Wil je dood?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo trekt pul bij Ian vandaan
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat juist jij het zou begrijpen.
Zo laat en dan toch die wijsheidquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon bij elkaar blijven of zo. Die vrouwen mogen ook wel eens wat dankbaarder zijn voor het feit dat een man dat gemiep een leven lang aan wil horen.
Wut?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Buigt zich naar Ian en fluistert in z'n oor "L....sje..., S....ry, en C......s zijn sa.....en aan h..t.. n.....h....s"
*doet één vinger op zijn neus wijzenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Behalve als het sarcastisch bedoeld is.
Ik ken je hebben kom maarquote:
het eerste begrijp ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Buigt zich naar Ian en fluistert in z'n oor "L....sje..., S....ry, en C......s zijn sa.....en aan h..t.. n.....h....s"
aan het neusenquote:
Fucking eindelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Zucht en schenkt voor iedereen een versnapering in...., doet gordijnen dicht, deur op slot en zet asbakken op de bar
Dat probleem had ik ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het eerste begrijp ik
maar wat is het laatste aan het.........???? en dan?
Maar die paf moet ik zeker zelf draaien?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Zucht en schenkt voor iedereen een versnapering in...., doet gordijnen dicht, deur op slot en zet asbakken op de bar
Doorgeven, lul.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die paf moet ik zeker zelf draaien?![]()
Ga ik effe doen
*Checkt buienradar en ziet donkere wolken uit het oosten komenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mijn bier blijf je af.
En al helemaal als ik zo'n bui als nu heb
Valt me mee dat het je hele pc niet liet crashen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Checkt buienradar en ziet donkere wolken uit het oosten komen
Suicidaal?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mijn bier blijf je af.
En al helemaal als ik zo'n bui als nu heb
Meneer lul voor jou hè!!quote:
Ikke ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Volgende pagina, wannee leer ik het nou eens?
Ja wat?quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neusen? ........ ow.......
Vangen kon d'r niet meer bij, was aan het eind van m'n schermquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Neushoorns vangen lutsers
Jaaahaahquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen dat wel zo nu en dat.....
toch ........?
GFek, niemand aan de bar ofzoquote:
[RLS SC #020] Met juiste haakjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
la maar......... ik neem nog één wijntje
ja,ja.... ik zit gewoon effe lekker mag ik ook een keer......quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[RLS SC #020] Met juiste haakjes
Strak planquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
la maar......... ik neem nog één wijntje
Doe maar wel jah.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja.... ik zit gewoon effe lekker mag ik ook een keer......
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar wel jah.
En haal 's msn?
B.S. We willen het allemaal weten .. Hoppa vooruit ermeequote:Op zaterdag 13 december 2008 02:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou laat dan maar ik wilde wat vragen maar die duim omlaag heb ik al geen zin meer
Ja joh, haal jij iedereen ff naar je msnquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar wel jah.
En haal 's msn?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo trekt nu een Merlot uit '93 open![]()
Die was niet zo bedoelt, vraag maar aan Anka.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou laat dan maar ik wilde wat vragen maar die duim omlaag heb ik al geen zin meer
jou heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, haal jij iedereen ff naar je msn
Lijkt me een dagtaakquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, haal jij iedereen ff naar je msn
Ik zit na te denken over mijn volgende posting, maar ik voel me wat buiten de groep staan.quote:
ow........ okéquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die was niet zo bedoelt, vraag maar aan Anka.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken over mijn volgende posting, maar ik voel me wat buiten de groep staan.
Vermoedelijk omdat ik de enige ben die aan het kraanwater zit.
Dan nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........ oké![]()
maar ik ben mijn vraag alweer vergeten........
korte termijngeheugen enzo.........
Koffie hier Peter.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken over mijn volgende posting, maar ik voel me wat buiten de groep staan.
Doe es nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die was niet zo bedoelt, vraag maar aan onze schat.![]()
Kuthomo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koffie hier Peter.....
zit jij écht aan de koffie nu........quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koffie hier Peter.....
Ja dan rot je maar opquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar slaap je dan nog wel, zo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koffie hier Peter.....
Ach joh, i kzit altijd aan het water. Ok, nu niet. Maar ik weet idd hoe het is om er nuchter tegenaan te kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef
Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zit jij écht aan de koffie nu........
dooie.........
Ja, dat hoop ik wel, maar voorlopig heb ik weekendquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar slaap je dan nog wel, zo.
erfenisquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De ****** voor je hele familie, dementor!
Je weet wat ik bedoelquote:
laat me radenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met wat goede muziek op de achtergrond is het wel te doen.
Een moeder luistert terwijl ze eten aan het koken is naar haar zoontje dat met de trein aan het spelen is. "tuut tuut, alle teringlijers uitstappen" roept het zoontje. moeder komt boos de kamer binnenlopen en zegt: "dat soort taal gebruiken we hier niet in huis, voor straf ga je 2 uur naar je kamer, hup naar boven!! als je weer normaal kunt praten mag je weer naar beneden komen..." het zoontje vertrekt mopperend naar boven en na 2 uur komt hij weere beneden en gaat met zijn trein spelen. "tuut tuut dames en heren , wij naderen het station. u dient hier allen uit te stappen" moeder glimlacht bij het horen van deze zin totdat...quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met wat goede muziek op de achtergrond is het wel te doen.
I kweet de TR knop te vindenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed zo Heidi, geef 'm maar op z'n lazer
Hihihiquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Een moeder luistert terwijl ze eten aan het koken is naar haar zoontje dat met de trein aan het spelen is. "tuut tuut, alle teringlijers uitstappen" roept het zoontje. moeder komt boos de kamer binnenlopen en zegt: "dat soort taal gebruiken we hier niet in huis, voor straf ga je 2 uur naar je kamer, hup naar boven!! als je weer normaal kunt praten mag je weer naar beneden komen..." het zoontje vertrekt mopperend naar boven en na 2 uur komt hij weere beneden en gaat met zijn trein spelen. "tuut tuut dames en heren , wij naderen het station. u dient hier allen uit te stappen" moeder glimlacht bij het horen van deze zin totdat...
"En de teringlijers die lopen te klagen over de vertraging van 2 uur moeten bij dat smerige rotwijf in de keuken zijn...."
Dat duurt wel drie dagen voor het aankomtquote:
Lijkt me een zaak voor het medisch tuchtcollege.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Er komt een man bij de dokter, geeft de dokter een hand en gaat zitten. "Wat is het probleem,"vraagt de dokter. "Nou,"zegt de man "mijn linker teelbal is helemaal blauw" "Laat me maar een kijken"antwoord de dokter. Dus de dokter kijkt en zegt "Het spijt me, maar ik zal hem eraf moeten halen, maar met een teelbal is het ook nog goed leven.
Twee weken later komt diezelfde man weer bij de dokter en zegt "Dokter nu is mijn rechter teelbal ook blauw."De dokter kijkt weer en besluit dat het beter is ook deze teelbal eraf te halen.
Niet lang daarna komt man weer bij de dokter en zegt "Nou is mijn lul ook al blauw. "Laat me nog eens kijken," zegt de dokter. Dus de dokter kijkt goed en zegt:"Aaaah ik zie het al, uw broek geeft af!!!!!"
Sjesusquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Er komt een man bij de dokter
nee.......... het was de schuld van die broekquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me een zaak voor het medisch tuchtcollege.
Test me nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat duurt wel drie dagen voor het aankomt
1.2.3.quote:
Snellerquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Wat is het verschil tussen diarree en een normale drol?
Met diarree kan je gorgelen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Wat is het verschil tussen diarree en een normale drol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |