Omdat er geen topic is voor originele rekenfouten post ik hem maar even hier.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. De kwaliteit van de genomineerde fragmenten was niet best.
Waar de nr. 2 + 3 nog spraakmakend waren was het fragment van de Leeuw dat totaal niet.
Blijkbaar moet alles wat de Leeuw maakt maar gelijk geprezen worden. Nietszeggend fragment wat bij de liefhebbers misschien nog een glimlach kan opwekken maar het is natuurlijk lachwekkend dat dit het tv-moment van het jaar is. Gewoon een 10 in een dozijn fragment, maar ja leg dat de Hilversumse elite maar is uit.
Het is idioom, een uitdrukking, dus valt ook onder taalfoutenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omdat er geen topic is voor originele rekenfouten post ik hem maar even hier.
Weet ik, mijn commentaar was meer een kwinkslag.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:02 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Het is idioom, een uitdrukking, dus valt ook onder taalfouten
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Enig sinds
en het houdt me van de straat![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 15:43 schreef classpc het volgende:
Over dt ben ik het met je eens, maar omdat ik omniddelijk (zoals jij zegt) zelf fout schrijf, heb ik daar dus geen last van.
Het begint mij eerder te jeuken als ik het met dubbel l zie zoals in jouw post![]()
Taaie kost; stands- en bestuursrecht.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:26 schreef thedeedster het volgende:
James Blunt zouden ze staatsrechtelijk moeten executeren. Ik krijg spontaan last van broekhoest zodra hij zijn strot openzet.
Ik denk niet dat hij refereert aan het verlichten van de Gazanen met fosforbommen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is een grove schande dat Hamas met het Nederlandse verzet wordt vergeleken. Hamas lijkt meer op de nazi's, welke Rotterdam en haar burgers aanviel. Het Nederlandse verzet illumineerde geen Duitse burgers, maar politieke figuren of personen welke samenwerkte met de bezetter.
Ik geluidjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:45 schreef Gizmo12 het volgende:
Ik heb een een tijdje geleden een illegale windows xp versie ergens geritseld. Leuk en aardig allemaal maar er zaten allemaal gimmicks op die ik niet gebruikte, na de helft weggetieft te hebben is er nog 1 ding wat me stoort en dat is namelijk dat elke x als ik een venster minimaliseer of weer open er een geluidtje langskomt, nou kun je het ook niet echt een ''geluidtje'' noemen want het is klinkt best hard en is fuckin storen.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het was zeker van die hote quisine meuk.
Natuurlijk gewoon een tikfout. Maar wel een leukequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:52 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ligt eraan wat er in het vleespakket zit...als het alleen maar ossehaar is, goede prijs..het kunnen ook alleen maar de mindere dingen zijn..dan is het redelijk prijzig..
Vind het gehakt wel duur trouwens
Ik vraag we af hoe het fragment is gewonnen? Misschien hebben ze ergens naar een bron lopen graven?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:27 schreef TheLuggs het volgende:
Het gewonnen fragment was zeker niet het tv moment van het jaar... Bijvoorbeeld het sukje met de veganstreaker was veel opvallender. Het gewonnen fragment is kenmerkend voor de show van Paul de Leeuw, en daardoor niet uitzonderlijk.
En natuurlijk melkt geenstijl dit uit tot de laatste druppel... Het is ook alleen maar vermakelijk omdat de vara zich in een hoekje laat drukken...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:58 schreef Dwainy het volgende:
IK ben uitermate tevreden met het stukje wat ik hierboven heb beschreven. lekker met taalfouten... en hier en daar wat grammaticale fouten.... maar ik kan het zelf erg goed begrijpen... Ik heb ook een brede horizon..... Maar ik wens joden niet hetzelfde toe als wat zij anderen aandoen..... Ik zou nog wel wat meer over die zielige indianen volkeren kunnen schrijven maar... ach nee laat ook maar... geen tijdt nu...... of al die miljoenen Bizons... die zijn uitgeroeidt ... om het indianen volk te doen uithongeren.... Vroeger waren de eerste americanen namelijk ook Kollonisten.... net zo als nu de joden in het midden oosten.... kijk maar in het woordenboek.....Wat kollonist betekent.....Klinkt als.... shit Happens again and again..... Copy gedrag.... en hellaas gaan ze er nog mee wegkomen ook... want ze leven boven elke wet.... Het recht van de sterkste... net als in de dieren wereld.... de Jungle wet..... Leuk stukje....vindt ikzelf..Sterk gesschreven.... tja ik ben dan ook veelzijdig geinformeerdt he.... en vroeger waren er joden die ook erg goed waren in het drijven van slaven handel... met van die mooie Galjoenen ...""driemasters"" verdienden ze hopen met geld mee...was een goeie handel he toen.... ja als volk moet je toch aan je rijkdom komen he.... net zoals nu de diamant handel die volkomen wordt beheerst door joden... maar daar weet ik verder minder vanaf... zal ook wel een geschiedenis zijn... waar je niet vrolijk van wordt..... komt allemaal uit Afrika he....
Een beetje vreemd gebruik van het woord "gewonnen". Een vervoeging van het woord "populair" was eerder op zijn plaats geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
Deze komt van de Frontpage, maar is daarom niet minder leuk:
[..]
Ik vraag we af hoe het fragment is gewonnen? Misschien hebben ze ergens naar een bron lopen graven?
Die zou ook wel een psych kunnen gebruiken!quote:
Is hij er een van een Siamese vierling?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Suarez behoort tot een van de beste aanvallers van Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |