In wel topic moet ik ongeveer zoeken?quote:Op zondag 14 december 2008 18:31 schreef Webkim het volgende:
Mijn kloon () had geen zin. [ afbeelding ]
Dat moet dan wel net passen denk ik in een doos van 100x50x50quote:Op zondag 14 december 2008 20:42 schreef cattie het volgende:
Volgens tnt moet het pakket minder wegen dan 10kg en een afmeting van max 100x50x50 cm hebben. Dan heb je een flink pakket!
ja of ik ga nog een rol brede doorzichtige tape halen en draai dat er omheen, ziettie toch nog leuk uitquote:Op zondag 14 december 2008 21:05 schreef Lishe het volgende:
Pak gewoon de binnenkant 'in'. Of niet. (Ik moet onherkenbaar typen natuurlijk!!)
Al heb ik nog nooit een ingepakt pakketje kapot gekregen, en de mijne komen ook altijd aan.
Ik kan niet waaaachten!
Ik heb gewoon een kale doos verstuurd hoor, inderdaad met het oog op afscheurgevaar.quote:Op zondag 14 december 2008 21:00 schreef Ynske het volgende:
hier gewoon een schattig pakketje, tot nu toe dan, in t TNT topic werd geopperd als je je pakketje inpakt in inpakpapier dan moet je het ook nog compleet intapen anders word de verpakking bijna gegarandeerd los/kapotgetrokken. dus ga misschien toch maar voor de doos om de doos
quote:Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb gewoon een kale doos verstuurd hoor, inderdaad met het oog op afscheurgevaar.
Ja, maar dat kan ook niet anders in dat truttendorp van jou toch?quote:Op zondag 14 december 2008 21:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik verstuur altijd aangekleed dus dit keer ook
1 van de voordelen van in schubbekuttenveen wonenquote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook niet anders in dat truttendorp van jou toch?
In het hippe hoge noorden kan dat allemaal wel hoor!
Ik lust niet eens koffie.quote:Op zondag 14 december 2008 22:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Spuug, ik leid je om de tuin want ik snap heus wel dat je liever koffie drinkt.
Ik heb er ook nog helemaal geen tijd voor gehad, ach komt wel goed johquote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef p_iglet het volgende:
Zo pfff wat is iedereen vroeg met versturen!!
Ik heb op zijn vroegst morgen pas tijd om te shoppen, en anders vrijdag pas.
Naja vrijdag versturen, dan moet het voor de 23ste ook nog wel goedkomen hopelijk.
Ja, en dan staat er mijn naamquote:
heb je het nu over die oproep van de C1000 zegeltjes?quote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, en dan staat er mijn naamen dan verstuur aan ET
Ik snap er geen hol van..
Ja, ik snap het grapje nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je het nu over die oproep van de C1000 zegeltjes?
nouja, k krijg ze ook bij de winkel, kan t never nooit bijeen krijgen omdat ik maar alleen boodschappen voor mezelf doe. maar waarom zou ik ze dan weggooien ipv aan iemand anders te geven, zie de onzin en flauwte er niet van.quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Poppejans het volgende:
Sorry hoor maar iedereen vraagt hier altijd om zegeltjes/spaardingen.
Wat een dikke onzin zeg, en enorm flauw.
Neehee, dat er een grapje wordt gemaakt omdat ik een oproepje deed, maar laat maar. Ik moet ook weer niet van een mug een olifant maken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja, k krijg ze ook bij de winkel, kan t never nooit bijeen krijgen omdat ik maar alleen boodschappen voor mezelf doe. maar waarom zou ik ze dan weggooien ipv aan iemand anders te geven, zie de onzin en flauwte er niet van.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Poppejans het volgende:
iedereen vraagt hier altijd om zegeltjes/spaardingen.
het heeft ook helemaal niks met jou te makenquote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Neehee, dat er een grapje wordt gemaakt omdat ik een oproepje deed, maar laat maar. Ik moet ook weer niet van een mug een olifant maken.
Ik heb al 1 deel van mn pakje klaar
quote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef bixister het volgende:
en al die mensen die zeggen dat ze 't pakje al verstuurd hebben of vandaag versturen: ik geloof er niks van, allemaal verwarringzaaiende informatie!![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Lishe het volgende:
Ik heb info waaruit een match gemaakt kan worden... Woehoe!!
Toch is er in ieder geval 1 persoon die het verstuurd heeftquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef bixister het volgende:
de grap is: er wordt helemaal geen grap over jou gemaakt! ET doet gewoon zelf zo'n oproep, die wil graag zegeltjes. je zegt 't zelf al:
[..]
en al die mensen die zeggen dat ze 't pakje al verstuurd hebben of vandaag versturen: ik geloof er niks van, allemaal verwarringzaaiende informatie!![]()
Jaaaa, dat is nou net de vraag hequote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef huuphuup het volgende:!!
fotoooooo!!
of heb jij stiekem al een pakje verstuurd!
quote:Op maandag 15 december 2008 15:08 schreef huuphuup het volgende:
Nou... als het goed is zullen de eersten vandaag hun pakjes al krijgen, als ik de verhalen zo hoor over wanneer er gepost is!
En een aantal zullen em morgen krijgen. Dus het wordt wel spannend nu!
En wel alles dichtlaten hč tot de 23e!!![]()
Mijn lief waakt er iig voor dat ik nergens aan zit
quote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
het heeft ook helemaal niks met jou te maken
ik spaar die dingen (net als jij blijkbaar) en heb dus een oproepje in m'n sig gezet, met een linkje naar PM zodat meteen m'n adres gevraagd kan worden als iemand zegels over heeft.
Degen die op het linkje klikt, krijgt dus automatisch zijn eigen PM-box te zien met een vooraf ingevuld nieuw pmetje waar mijn naam ingevuld staat..
Ja is wel een goed idee.quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef lcicle het volgende:
He-he, eindelijk een vraag gekregen op mijn lootje
Kan ik weer meteen een paar mensen afstrepen
Is het misschien leuk om een apart topic aan te maken voor de foto's van de pakjes en dat dan een beetje vrij te laten van slowchat? Anders moeten we straks natuurlijk door -tig topics scrollen.
lijkt me niet nodigquote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef lcicle het volgende:
He-he, eindelijk een vraag gekregen op mijn lootje
Kan ik weer meteen een paar mensen afstrepen
Is het misschien leuk om een apart topic aan te maken voor de foto's van de pakjes en dat dan een beetje vrij te laten van slowchat? Anders moeten we straks natuurlijk door -tig topics scrollen.
en die dingen stonden eerst nog niet op het lijstje?quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik denk dat diegene die ik heb, mij heeft omdat er echt wat dezelfde dingen op staan die ik ook heb ingevuld maar dat zou ook weer heel erg toeval kunnen zijn
nouja, kijk foto's kunnen ook gewoon al eerder gepost worden, maar k vind t zelf niet zo nodig om daar weer een extra topic voor aan te maken, t heeft toch allemaal met SS te maken, dus waarom niet in 1 topic?quote:Op maandag 15 december 2008 15:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tsja van mij mag het wel eerder...
hoewel....dan moet je daar natuurlijk wel weer overheen creabea-en....hmmmmz
Daar dacht ik ook net aanquote:Op maandag 15 december 2008 15:34 schreef lcicle het volgende:
En je moet natuurlijk geen foto's van het pakje wat je gaat verzenden plaatsen, duh
verzending moet binnen 2 tot 4 dagen geleverd zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:41 schreef mrien het volgende:
Ik had ook een vraag![]()
Wie weet hoe snel na aflevering van een pakje de locatie van het pakje via tracktrace te achterhalen is?
De code die ik namelijk invoer kent track trace niet
Ja maar laat ik nu net de enige zijn die jouw lootje niet heeft getrokkenquote:
Irritant he!quote:Op maandag 15 december 2008 20:41 schreef cattie het volgende:
Nog niemand een pakketje ontvangen? Die van mij is onderweg. Als het goed is, want tracktrace geeft ook bij mij aan dat de zending onbekend is...
Dat is beter dan:quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Ynske het volgende:
Ha vanmiddag gebracht naar t postkantoor.... en zie
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 15-12-2008 ****, balie postkantoren bv
wow. k had het hier ook nog niet verwachtquote:Op maandag 15 december 2008 21:05 schreef mrien het volgende:
[..]
Dat is beter dan:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Hij is zaterdag op de post gegaan![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
Er werd gevraagd of ik al een knoflookrollertje had.
Daar kan jij vast helemaal niks mee.
What's your excuse?quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Haha, Troel, luilak
En Bix, jaja, dek je maar alvast in en geef de kiddos maar de schuldhihi
Ja, nou...quote:
Gewoon binnenstebuiten keren zodat je de sintopdruk niet meer zietquote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni! Tuttebol!![]()
Hier overigens ook geen kerstboom.
En we doen nog wel kadootjes met mijn schoonouders op kerstavond.
GHmmm, toch de zak van sinterklaas er nog maar eens bij halen dan?
Wij ook de vuilniszakken..had ik een mooie jutezak, pist de kat hem onderquote:Op maandag 15 december 2008 22:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gewoon binnenstebuiten keren zodat je de sintopdruk niet meer ziet![]()
Wij gebruiken met sinterklaas trouwens altijd uitermate sfeervolle vuilniszakken en ikea-tassen
Ja! Dus ik mag ook gewoon meteen m'n pakje openmaken eigenlijk, want het is tenslotte al de 23e geweest danquote:
leugert!quote:Op maandag 15 december 2008 19:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja maar laat ik nu net de enige zijn die jouw lootje niet heeft getrokken
Ik heb het Peaceman wel verteld, maar die verklaarde me inderdaad ook voor gek hahahahaquote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
mijn lief weet niet eens dat ik hieraan mee doe
Die verklaart me voor gek
wanneer had jij verstuurd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:13 schreef huuphuup het volgende:
Zending opgehaald en in sorteerproces
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Zending zit in afleverroute
Chauffeur is onderweg
ha die van jou gaat snellerquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeutje! wat een groot kado!![]()
ik moet echt terug en ruilen enzo.
Een oudejaarslot mag ook wel hoorquote:
Ik moet denk ik bekennen dat ik dat ws wel zou doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of mensen postcodes gaan googelen ofzo om erachter te komen waar de Secret Santa woonde ofzo.
Ik kreeg ook al het idee dat half fok uit Den Haag kwamquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef huuphuup het volgende:
Och googelen... en dan komt er Den Haag uit en weet je nog nietshihi.
Ja, maar daar kwam ik geen drol verder meequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of mensen postcodes gaan googelen ofzo om erachter te komen waar de Secret Santa woonde ofzo.
Precies!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef huuphuup het volgende:
Haha, ja das waar, maarja ik weet niet, ik ga niet googelen. Ten eerste heb ik het toch druk en ten tweede haalt dat voor mij zelf de leukigheid er wel een beetje af, ik wil het liever gewoon hier uitvinden
Mensen weten het van mij ook wel hoor! En TARA vindt het grappigquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Hier uitvingen wie je had is wel leuker ja, net zoals zelf de update in het topic lezen ipv doorgelinkt worden![]()
Ben ik dus trouwens de enige die aan iedereen vertelt dat ze online surprise gaat vieren
Whehehe, ik vind het idd wel wat voor jou ja!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar daar kwam ik geen drol verder mee
* Troel gaat nu met Ruben naar de huisarts en zal daarna foto showen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Volgens mij vijf. Maar er zijn er maar van twee foto's geplaatst, dus alleen die kunnen we officieel tellen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:58 schreef Webkim het volgende:
Jaaaa, dan komen er vast nog meer pakjesfoto's aan!
Wat is dan de score van vandaag? Vier bezorgd ofzo?
Straks ff tellen, eerst kind badderen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef Reinhilde het volgende:
oeioeioei ik heb iets stoms gedaan.....or have I?
![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef PM-girl het volgende:
Jamaar als jullie vertellen dat jullie pakje onderweg is en het zijn er maar vier, dan weet je toch al vrij zeker wie niet de gulle gevers zijn?
Of zijn al die posts fictie
hahaha, dat kuikentje erachter doet et em ook echtquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Reinhilde het volgende:
ja, als ik het vertel, weet mijn lootje meteen wie ik ben! Maar misschien schrijf ik dit alleen maar om jullie om de tuin te leiden.
Ja hč? Over kerstgedachtes gesprokenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:44 schreef Reinhilde het volgende:
En Secret Santa die Carmella een pakje heeft gestuurd, wow! wat ben jij een leuke attente vrouw!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Reinhilde het volgende:
ik zit nu mijn zoon te voeden, als ik klaar ben en hij slaapt, ga ik eindelijkj eens aan de gewone laptop, alle foto's uploaden, en dan kom ik spammen. Hier, in het geboortekaartjestopic, kinderkamer topic en kinderfototopic.
Goed?
Klopt, maar het adres kan ook door/via iemand anders gevraagd zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef Webkim het volgende:
Maar dan weet jij vast wel van wie het kan zijn Carmella. Ik neem aan dat we niet alle 50 jouw adres hebben.
dat zat ik me vandaag ook te bedenken, gewoon 50! pakjes door heel nederland heen, drukte voor tnt postquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:31 schreef Yoni het volgende:
Ik vind het zelf juist zo'n gaaf idee. Dat er nou vijftig pakketjes kris kras door Nederland gaan
En dat je dan denkt:quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mooi inpakpapierDat heb ik ook, hier in de kast staan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
En dat je dan denkt:
dan hebben ze me niet door, want als ik het was zou ik dat noooooit gezegd hebben.
*trekje van pijp neemt, loep schoonveegt en een aantekening maakt*
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |