Neehee, dat er een grapje wordt gemaakt omdat ik een oproepje deed, maar laat maar. Ik moet ook weer niet van een mug een olifant maken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja, k krijg ze ook bij de winkel, kan t never nooit bijeen krijgen omdat ik maar alleen boodschappen voor mezelf doe. maar waarom zou ik ze dan weggooien ipv aan iemand anders te geven, zie de onzin en flauwte er niet van.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Poppejans het volgende:
iedereen vraagt hier altijd om zegeltjes/spaardingen.
het heeft ook helemaal niks met jou te makenquote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Neehee, dat er een grapje wordt gemaakt omdat ik een oproepje deed, maar laat maar. Ik moet ook weer niet van een mug een olifant maken.
Ik heb al 1 deel van mn pakje klaar
quote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef bixister het volgende:
en al die mensen die zeggen dat ze 't pakje al verstuurd hebben of vandaag versturen: ik geloof er niks van, allemaal verwarringzaaiende informatie!![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Lishe het volgende:
Ik heb info waaruit een match gemaakt kan worden... Woehoe!!
Toch is er in ieder geval 1 persoon die het verstuurd heeftquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef bixister het volgende:
de grap is: er wordt helemaal geen grap over jou gemaakt! ET doet gewoon zelf zo'n oproep, die wil graag zegeltjes. je zegt 't zelf al:
[..]
en al die mensen die zeggen dat ze 't pakje al verstuurd hebben of vandaag versturen: ik geloof er niks van, allemaal verwarringzaaiende informatie!![]()
Jaaaa, dat is nou net de vraag hequote:Op maandag 15 december 2008 14:30 schreef huuphuup het volgende:!!
fotoooooo!!
of heb jij stiekem al een pakje verstuurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |