Ik denk dat het grote verschil is, dat jij het gewoon helemaal zat was en echt af wilde vallen en daar gewoon voor bent gegaan zonder al te veel te sjoemelen omdat je een doel voor ogen had.quote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar
dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...
En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
Tuurlijk!quote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ben het wel een beetje heel erg met Tink eens, stiekem, maargoed, ik kan er zélf persoonlijk niet heel goed tegen om naar één iemand te luisteren, zeg maar
dus misschien ben ik bevooroordeeld, dat het mij gelukt is door gewoon naar mezelf te leren luisteren...
En dat leren, da's best moeilijk, maar ik pluk liever van alles wat mee en geniet daarnaast ook nog, dan dat ik in het regime zit dat iemand anders bedacht heeft....
quote:Op maandag 15 december 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Jullie kennen mij inmiddels, dus ik ga er vanuit dat het niet zo hard wordt opgevat als het eruit komt;
maar het is gebleken dat Kwak het zelf niet lukt. En voor mensen die vastzitten, is een hele goede methode:
billen bloot, keiharde zweep en even afzien. Een soort klap in je gezicht effect.
En dan, als het warrige weer hersteld is en de persoon in kwestie weer het hoofd op de schouders heeft kan er over worden gegaan op eigen verstand.
Het is onzin om te twijfelen of ze er wel gelukkig van wordt. En OF ze gelukkig wordt als ze weer controle heeft. Ik ga haar heus niet de rest van haar leven achterna zitten met een bos prei.
Kwak wilde verandering, dus dan krijgt ze die. Ik doe het niet voor mijn lol namelijk. Ik doe het omdat ik vind dat ze het verdient.
En tussen kritiek en een schop onder haar bips zit een groot verschil. Van mij krijgt ze geen kritiek.
Ik begrijp prima wat je bedoelt, maar ik denk dat je de situatie wat onderschat. En teveel met jezelf vergelijkt. Niet iedereen staat zo stevig in het leven als jij.
je haar laten knippen, gok ik zo?quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik twijfel nog steeds wat ik bij de kapper moet....
Maar Kwak even een zetje geven om te helpen kan toch wel nuttig zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
tvp
en ik heb het ook zelf gedaan, als je dr eenmaal echt achter staat, dan kan je ook ineens weer normaal nadenken...
gek is dat......
en ik twijfel nog steeds wat ik bij de kapper moet....
In dat geval geldt natuurlijk de aloude dieetregel: je mag best een keer smokkelen, als je er dan maar heel erg van geniet!quote:Op maandag 15 december 2008 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik lééf voor die met piri piri kruiden bestrooide velletjes
Ja, maar kwak wil ook écht haar geldproblemen oplossen. En ze wil ook écht haar schooldingen oplossen. En ze zal ongetwijfeld nog veel meer écht willen oplossen aan persoonlijke dingen. En je kan niet alles tegelijk doen, maar je moet alles per stuk aanpakken. Mijn ervaring is dat als je teveel dingen tegelijk gaat omgooien, er uiteindelijk niks lukt. Of alles halfquote:Op maandag 15 december 2008 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, weet je, kwak wil het denk ik ook wel écht zelf, anders zat ze hier niet, zeg maar, maar ik vraag me af of het regime-idee op de lange termijn echt gaat en blijft werken.
Ik weet van mezelf dat ik er A) doodongelukkig van zou worden om me hier aan te houden om af te moeten vallen en B) dat ik als ik het al vol zou houden, dat ik erna wrsch weer net zo hard aan zal komen omdat je dan dat regime mist (als in lichamelijk).
Een leven lang dingen afwegen, een paar weken achter elkaar hetzelfde eten, etc. Dat is gewoon niet voor mij weggelegd en ik vraag me ook eerlijk waar af hoe een ieder (die van koken en eten houdt) dit vol kan houden
Mijn AH heeft opeens geen Van Nelle koffie meer.quote:Op maandag 15 december 2008 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De enige C1000 in de buurt wordt ook al omgebouwd tot AH. SHE, ik snap jouw topic helemaal. Stelletje honden die gasten van de AH.
jaquote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je haar laten knippen, gok ik zo?
Lang en glad laten groeien en een geil kapsel nemen. Dat is iig wat ík zou doen als ik jou was. En contactlenzen nemen zodat je ogen mooi uitkomen. En alleen maar sexy, maar niet ordinaire kleding dragen.quote:Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jadat klopt.
maar weet nog steeds niet wat ik nou eigenlijk wil....
Nou ja, ook zonder xco heb ik overbelaste nekspieren. Door te veel achter de comp. zitten, in een verkeerde houding (probeer ik wel te veranderen, maar het is zo lastig) en onbewust verkramp ik heel snel (stress is hierin een factor). Als ik dan ook nog xco ga doen, is het echt te veel. En ik wil natuurlijk wel wat voelen met xco, dus ik gebruik altijd de normale voor de nummers waarbij je 2 handen gebruikt, en de lange voor oefeningen met 1 hand (de normale kan ik niet met 1 hand omklemmenquote:Ik heb mijn eigen Xco's . Maar nekspieren overbelasten? Zelfs met de kleinste Xco (small ofzo)? .
Het is juist revalidatieproof, je zou toch verwachten dat je jezelf er dan niet mee kan overbelasten
Met alle gevolgen van dien?quote:Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
En nu krijg ik misschien een lading bagger over me heen, maar ik waag het er toch maar op:
SHE, heb je er weleens over gedacht om een eigen sekte te beginnen? Ik vind het soms best eng om te zien hoe blind mensen jou volgen en hoe overtuigd jij bent van je gelijk (ookal zit je er soms toch echt naast), met alle gevolgen van dien.
En nu twijfel of ik af zal sluiten met deze smilieof met deze
of met deze
. Want ookal bedoel ik het misschien niet zo zwart-wit als ik hierboven neerschrijf, een kern van waarheid zit er toch wel in wat mij betreft.
Potverdorie, ik moet werken! wat doe ik hier!
Klinkt bekend. Ben je wel eens bij de chiropractor geweest? Zonee, DOEN!quote:Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou ja, ook zonder xco heb ik overbelaste nekspieren. Door te veel achter de comp. zitten, in een verkeerde houding (probeer ik wel te veranderen, maar het is zo lastig) en onbewust verkramp ik heel snel (stress is hierin een factor). Als ik dan ook nog xco ga doen, is het echt te veel. En ik wil natuurlijk wel wat voelen met xco, dus ik gebruik altijd de normale voor de nummers waarbij je 2 handen gebruikt, en de lange voor oefeningen met 1 hand (de normale kan ik niet met 1 hand omklemmen). Die allerkleinste doet niks, dus dat is niet leuk...
Ennuh... eigen xco's, is dat duur? Lijkt me ook wel wat!
Jij vindt het dom. Ik vind het eng om te zien dat mensen zich beginnen te gedragen alsof je god herself bent.quote:Op maandag 15 december 2008 13:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Met alle gevolgen van dien?
Welke gevolgen? Alle mensen die mij zo blind hebben gevolgd zijn afgevallen, en flink ook. En nemen die kennis mee om ZELF een nieuwe levenswijze vorm te geven.
Ik vind het een ontzettend domme opmerking, en wat je er precies mee wilt bereiken is mij een raadsel.
Jammer dat jij de mensen hier zo onderschat. Het siert je nauwelijks.quote:Op maandag 15 december 2008 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij vindt het dom. Ik vind het eng om te zien dat mensen zich beginnen te gedragen alsof je god herself bent.
Dat weet Tink wel!quote:Op maandag 15 december 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel een rijstwafel en een pita broodje weegt of waar ik dat kan vinden
Wat een ge-wel-di-ge slaapkamerquote:Op maandag 15 december 2008 13:38 schreef conleche het volgende:
Ik vat dat XCo als naamtopic op en ga er dus vanuit dat iedereen mij aan het kussen gaat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
slaapkamerkleur:
[ afbeelding ]
gangkleur
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |