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat Jong Ajax in de halve finale was uitgeschakeld. Door een gemiste strafschop van Pasanen. Het had een groot Ajax-feest in de Kuip moeten worden.
Ik denk dat de finale dan in de Arena was gehouden.quote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat Jong Ajax in de halve finale was uitgeschakeld. Door een gemiste strafschop van Pasanen. Het had een groot Ajax-feest in de Kuip moeten worden.
Ze boden daar al aan om de finale in de ArenA te laten spelen, wat wij dan gewoon hadden moeten weigeren. Maar ja, zo ver kwam het dus helaas niet.quote:Op maandag 15 december 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De burgemeester van Rotterdam had dan echt helemaal lijp geworden
Precies. Gewoon officieel naar buiten brengen dat wij uit 'respect voor de tradities' (whehehe) de finale in De Kuip willen laten plaatsvinden. "Heel aardig dat jullie het aanbieden, gemeente van Rotterdam, maar de finale hoort nu eenmaal in De Kuip!"quote:Op maandag 15 december 2008 16:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ze boden daar al aan om de finale in de ArenA te laten spelen, wat wij dan gewoon hadden moeten weigeren. Maar ja, zo ver kwam het dus helaas niet.
Wat een dag, wat een dagquote:
Helemaal mee eens. Jammer dat ik Galasek niet meer zal zien spelen bij Banik. Uitwedstrijd van Slavia was ik in Slowakije en de thuiswedstrijd zit ik al weer in Nederland.quote:
Klote-Pasanen...quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Gewoon officieel naar buiten brengen dat wij uit 'respect voor de tradities' (whehehe) de finale in De Kuip willen laten plaatsvinden. "Heel aardig dat jullie het aanbieden, gemeente van Rotterdam, maar de finale hoort nu eenmaal in De Kuip!"
En dan natuurlijk allemaal met de blote reet uit de combitrein hangen als we door Rotterdam Centraal rijden, dat dan weer wel. Ik had er wel zin in gehad, eigenlijk!
Moet half één zijn.quote:21 dec '08, 14:30 De Graafschap - Ajax
Oja godver, weer zo vroeg opstaanquote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klote-Pasanen...
Foutje in de OP trouwens:
[..]
Moet half één zijn.
Pas je wel op met je bips met die rondvliegende stenen? Ook geniaal om bij Blijdorp keihard "KAKKERLAKKEN" naar al die kleine kinderen te bleren.quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef Silenus het volgende:
En dan natuurlijk allemaal met de blote reet uit de combitrein hangen als we door Rotterdam Centraal rijden, dat dan weer wel. Ik had er wel zin in gehad, eigenlijk!
Kankerkamelen waren het toch?quote:Op maandag 15 december 2008 17:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Pas je wel op met je bips met die rondvliegende stenen? Ook geniaal om bij Blijdorp keihard "KAKKERLAKKEN" naar al die kleine kinderen te bleren.
Das nog het mooiste.. Voor ons was het een van vele en is iedereen de finale alweer een beetje vergeten (op de buitenspelgoal na), voor hun is dit iets waar ze het over 50 jaar nog hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een dag, wat een dag
En in utrecht zijn ze er nog steeds doodziek van, heerlijk!
Vooral ook omdat we daarna nog twee geweldige finales hebben gehad (PSV en AZ).quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das nog het mooiste.. Voor ons was het een van vele en is iedereen de finale alweer een beetje vergeten (op de buitenspelgoal na), voor hun is dit iets waar ze het over 50 jaar nog hebben.
Heerlijk.
Daarom komen jullie er ook nog steeds op terug natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das nog het mooiste.. Voor ons was het een van vele en is iedereen de finale alweer een beetje vergeten (op de buitenspelgoal na), voor hun is dit iets waar ze het over 50 jaar nog hebben.
Heerlijk.
Hahaha, inderdaad. Ik zal deze niet snel vergeten, in tegenstelling tot Ajax - Fortuna Sittard van '99 waar ik echt geen drol meer vanaf weet.quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarom komen jullie er ook nog steeds op terug natuurlijk.![]()
Die grensrechter die de buitenspel goal goedkeurde woont vlakbij me. Heb hem een paar jaar geleden nog bedanktquote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Ik zal deze niet snel vergeten, in tegenstelling tot Ajax - Fortuna Sittard van '99 waar ik echt geen drol meer vanaf weet.
Kloegquote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef toma het volgende:
[..]
Die grensrechter die de buitenspel goal goedkeurde woont vlakbij me. Heb hem een paar jaar geleden nog bedankt
Was toen de redding wat betreft Europees voetbal. Was ook maar goed dat we tegen Fortuna speelden.quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Ik zal deze niet snel vergeten, in tegenstelling tot Ajax - Fortuna Sittard van '99 waar ik echt geen drol meer vanaf weet.
Mja, iemand post het filmpje en de rest heeft het er over. Dus "jullie" is ook een beetje misleidend.quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarom komen jullie er ook nog steeds op terug natuurlijk.![]()
Vond die verontwaardiging altijd een beetje belachelijk, de penalty die zij kregen vond ik net zo belachelijkquote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heerlijk.
9.30u weg, ik ben nu al brak.quote:Op maandag 15 december 2008 18:49 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus, De Graafschap-uit om 12.30 uur. Dat wordt heel vroeg weg.
Dat gehuil om die buitenspelgoal terwijl beide Utrecht-treffers zeer discutabel waren. Niet alleen die strafschop, de andere treffer viel direct na eens spelhervating van Wapenaae waar wij over duidelijk een cornor hadden moeten krijgen, de verdediging liep zelfs al naar voren.quote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef BB-boy het volgende:
Ach ja utrecht had een onterechte penalty gekregen, dus al met al was het gerechtigheid.
Mwoa, misschien wat misleidende inderdaad. Maar het komt nog best vaak langs, dus "een wedstrijd uit zovele" is ook wat overdreven.quote:Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, iemand post het filmpje en de rest heeft het er over. Dus "jullie" is ook een beetje misleidend.
quote:Evander Sno een heel fraai doelpunt. Hij liep twee man vanaf zijn eigen helft er uit en zag de keeper op zich afkomen. Heel eenvoudig schoot hij de bal in het doel, 0-3.
Soetaers naast Ibrahimovic, wat een wereld van verschil.quote:
KRC Genk - Inter Valt wel mee toch?quote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef Pritt het volgende:
[..]
Soetaers naast Ibrahimovic, wat een wereld van verschil.
Twee goals terwijl die rechtsback van Fortuna zo'n grote bek had van te voren. Hoe heette die neger ook alweer?quote:Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet dat Gronkjaer toen gescoord had, maar voor de rest was het echt een boutwedstrijd.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef denthemen het volgende:
[live] Jong Utrecht-Jong Ajax 0-4
maandag 15 december, door highlow, Utrecht, 18:42u, www.highlow.nl
Op dit moment spelen de beloftenteams van Ajax en FC Utrecht in Utrecht een bekerwedstrijd. Na 36 minuten leidt Ajax met een terechte 4-0.
11' 0-1 Kennedy
12' 0-2 Bodul
26' 0-3 Sno (rush)
35' 0-4 Bodul (kopbal via de grond)
38' rood voor Darko Bodul (de reden? Geen idee!)
En wat betreft De Graafschap-uit. Ik moet zondag rijden. Fail.quote:Hij kreeg een duwtje en trapte vervolgens na.
Dit is wat ik vond:quote:Op maandag 15 december 2008 19:28 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Twee goals terwijl die rechtsback van Fortuna zo'n grote bek had van te voren. Hoe heette die neger ook alweer?
quote:Ajax won de finale te eenvoudig met 2-0, mede door persoonlijke fouten van de tot dan toe excellent spelende back Urvin Lee.
quote:Met drie assists en twee doelpunten was Sno de ware held van Jong Ajax, dat zelfs met 10 man heer en meester was in de Domstad.
Beker.quote:Op maandag 15 december 2008 19:43 schreef Pritt het volgende:
Urvin Lee, die man zat nog bij de topschots uit de Croky zakken chips.
Waar is die wedstrijd van jong Ajax voor? Competitie ligt toch stil?
Wat voor vreemde structuur is dat dan dat Ajax al gekwalificeerd is en Utrecht zich niet meer kan kwalificeren. Soort poule fase oid?quote:
Volgens mij gewoon knockout fase in de beker voor jeugdteamsquote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wat voor vreemde structuur is dat dan dat Ajax al gekwalificeerd is en Utrecht zich niet meer kan kwalificeren. Soort poule fase oid?
Toen pakten we gewoon de dubbel ff jaquote:Op maandag 15 december 2008 16:02 schreef koningdavid het volgende:
En 1 minuut later kwam die goal van Zlatan er nog ff bij.
Nee is een poulefase.quote:Op maandag 15 december 2008 19:51 schreef superjood het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon knockout fase in de beker voor jeugdteams
quote:In de 66e minuut wisselde coach Adrie Koster twee man: Danilo en Bruno Silva. Jordi Schell verving de zoon van Wamberto en de Spanjaard werd vervangen door van een blessure teruggekeerde Calvin Mac Intosch.
quote:Ajax Cape Town wint nationale beker
Durban, 15 dec 2008
Ajax Cape Town heeft afgelopen zaterdag één van de twee prestigieuze bekertoernooien van Zuid-Afrika gewonnen. De zusterclub van Ajax versloeg in de finale in een bomvol Chatsworth Stadium Orlando Pirates met 2-1.
Opvallend detail is dat bij de tegenstander in de finale een voormalig Ajacied trainer is. Ruud Krol zwaait sinds enkele maanden met de scepter bij Orlando Pirates. Krol, goed voor 339 wedstrijden in Ajax 1, zag Ajax Cape Town uitstekend starten aan de finale. Al na acht minuten had Mabhuti Khanyeza de Ajacieden uit Zuid-Afrika de leiding in de wedstrijd bezorgd. Enkele minuten later was het wederom Khanyeza die namens de ploeg van Craig Rosslee scoorde door attent te reageren op een rebound.
Pas diep in de tweede helft, nadat Ajax Cape Town meerdere keren had verzuimd 3-0 te maken, zorgde Orlando Pirates voor meer spanning in de wedstrijd. Siphelele Mthembu passeerde André Petim tien minuten voor het einde. Het leverde enkele hachelijke momenten op voor het doel van Ajax Cape Town, maar Petim en met hem zijn verdedigers hielden stand en bezorgden het team uit Kaapstad de bekerzege. ,,De spelers hebben keihard gewerkt en terecht gewonnen", vertelde coach Rosslee na afloop.
Loopt daar geen leuke spits rond?quote:
Of je kijkt even 5 posts boven jequote:
quote:Coronel: "Oude logo komt niet terug"
Het blijft een heikel punt binnen de Ajax gelederen. Men houdt
elkaars hand boven het hoofd. De Ledenraad komt niet tot
overeenstemming, niet onlogisch als je weet dat de bedenker van de
smurf met wat vriendjes in diezelfde Ledenraad zit. Met andere woorden,
men blijft doof voor de vurigste wens van de Ajaxsupporter.
Ajax voorzitter Uri Coronel is stellig als het aankomt op de terugkeer
van het oude logo. \"Nee\", is steevast zijn antwoord. Coronel is van
mening dat de club behoefte heeft aan rust, en dat de discussie over
het te voeren logo deze rust in gevaar brengt.
Onder zijn voorganger Jaakke stond Ajax op de drempel van een
kentering. Aegon wilde dolgraag het oude logo op de shirts terug, en
ook Adidas was bereid mee te werken. Echter, zolang Uri Coronel
voorzitter is zal Ajax met de smurf op de borst blijven spelen.
Jawohl.quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef _Mike_ het volgende:
Snolejmani
[..]
Of je kijkt even 5 posts boven je
Komt door die kut mod Sjimz, modrechten afnemen zeg ik je.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn glimlach verdwijnt als sneeuw sno voor de zon.
Godver ik dacht dat dat al vaststond...quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef toma het volgende:
[..]
Mijn glimlach verdwijnt als sneeuw sno voor de zon.
sno problem.quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef Blawh het volgende:
Voor de mensen die het niet kunnen waarderen is een snorry wel zo gepast.
Heracles Almesnoquote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef Blawh het volgende:
Ik vind het maar snö gedoe.quote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef Blawh het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Riro het volgende:
[..]
Oke, hier moest ik dan wel weer om lachen
De sno-trick was inderdaad bijna behaaldquote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Blawh het volgende:
Maar even serieus, leuk dat Evander vanavond Snode plannen had en het publiek liet genieten.
Snou snou eens snop met die snomme grappen!quote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef Blawh het volgende:
Johan Derksen, z'n grootste fan, kan Sno weer zijn mening geven over deze volgevreten vedette die Snoppe de Haan en z'n teamgesnoten snomaar liet omdat hij een Snorloge snodig had.
Nee, die schijnt door de Amsterdamse topcrimineel E. van der S. te zijn opgeblazen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef sjimz het volgende:
Zou Evander ook een Snopel Vectra rijden?
nee, hij bedoelt De Snorquote:Op maandag 15 december 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Je bedoelt Snohan Derksen Blawh?
Edwin van der Snor?quote:Op maandag 15 december 2008 21:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee, die schijnt door de Amsterdamse topcrimineel E. van der S. te zijn opgeblazen.
Maakt toch geen ene snock uit snoh, kan gesnoon gebeurenquote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, een typo is gemaakt snoor je het weet.
Aldus Trancesnocatorquote:Op maandag 15 december 2008 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
Hot or Snot, that's the question.
Beter..quote:Gabri kan weer gaan vechten voor een basisplaats. De middenvelder van Ajax is volledig hersteld van een enkelblessure. Door de voortgaande blessure van Eyong Esnoh zal Gabri waarschijnlijk zijn positie overnemen centraal op het middenveld.
Door het goede spel van Esnoh was Gabri veroordeeld tot enkele invalbeurten in zijn laatste wedstrijden voor zijn blessureleed, echter heeft eerstgenoemde nog altijd last van zijn hamstring en is voor onbekende tijd niet beschikbaar voor trainer Marco van Basten.
De eerst mogelijke gelegenheid voor de Spanjaard om weer te spelen is aanstaande woensdag tegen Slavia Praag in het laatste groepsduel van de UEFA Cup.
Beter..quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef KirkLazarus het volgende:
[quoue]Gabri kan weer gaan vechten voor een basisplaats. De middenvelder van Ajax is volledig hersteld van een enkelblessure. Door de voortgaande blessure van Eyong Esnoh zal Gabri waarschijnlijk zijn positie overnemen centraal op het middenveld.
Door het goede spel van Esnoh was Gabri veroordeeld tot enkele invalbeurten in zijn laatste wedstrijden voor zijn blessureleed, echter heeft eerstgenoemde nog altijd last van zijn hamstring en is voor onbekende tijd niet beschikbaar voor trainer Marco van Basten.
De eerst mogelijke gelegenheid voor de Spanjaard om weer te spelen is aanstaande woensdag tegen Slavia Praag in het laatste groepsduel van de UEFA Cup.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef xFriendx het volgende:
Misschien komt ie met al die doelpunten nu wel in Snonieuws, met Sno van Erven Dorens.
Hoera. Beter dat ze zich voor Douglas of Wielaert meldenquote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef RayMania het volgende:
Derksen zegt dat Ajax zich voor Elia heeft gemeld.
Dat snotjoch mag in Twente blijven.quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef RayMania het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dat snotjoch mag in Twente blijven.
Daarbij zei hij wel dat ajax en volendam het ontkennen. Dat zei hij hier niet bij.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef _Mike_ het volgende:
Ach volgens de Snor had Ajax zich ook voor Jack Snuyp gemeld.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef RayMania het volgende:
O ik wist niet dat Snolendam ontkende.quote:Op maandag 15 december 2008 21:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarbij zei hij wel dat ajax en volendam het ontkennen. Dat zei hij hier niet bij.
En Elia is ook wat geloofwaardiger dan tuyp.
Zit niet te kijken. Voor in de winterstop of wat?quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef ub40_bboy het volgende:
AJAX HEEFT ZICH GEMELD VOOR ELIA. YESSSS
Jup en het is bijna zeker dat Twente hem verkoopt omdat ie nog maar anderhalfjaar contracht heeft, maar veel europese clubs willen hem ook.quote:Op maandag 15 december 2008 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zit niet te kijken. Voor in de winterstop of wat?
Van Basten de Utrechter.quote:
quote:Ajax in de markt voor Snoberson
Ajax lijkt de beste papieren te hebben om Snoberson in de winterstop over te nemen van Snoca Juniors. De spelmaker zit in de clinch met het bestuur en lijkt nu op een vertrek uit te zijn. Zo zou de speler voor 7 miljoen de club mogen verlaten. Naast Ajax zouden ook Barcesnolona en Arsnoal in de markt zijn.
Ja, ik ben heel strengquote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef _Mike_ het volgende:
Snomania is gelukkig snog niet langs geweest, om te boel op de snoimen
Daar heb je hem.![]()
tering
Mooi. Geld bewaren voor een rots in de verdediging. Zodra we 2 of meer blessures hebben zijn we genaaid in (top-)wedstrijden.quote:Op maandag 15 december 2008 21:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jup en het is bijna zeker dat Twente hem verkoopt omdat ie nog maar anderhalfjaar contracht heeft, maar veel europese clubs willen hem ook.
Dus ik denk dat we kansloos zijn.
Denk het niet. Weet je nog dat bericht in die Spaanse krant. Zou Ajax of Arsenal worden. Elia bij Arsenal vind ik weer net ff iets te veel van het goede. Als hij bij Ajax goed presteert, maakt hij die stap vanzelf wel. Die jongen heeft nog alle tijd.quote:Op maandag 15 december 2008 21:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jup en het is bijna zeker dat Twente hem verkoopt omdat ie nog maar anderhalfjaar contracht heeft, maar veel europese clubs willen hem ook.
Ja waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 21:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zit niet te kijken. Voor in de winterstop of wat?
quote:Ajax bereidt bod voor op FC Twente-aanvaller Elia
15/12/2008 21:35
EXCLUSIEF - Ajax zal deze week bij FC Twente aankloppen om Eljero Elia over te nemen. De jonge aanvaller wordt al weken gevolgd door de Amsterdammers en is bij FC Twente iedere week één van de grote uitblinkers.
De belangstelling is pikant omdat Elia zijn opleiding genoot bij de Amsterdammers maar daar uiteindelijk werd weggestuurd. Via ADO Den Haag brak Elia echter toch door in het betaalde voetbal. Elia debuteerde onder trainer Frans Adelaar in het eerste elftal en was al snel een veelgebruikte aanvaller.
Onder zijn opvolger Lex Schoenmaker kwam Elia nauwelijks aan spelen toe en werd hij uiteindelijk ook voor twee ton van de hand gedaan. Ajax was toen ook één van belangstellende clubs.
Namens de Amsterdammers voerde toenmalig technisch directeur Martin van Geel destijds vrijblijvend gesprekken met Elia maar uiteindelijk werd besloten om de jonge aanvaller niet aan de selectie toe te voegen. Daar is anderhalf jaar later verandering in gekomen.
Ajax heeft een nieuwe technische man (Danny Blind) én een trainer (Marco van Basten) die de potentie van Elia waarderen en hem graag naar Amsterdam willen halen. Het is echter de vraag of Ajax het ook zal gaan lukken om Elia vast te leggen.
Ten eerste is er geduchte concurrentie uit Engeland (van Blackburn Rovers en Arsenal) én Duitsland (het Schalke 04 van Fred Rutten). En ten tweede is het de vraag of FC Twente bereid is mee te werken aan een tussentijds vertrek van de Voorburger.
Elia staat nog maar anderhalf jaar onder contract in Enschede maar voorzitter Joop Münsterman lijkt vooralsnog voornemens om de hoofdprijs te vragen. Het is niet ondenkbaar dat de preses van de Tukkers tenminste tien miljoen euro wil ontvangen voor zijn nieuwe parel.
Volgens Genee ook Everton etcquote:Op maandag 15 december 2008 21:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk het niet. Weet je nog dat bericht in die Spaanse krant. Zou Ajax of Arsenal worden. Elia bij Arsenal vind ik weer net ff iets te veel van het goede. Als hij bij Ajax goed presteert, maakt hij die stap vanzelf wel. Die jongen heeft nog alle tijd.
Volgens mij een eenzijdige optie voor een extra jaar, dat zou tot 2011 betekenen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Inderdaad, als ie maar blijft roepen heeft ie ooit wel gelijk. Dit soort gokken op bord-op-schoot scouting zal vast wel eens ooit waar zijn (zoals bij Sulejmani/Suárez etc)quote:Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik geloof niet dat Elia komt, Snor roept iets in zijn programma en elke website neemt het over.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef StarGazer het volgende:
Ja leuk, wéér een aanvaller.
Kom nou eens met een verdediger Marco.
Van Basten bedoelt ook Douglas. Hij vroeg aan Blind hoe heeft die neger van Twente, toen antwoordde Blind: "Elia!" Vandaar dus dit misverstand, Ajax haalt komende winterstop Douglas en niet Elia.quote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef StarGazer het volgende:
Ja leuk, wéér een aanvaller.
Kom nou eens met een verdediger Marco.
Ja en rood voor een kopstootquote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef Nashje het volgende:
Bodul dus weer met 2 doelpunten vanavond. Haal hem aub eens naar het eerste.
Ja inderdaad, dat is zijn kracht ook zodat hij vervolgens weer hard kan gaan roepen hoe geweldig hij is. En anders is hij "ook maar gewoon een mens"quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad, als ie maar blijft roepen heeft ie ooit wel gelijk. Dit soort gokken op bord-op-schoot scouting zal vast wel eens ooit waar zijn (zoals bij Sulejmani/Suárez etc)
quote:Kennedy mag alsnog weg bij Ajax
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Kennedy Bakircioglu, Dennis Rommedahl en Javier Martina hebben van Ajax te horen gekregen dat ze in de winterstop kunnen worden verkocht of verhuurd.
afbeelding vergroten Kennedy Bakircioglu, Dennis Rommedahl en Javier Martina (vlnr) mogen weg bij Ajax. FOTO'S ANP
Het trio komt definitief niet voor in de toekomstplannen, zo is hen in een gesprek met de clubleiding verteld.
Van de drie aanvallers maakte Bakircioglu de laatste tijd juist weer minuten in het eerste elftal. Ajax-trainer Marco van Basten ruimde voor de Zweed in een aantal wedstrijden zelfs een basisplaats in, nadat Bakircioglu in de zomer aanvankelijk was verteld dat hij op weinig speeltijd hoefde te rekenen.
Rommedahl en Martina, de rechtsbuiten van Jong Ajax, kwamen onder Van Basten slechts sporadisch uit voor Ajax 1.
Naast het trio mag ook Vurnon Anita in januari worden verhuurd, maar in hem ziet Ajax nog volop toekomst. ,,De technische staf is tevreden over de ontwikkeling van Anita in de eerste seizoenhelft. Nu zou het goed zijn als hij die ontwikkeling wekelijks in de eredivisie kan laten zien,’’ stelt Ajax’ technisch manager Danny Blind.
Over Leonardo is nog geen beslissing genomen. De Braziliaan hoorde afgelopen zomer eveneens dat hij op weinig speeltijd hoefde te rekenen, maar Van Basten gebruikt hem inmiddels regelmatig, al dan niet als invaller die ondermeer de winnende treffer maakte in het UEFA Cup-duel met Hamburger SV.
,,We beraden ons over Leonardo,’’ stelt Blind. ,,Zeker is al dat we hem niet zomaar laten gaan als zich in de winter een club zou melden. Maar het kan ook zijn dat we proberen zijn contract open te breken. Leo heeft zich sterk teruggeknokt en maakt een prima indruk.’’
Op keepersvlak wacht Ajax ook nog met een beslissing over welke drie van de vier keepers overblijven voor de tweede seizoenshelft. Zeker is dat Maarten Stekelenburg zich in januari weer meldt na zijn blessure en dat Ajax daarnaast tevreden is over hoe Kenneth Vermeer de Oranjedoelman momenteel vervangt. Achter het duo zal Hans Vonk of Dennis Gentenaar de derde volwaardige keeper worden.
Gentenaar raakte vorige week opnieuw geblesseerd. Hij heeft een spier verrekt onder zijn oksel. Ajax zal in januari niet actief op zoek gaan naar een oplossing voor de situatie van Bruno Silva, die niet tevreden is met zijn huidige rol als wisselspeler.
Blind: ,,Silva hebben we gewoon nodig. Met Oleguer en Van der Wiel vormt hij een blokje van drie rechtsbenige verdedigers voor twee posities. Maar het is uiteraard wel zo dat ook Silva zijn prijs heeft. We zullen ons er ook weer niet voor afsluiten, mocht er een miljoenenbod op Silva worden gedaan.’’
Toen hebben ze Perez maar gebeld, aangezien die wel goed is met negersquote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Basten bedoelt ook Douglas. Hij vroeg aan Blind hoe heeft die neger van Twente, toen antwoordde Blind: "Elia!" Vandaar dus dit misverstand, Ajax haalt komende winterstop Douglas en niet Elia.
Silva behouden! Martina lijkt me eigenlijk ook wel een leuke speler, maar weer net-niet. Zag het wel in hem zitten na zijn prestaties in Jong Ajax, maar op hoger niveau is 'ie niet toereikend denk ik. Alhoewel ik hem liever in de selectie zie dan Kennedy of Rommedahlquote:
martina hoeft niet weg toch?quote:Op maandag 15 december 2008 21:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
wanbeleid zeg, Martina mag weg en Elia moet komen?
Ach, jij vindt Elia eigenlijk maar een matige speler die geluk heeft met de vorm van Twentequote:Op maandag 15 december 2008 21:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
wanbeleid zeg, Martina mag weg en Elia moet komen?
no shitquote:Op maandag 15 december 2008 21:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alssie het in het 1e doet dan roept iedereen gelijk moord en brand![]()
zet Martina voorin bij Twente en veel verschil zal er niet in zittenquote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, jij vindt Elia eigenlijk maar een matige speler die geluk heeft met de vorm van Twente
ze zoeken nog scouts bij feyenoordquote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zet Martina voorin bij Twente en veel verschil zal er niet in zitten
ik ga feyenoord niet helpenquote:Op maandag 15 december 2008 22:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ze zoeken nog scouts bij feyenoord
Martina is rechts Elia is linksquote:Op maandag 15 december 2008 22:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zet Martina voorin bij Twente en veel verschil zal er niet in zitten
quote:Op maandag 15 december 2008 21:52 schreef ub40_bboy het volgende:
2 miljoen voor Elia met Kennedy erbij.
Ah nu ben ik gerustgesteldquote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Basten bedoelt ook Douglas. Hij vroeg aan Blind hoe heeft die neger van Twente, toen antwoordde Blind: "Elia!" Vandaar dus dit misverstand, Ajax haalt komende winterstop Douglas en niet Elia.
Elia - Cvitanich - Suarezquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
Maar hoe zou de aanval er dan in hemelsnaam uit moeten zien met Elia?
Denk dat Marco met 5 aanvallers wilt gaan spelenquote:Op maandag 15 december 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
Maar hoe zou de aanval er dan in hemelsnaam uit moeten zien met Elia?
En dan zit je dus met Enoh, Lindgren, Gabri, Aissati en Emanuelson voor de andere twee plekken op het middenveld? Dan heb je ook nog De Jong en Sarpong rondlopen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Elia - Cvitanich - Suarez
Mickey op tien.
Blind oogstte er veel succes mee.quote:Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Denk dat Marco met 5 aanvallers wilt gaan spelen.
Elia --- Sulejmani --- Cvitanich --- Suarez --- Leonardo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |