abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64032989
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb zo'n raar voorgevoel dat Gabri gaat vetrekken in de winterstop.
Dat zou echt een dramatisch beleid zijn. Gabri hoort in de basis.
pi_64033055
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef Silaz het volgende:
Wamberto junior.. welke positie bekleed hij?
Ik heb hem 2 keer zien spelen als buitenspeler, kan volgens mij overal in de aanval
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 15 december 2008 @ 15:56:18 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64033066
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:53 schreef toma het volgende:

[..]

Dat zou echt een dramatisch beleid zijn. Gabri hoort in de basis.
Idd, Gabri op deze manier laten vertrekken zou echt achterlijk zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64033094
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef Silaz het volgende:
Wamberto junior.. welke positie bekleed hij?
Rechtsbuitenspel.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64033104
Nogmaals, het is slechts een voorgevoel he. Verder nergens op gebaseerd...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64033124
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:57 schreef Blight het volgende:

[..]

Rechtsbuitenspel.
Ik lig telkens weer dubbel als ik aan dat doelpunt denk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_64033138
Zou goed zijn om Cvitanich woensdag 90 minuten te laten spelen. Toch alweer 2 keer voortijdig gewisseld. Geef Suarez rust en laat Leonardo beginnen zou ik zeggen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 15 december 2008 @ 15:59:55 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64033152
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:11 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Uiteraard, ga je zondag ook nog?
Nee, wel weer tegen Ado.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64033160
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik lig telkens weer dubbel als ik aan dat doelpunt denk.
Meters Meters buitenspel
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64033202
Heel utrecht in rep en roer .. het was ook maar 5 meter of zo
pi_64033228
En 1 minuut later kwam die goal van Zlatan er nog ff bij.
pi_64033231
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64033236
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:02 schreef koningdavid het volgende:
En 1 minuut later kwam die goal van Zlatan er nog ff bij.
Golden goal ja
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64033247
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef zjroentje het volgende:
Zou goed zijn om Cvitanich woensdag 90 minuten te laten spelen. Toch alweer 2 keer voortijdig gewisseld. Geef Suarez rust en laat Leonardo beginnen zou ik zeggen.
Wissel was uit voorzorg denk ik. Hij is net terug van een blessure.
pi_64033306
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zit gewoon niet goed in z'n koppie, denk dat al die 'blessures' te herleiden zijn naar mentale problemen. Heeft de verkeerde mensen om zich heen, is dromerig, vaak afwezig, niemand dringt echt tot 'm door.

Vreemde jongen, en dat terwijl 'ie volgens de 'kenners' op de Toekomst die ik wel eens spreek toch echt de allerbeste is. 'Mentaliteit' en 'fris in het koppie' zijn zulke ongelofelijk belangrijke eigenschappen bij jonge spelers, je kunt nog zo goed zijn maar als je ķf niet lekker in je vel zit ķf je mist echt die spirit om te slagen in het topvoetbal...dan wordt het he-le-maal niets. Erg jammer.
Beetje kut dat niemand uit zijn omgeving hem daar bewust van maakt.
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:50 schreef Riro het volgende:

[..]

Dat was toch ook eigenlijk de bedoeling? Maar wie wil nou iemand hebben die nooit speelt en zo vaak geblesseerd is.

Kijk niet vaak bij Jong Ajax maar ik vond 'm laatst tegen jong psv ook niks. Hoop fouten en vooral op anderen zeiken.
Misschien dat hij ergens anders in een ander milieu opleeft en inziet dat hij zo niet verder kan.
pi_64033331
Ach ja utrecht had een onterechte penalty gekregen, dus al met al was het gerechtigheid.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64033450
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Toen lag ik laveloos in een tent geloof ik..
Lowlands of niet? Ik weet nog goed ik zou ergens radio gaan luisteren, maar toen keek ik op mn horloge was de wedstrijd al lang en breed bezig. smsde ik mn pa voor de stand, was het al 6-0 ofzo
pi_64033695
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef zjroentje het volgende:
Leonardo is geen basisspeler en zal dat ook nooit worden. Ik vind het overigens zeer onverstandig om zonder Saurez te spelen daar we eersten moeten worden in de groep. Hamburg heeft 4-2, Aston 4-3 en Ajax 3-2. Reden temeer dus om met Suarez te spelen. Rusten doe je maar in de winterstop. UEFA cup = geld, hetgeen we nodig hebben om versterkingen te halen voor de CL, komende zomer.
pi_64033731
quote:
Oud-Ajacied Thomas Galasek speelt tegenwoordig bij Banik Ostrava in Tsjechië. De voormalige aanvoerder van Ajax is met zijn ploeg op jacht naar de koploper van Tsjechië Slavia Praag. Een reden om eens te vragen wat Ajax kan verwachten woensdag. Galasek heeft nog altijd een heel goed gevoel bij zijn periode bij Ajax.

De middenvelder belandde in 2000 via Willem II bij Ajax en ontpopte zich als vaste waarde bij de Amsterdammers. In de zomer van 2006 vertrok Galasek naar het Duitse FC Nurnberg. Een mooie club uit Duitsland en voor zijn gezin een fijn gevoel lekker dicht bij Tsjechië te wonen. Een degradatie zorgde er dit jaar voor dat de club de spelersgroep wilde verjongen en er geen plaats meer was voor de ervaring van de 35-jarige routinier. ,,Ik weet zeker dat ik voor de ploeg nog van waarde had kunnen zijn”, verklaart Galasek, die zijn carričre in eigen land besloot voort te zetten. Het werd Banik Ostrava, de club waar het voor hem allemaal begon. In het seizoen 1991-92 debuteerde hij daar als prof.

Woensdag wacht voor de Amsterdammers het treffen met Slavia Praag. Wat denkt Galasek over de wedstrijd, ,,Slavia is het seizoen heel goed begonnen. Pas de laatste weken is de voorsprong kleiner geworden, hebben ze wat punten laten liggen. Maar ze hebben als ploeg indruk op mij gemaakt.’’ Volgens Galasek heeft Slavia Praag ten opzichte van vorig jaar stappen voorwaarts gezet. Ajax kan dus aan de bak. ,,Hun teamspirit is heel groot. De spelers zijn zeer gedisciplineerd. Klagen tegen de scheidsrechter zie je ze zelden doen. Dat komt door de trainer, Karel Jarolim. Hij houdt de boel scherp. Verder is er niet veel veranderd in de selectie, wat ook in hun voordeel is. Er zijn meer automatismen. Iets wat Ajax nog niet heeft laten zien in Nederland. Het speelt heel wisselvallig’’

Wat voor wedstrijd kunnen we verwachten? ,,Slavia is al uitgeschakeld en heeft niets meer te verliezen. Ze zullen zich niet ingraven en proberen er een wedstrijd van te maken. Ik raad Ajax aan aanvallend te spelen en Slavia onder druk te zetten. Dan hebben ze de meeste kans. Tekst: Ajaxfans.net
  maandag 15 december 2008 @ 16:23:47 #71
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64033776
quote:
Ik baal er nog steeds van dat Jong Ajax in de halve finale was uitgeschakeld. Door een gemiste strafschop van Pasanen. Het had een groot Ajax-feest in de Kuip moeten worden.
pi_64033792
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:21 schreef Dvm86 het volgende:
UEFA cup = geld, hetgeen we nodig hebben om versterkingen te halen voor de CL, komende zomer.
Het heeft ons anders nog bijna niks opgebracht.

Ben wel met je eens dat we een winst noodzakelijk is, maar dat kan denk ik ook prima met Leonardo voor Suarez. Suarez is onze belangrijkste man en die mag mijns inziens wel eens wat rust krijgen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_64033870
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik baal er nog steeds van dat Jong Ajax in de halve finale was uitgeschakeld. Door een gemiste strafschop van Pasanen. Het had een groot Ajax-feest in de Kuip moeten worden.
De burgemeester van Rotterdam had dan echt helemaal lijp geworden
pi_64033930
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ik denk dat de finale dan in de Arena was gehouden.

Maar heel jammer inderdaad.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 15 december 2008 @ 16:30:00 #75
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64033937
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

De burgemeester van Rotterdam had dan echt helemaal lijp geworden
Ze boden daar al aan om de finale in de ArenA te laten spelen, wat wij dan gewoon hadden moeten weigeren. Maar ja, zo ver kwam het dus helaas niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')