In wel topic moet ik ongeveer zoeken?quote:Op zondag 14 december 2008 18:31 schreef Webkim het volgende:
Mijn kloon () had geen zin. [ afbeelding ]
Dat moet dan wel net passen denk ik in een doos van 100x50x50quote:Op zondag 14 december 2008 20:42 schreef cattie het volgende:
Volgens tnt moet het pakket minder wegen dan 10kg en een afmeting van max 100x50x50 cm hebben. Dan heb je een flink pakket!
ja of ik ga nog een rol brede doorzichtige tape halen en draai dat er omheen, ziettie toch nog leuk uitquote:Op zondag 14 december 2008 21:05 schreef Lishe het volgende:
Pak gewoon de binnenkant 'in'. Of niet. (Ik moet onherkenbaar typen natuurlijk!!)
Al heb ik nog nooit een ingepakt pakketje kapot gekregen, en de mijne komen ook altijd aan.
Ik kan niet waaaachten!
Ik heb gewoon een kale doos verstuurd hoor, inderdaad met het oog op afscheurgevaar.quote:Op zondag 14 december 2008 21:00 schreef Ynske het volgende:
hier gewoon een schattig pakketje, tot nu toe dan, in t TNT topic werd geopperd als je je pakketje inpakt in inpakpapier dan moet je het ook nog compleet intapen anders word de verpakking bijna gegarandeerd los/kapotgetrokken. dus ga misschien toch maar voor de doos om de doos
quote:Op zondag 14 december 2008 21:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb gewoon een kale doos verstuurd hoor, inderdaad met het oog op afscheurgevaar.
Ja, maar dat kan ook niet anders in dat truttendorp van jou toch?quote:Op zondag 14 december 2008 21:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik verstuur altijd aangekleed dus dit keer ook
1 van de voordelen van in schubbekuttenveen wonenquote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook niet anders in dat truttendorp van jou toch?
In het hippe hoge noorden kan dat allemaal wel hoor!
Ik lust niet eens koffie.quote:Op zondag 14 december 2008 22:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Spuug, ik leid je om de tuin want ik snap heus wel dat je liever koffie drinkt.
Ik heb er ook nog helemaal geen tijd voor gehad, ach komt wel goed johquote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef p_iglet het volgende:
Zo pfff wat is iedereen vroeg met versturen!!
Ik heb op zijn vroegst morgen pas tijd om te shoppen, en anders vrijdag pas.
Naja vrijdag versturen, dan moet het voor de 23ste ook nog wel goedkomen hopelijk.
Ja, en dan staat er mijn naamquote:
heb je het nu over die oproep van de C1000 zegeltjes?quote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, en dan staat er mijn naamen dan verstuur aan ET
Ik snap er geen hol van..
Ja, ik snap het grapje nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je het nu over die oproep van de C1000 zegeltjes?
nouja, k krijg ze ook bij de winkel, kan t never nooit bijeen krijgen omdat ik maar alleen boodschappen voor mezelf doe. maar waarom zou ik ze dan weggooien ipv aan iemand anders te geven, zie de onzin en flauwte er niet van.quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Poppejans het volgende:
Sorry hoor maar iedereen vraagt hier altijd om zegeltjes/spaardingen.
Wat een dikke onzin zeg, en enorm flauw.
Neehee, dat er een grapje wordt gemaakt omdat ik een oproepje deed, maar laat maar. Ik moet ook weer niet van een mug een olifant maken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja, k krijg ze ook bij de winkel, kan t never nooit bijeen krijgen omdat ik maar alleen boodschappen voor mezelf doe. maar waarom zou ik ze dan weggooien ipv aan iemand anders te geven, zie de onzin en flauwte er niet van.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Poppejans het volgende:
iedereen vraagt hier altijd om zegeltjes/spaardingen.
het heeft ook helemaal niks met jou te makenquote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Neehee, dat er een grapje wordt gemaakt omdat ik een oproepje deed, maar laat maar. Ik moet ook weer niet van een mug een olifant maken.
Ik heb al 1 deel van mn pakje klaar
quote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef bixister het volgende:
en al die mensen die zeggen dat ze 't pakje al verstuurd hebben of vandaag versturen: ik geloof er niks van, allemaal verwarringzaaiende informatie!![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Lishe het volgende:
Ik heb info waaruit een match gemaakt kan worden... Woehoe!!
Toch is er in ieder geval 1 persoon die het verstuurd heeftquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef bixister het volgende:
de grap is: er wordt helemaal geen grap over jou gemaakt! ET doet gewoon zelf zo'n oproep, die wil graag zegeltjes. je zegt 't zelf al:
[..]
en al die mensen die zeggen dat ze 't pakje al verstuurd hebben of vandaag versturen: ik geloof er niks van, allemaal verwarringzaaiende informatie!![]()
Jaaaa, dat is nou net de vraag hequote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef huuphuup het volgende:!!
fotoooooo!!
of heb jij stiekem al een pakje verstuurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |