quote:Op maandag 15 december 2008 15:08 schreef huuphuup het volgende:
Nou... als het goed is zullen de eersten vandaag hun pakjes al krijgen, als ik de verhalen zo hoor over wanneer er gepost is!
En een aantal zullen em morgen krijgen. Dus het wordt wel spannend nu!
En wel alles dichtlaten hè tot de 23e!!![]()
Mijn lief waakt er iig voor dat ik nergens aan zit
quote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
het heeft ook helemaal niks met jou te maken
ik spaar die dingen (net als jij blijkbaar) en heb dus een oproepje in m'n sig gezet, met een linkje naar PM zodat meteen m'n adres gevraagd kan worden als iemand zegels over heeft.
Degen die op het linkje klikt, krijgt dus automatisch zijn eigen PM-box te zien met een vooraf ingevuld nieuw pmetje waar mijn naam ingevuld staat..
Ja is wel een goed idee.quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef lcicle het volgende:
He-he, eindelijk een vraag gekregen op mijn lootje
Kan ik weer meteen een paar mensen afstrepen
Is het misschien leuk om een apart topic aan te maken voor de foto's van de pakjes en dat dan een beetje vrij te laten van slowchat? Anders moeten we straks natuurlijk door -tig topics scrollen.
lijkt me niet nodigquote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef lcicle het volgende:
He-he, eindelijk een vraag gekregen op mijn lootje
Kan ik weer meteen een paar mensen afstrepen
Is het misschien leuk om een apart topic aan te maken voor de foto's van de pakjes en dat dan een beetje vrij te laten van slowchat? Anders moeten we straks natuurlijk door -tig topics scrollen.
en die dingen stonden eerst nog niet op het lijstje?quote:Op maandag 15 december 2008 15:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik denk dat diegene die ik heb, mij heeft omdat er echt wat dezelfde dingen op staan die ik ook heb ingevuld maar dat zou ook weer heel erg toeval kunnen zijn
nouja, kijk foto's kunnen ook gewoon al eerder gepost worden, maar k vind t zelf niet zo nodig om daar weer een extra topic voor aan te maken, t heeft toch allemaal met SS te maken, dus waarom niet in 1 topic?quote:Op maandag 15 december 2008 15:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tsja van mij mag het wel eerder...
hoewel....dan moet je daar natuurlijk wel weer overheen creabea-en....hmmmmz
Daar dacht ik ook net aanquote:Op maandag 15 december 2008 15:34 schreef lcicle het volgende:
En je moet natuurlijk geen foto's van het pakje wat je gaat verzenden plaatsen, duh
verzending moet binnen 2 tot 4 dagen geleverd zijnquote:Op maandag 15 december 2008 17:41 schreef mrien het volgende:
Ik had ook een vraag![]()
Wie weet hoe snel na aflevering van een pakje de locatie van het pakje via tracktrace te achterhalen is?
De code die ik namelijk invoer kent track trace niet
Ja maar laat ik nu net de enige zijn die jouw lootje niet heeft getrokkenquote:
Irritant he!quote:Op maandag 15 december 2008 20:41 schreef cattie het volgende:
Nog niemand een pakketje ontvangen? Die van mij is onderweg. Als het goed is, want tracktrace geeft ook bij mij aan dat de zending onbekend is...
Dat is beter dan:quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Ynske het volgende:
Ha vanmiddag gebracht naar t postkantoor.... en zie
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 15-12-2008 ****, balie postkantoren bv
wow. k had het hier ook nog niet verwachtquote:Op maandag 15 december 2008 21:05 schreef mrien het volgende:
[..]
Dat is beter dan:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Hij is zaterdag op de post gegaan![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 17:35 schreef Brighteyes het volgende:
Er werd gevraagd of ik al een knoflookrollertje had.
Daar kan jij vast helemaal niks mee.
What's your excuse?quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef huuphuup het volgende:
Haha, Troel, luilak
En Bix, jaja, dek je maar alvast in en geef de kiddos maar de schuldhihi
Ja, nou...quote:
Gewoon binnenstebuiten keren zodat je de sintopdruk niet meer zietquote:Op maandag 15 december 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Yoni! Tuttebol!![]()
Hier overigens ook geen kerstboom.
En we doen nog wel kadootjes met mijn schoonouders op kerstavond.
GHmmm, toch de zak van sinterklaas er nog maar eens bij halen dan?
Wij ook de vuilniszakken..had ik een mooie jutezak, pist de kat hem onderquote:Op maandag 15 december 2008 22:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gewoon binnenstebuiten keren zodat je de sintopdruk niet meer ziet![]()
Wij gebruiken met sinterklaas trouwens altijd uitermate sfeervolle vuilniszakken en ikea-tassen
Ja! Dus ik mag ook gewoon meteen m'n pakje openmaken eigenlijk, want het is tenslotte al de 23e geweest danquote:
leugert!quote:Op maandag 15 december 2008 19:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja maar laat ik nu net de enige zijn die jouw lootje niet heeft getrokken
Ik heb het Peaceman wel verteld, maar die verklaarde me inderdaad ook voor gek hahahahaquote:Op maandag 15 december 2008 15:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
mijn lief weet niet eens dat ik hieraan mee doe
Die verklaart me voor gek
wanneer had jij verstuurd?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:13 schreef huuphuup het volgende:
Zending opgehaald en in sorteerproces
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Zending zit in afleverroute
Chauffeur is onderweg
ha die van jou gaat snellerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |