Als zinloosquote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe ervaar jij de discussie hier op Fok! ?
Zinloos tijdverdrijf op dagen waarop ik niet al te veel zin heb in werken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou nee ,dat niet. Het is natuurlijk wel een leuk spelletje of iemand hartstikke klem te zetten. Alleen met discussie kom je zelden klaar.quote:
Maar heb je ook het idee dat je van anderen iets opsteekt?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zinloos tijdverdrijf op dagen waarop ik niet al te veel zin heb in werken.
Ja, dat wel. Ik vind Fok! wel erg gezellig.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Enig sinds
en het houdt me van de straat![]()
Op Fok! meestal niet bijster veel, hoewel er wel een aantal mensen zijn met interessante bijdragen. Fora als talkrational zijn wat dat betreft dan toch een stukje interessanter.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar heb je ook het idee dat je van anderen iets opsteekt?
En toch word je onbewust denk ik wel degelijk beïnvloed. Het hele leven is interactie met anderen. Het cognitieve proces zou zelfs zwaar verstoord worden als je niet met andere meningen geconfronteerd zou worden. ik geloof dan echt dat je stapel gek zou worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik laat mij beinvloeden door heel veel dingen. Ook door meningen van anderen. Maar niet zonder daar zelf eerst goed over na te denken. Een andere blik kan je wel eens een beter inzicht geven. En dat is een goede zaak. Als je je enkel door bepaalde dingen/mensen laat beinvloeden zonder daar zelf over na te denken, dan is het verkeerd vind ik.
Ja, er zijn interessante users. Vb. : sigme, DS4, Argento. Maar helaas ook erg veel bagger. Zoals Scorpie en Sickie die latent nog in leven is.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op Fok! meestal niet bijster veel, hoewel er wel een aantal mensen zijn met interessante bijdragen. Fora als talkrational zijn wat dat betreft dan toch een stukje interessanter.
Dat is vast ook wel zo. Maar dat is dan onbewust, dus daar zou ik je niets over kunnen vertellenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En toch word je onbewust denk ik wel degelijk beïnvloed. Het hele leven is interactie met anderen. Het cognitieve proces zou zelfs zwaar verstoord worden als je niet met andere meningen geconfronteerd zou worden. ik geloof dan echt dat je stapel gek zou worden.
Het probleem is voornamelijk de Pavlov reflex van de 'stereotype linksen', de "anti-multiculti's" of de libertariërs. Bij de meeste frequente posters ken je de inhoud van de posts al wel wanneer je de username ziet.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, er zijn interessante users. Vb. : sigme, DS4, Argento. Maar helaas ook erg veel bagger. Zoals Scorpie en Sickie die latent nog in leven is.
Ja, ik stoor mij daar ook mateloos aan. Er wordt vele onzin getypt.....Maar gelukkig zijn er ook veel nuttige bijdragen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:37 schreef Salvad0R het volgende:
In zekere mate.
Je mening geven over zaken, zonder er daadwerkelijk iets over te weten, is natuurlijk verwerpelijk.
Daarom opende ik ook dit topic. Kritisch zijn naar jezelf, en afvragen wat Fok! nu met je geest doet. Ik denk meer dan je denktquote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is vast ook wel zo. Maar dat is dan onbewust, dus daar zou ik je niets over kunnen vertellen
East is East, and West is West, and never the twain shall meetquote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat vraag ik mij dus af. Want iedereen blijft wel erg op z'n mening staan.
Ik voer met oa DS4 al jarenlang een discussie over die topsalarissen, die ik natuurlijk al jaren gewonnen heb.Wat ik mij afvraag is, of hij bijvoorbeeld iets geleerd heeft van mij.....
Ik vraag me af of zijn mening mij heeft beïnvloed.Daarnaast vraag ik me af of dat beïnvloeding wel wenselijk zou zijn. Want word je niet stiekem gehersenspoeld door deze of gene?
Ik zeg: Oost West Thuis Best. Nu heb ik DS4 weer op de kast.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
East is East, and West is West, and never the twain shall meet
Herkent dit syndroom bij heel veel users. Zelfs bij de beste. Ik vind dat ook best jammer.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem is voornamelijk de Pavlov reflex van de 'stereotype linksen', de "anti-multiculti's" of de libertariërs. Bij de meeste frequente posters ken je de inhoud van de posts al wel wanneer je de username ziet.
Ja, dat geouwehoer over topsalarissen (is dat trouwens al jaren bezig???) is natuurlijk ook slaapverwekkend hè.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zeg: Oost West Thuis Best. Nu heb ik DS4 weer op de kast.
Ik houd er toch altijd wel rekening mee dat ik door veel zaken beinvloed kan worden. Ik merk ook wel dat bepaalde mensen mij makkelijker beinvloeden dan anderen. Ik geloof er ook in dat je onbewust door nog veel meer zaken beinvloed wordt dan je denkt. Alleen dat onbewuste kan je zo moeilijk bewijzen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daarom opende ik ook dit topic. Kritisch zijn naar jezelf, en afvragen wat Fok! nu met je geest doet. Ik denk meer dan je denkt
Er zijn helemaal geen linksjes meer hier; noem er eens één?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem is voornamelijk de Pavlov reflex van de 'stereotype linksen', de "anti-multiculti's" of de libertariërs. Bij de meeste frequente posters ken je de inhoud van de posts al wel wanneer je de username ziet.
Volgens mij wel. Al deeltje 33 intussen. Dat komt omdat DS4 en ik het niet eens kunnen worden. Maar ja, ik heb hem natuurlijk al lang verslagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat geouwehoer over topsalarissen (is dat trouwens al jaren bezig???)
Toegeven het is vaak een herhaling van zetten. Maar ik zeg wel: zonder dat topic is er bijna niks meer. Wat dat betreft hoop ik echt op nieuw levenquote:is natuurlijk ook slaapverwekkend hè.
Dat topic zullen alleen jij en DS4 nog inzien, en af en toe iemand die zich verveelt, toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Al deeltje 33 intussen. Dat komt omdat DS4 en ik het niet eens kunnen worden. Maar ja, ik heb hem natuurlijk al lang verslagen.![]()
[..]
Toegeven het is vaak een herhaling van zetten. Maar ik zeg wel: zonder dat topic is er bijna niks meer. Wat dat betreft hoop ik echt op nieuw leven
Er zijn de volgende categorieën fokkers denk ik:quote:Op maandag 12 januari 2009 17:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik houd er toch altijd wel rekening mee dat ik door veel zaken beinvloed kan worden. Ik merk ook wel dat bepaalde mensen mij makkelijker beinvloeden dan anderen. Ik geloof er ook in dat je onbewust door nog veel meer zaken beinvloed wordt dan je denkt. Alleen dat onbewuste kan je zo moeilijk bewijzen.
Ik probeer gewoon in ieder geval altijd integer in mijn mening te zijn. Ik zorg ervoor dat als ik mijn mening uit, dat ik dat dan ook echt zelf zo vind met de informatie die ik heb. Als ik alleen maar iemand napraat, of wat onzin eruit gooi, houd ik liever mijn mond.
Dat heb ik ook wel een beetje, ook bij bepaalde andere users. Maar dan is het alleen in de discussie zelf, een beetje chargeren voor de lol dus, dat werkt goed met dat soort types.quote:
Ja, en dan krijg je een ban van de linkse modsquote:Op maandag 12 januari 2009 18:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje, ook bij bepaalde andere users. Maar dan is het alleen in de discussie zelf, een beetje chargeren voor de lol dus, dat werkt goed met dat soort types.
Zeker wel. Je bent steeds verder van DS4's mening weggegaan. Elk nieuw topic in die reeks word je meer anti waar DS4 wel voor pleit.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of zijn mening mij heeft beïnvloed.
Inderdaad, dat maakt het allemaal minder interessant. Maar goed de SC is vaak nog gezelligquote:Op maandag 12 januari 2009 17:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn alleen geen linksjes meer hier, lijkt me.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad, dat maakt het allemaal minder interessant. Maar goed de SC is vaak nog gezellig.
Ongeveer hetzelfde hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Niet echt, soms leer ik wel wat nieuwe dingetjes, maar ik heb hier geen openbaringen meegemaakt.
Waar is Sickie dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, er zijn interessante users. Vb. : sigme, DS4, Argento. Maar helaas ook erg veel bagger. Zoals Scorpie en Sickie die latent nog in leven is.
Kloon van je hè.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waar is Sickie dan?
Zou mooi zijn als die er nog was. Dat vond ik echt een kwaliteitsuser van de bovenste plank.
Tuurlijk. En jij bent ziekelijk paranoia.quote:
Het roepen dat iemand paranoïa is dat is echt achterhaald hoor, snor.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tuurlijk. En jij bent ziekelijk paranoia.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde hier.
Hoewel ik wel meer te weten kom over mensen met andere denkbeelden zo
Nee, roepen dat de ene user een kloon is van de andere, dat is van vandaag.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het roepen dat iemand paranoïa is dat is echt achterhaald hoor, snor.
De FP is ook 1 grote onderbuik zonder hersencellen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens ben ik gaan reageren uit ergernis van de hoop onzin die op de FP verkondigd wordt daarna ben ik naar het forum gegaan en nu reageer ik helemaal nooit meer op de FP
Als die user een huilende Lemmeb is wel idd, goed gezien buddy.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, roepen dat de ene user een kloon is van de andere, dat is van vandaag.
Het schiet nog niet erg op heh?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als die user een huilende Lemmeb is wel idd, goed gezien buddy.
Ja, en een dogmaticus met hoofdletter D. Als we het dan toch hebben over iemand die stug en star hetzelfde verhaaltje af blijft draaien, ongeacht welke argumenten ie tegen krijgt, dan is het PMb_rug wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer, trouwens dat een PMb_rug er niet meer is. Dat was/is een Academicus met een hoofdletter .....
Nou ja, je bent alweer paar maanden oid niet geband hè, dus je schijnt je in te kunnen houden...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |