quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeutje! wat een groot kado!![]()
ik moet echt terug en ruilen enzo.
Een oudejaarslot mag ook wel hoorquote:
Ik moet denk ik bekennen dat ik dat ws wel zou doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of mensen postcodes gaan googelen ofzo om erachter te komen waar de Secret Santa woonde ofzo.
Ik kreeg ook al het idee dat half fok uit Den Haag kwamquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef huuphuup het volgende:
Och googelen... en dan komt er Den Haag uit en weet je nog nietshihi.
Ja, maar daar kwam ik geen drol verder meequote:Op dinsdag 16 december 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of mensen postcodes gaan googelen ofzo om erachter te komen waar de Secret Santa woonde ofzo.
Precies!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef huuphuup het volgende:
Haha, ja das waar, maarja ik weet niet, ik ga niet googelen. Ten eerste heb ik het toch druk en ten tweede haalt dat voor mij zelf de leukigheid er wel een beetje af, ik wil het liever gewoon hier uitvinden
Mensen weten het van mij ook wel hoor! En TARA vindt het grappigquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Hier uitvingen wie je had is wel leuker ja, net zoals zelf de update in het topic lezen ipv doorgelinkt worden![]()
Ben ik dus trouwens de enige die aan iedereen vertelt dat ze online surprise gaat vieren
Whehehe, ik vind het idd wel wat voor jou ja!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar daar kwam ik geen drol verder mee
* Troel gaat nu met Ruben naar de huisarts en zal daarna foto showen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |