Doe es nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die was niet zo bedoelt, vraag maar aan onze schat.![]()
Kuthomo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koffie hier Peter.....
zit jij écht aan de koffie nu........quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koffie hier Peter.....
Ja dan rot je maar opquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken over mijn volgende posting, maar ik voel me wat buiten de groep staan.
Vermoedelijk omdat ik de enige ben die aan het kraanwater zit.
Maar slaap je dan nog wel, zo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koffie hier Peter.....
Ach joh, i kzit altijd aan het water. Ok, nu niet. Maar ik weet idd hoe het is om er nuchter tegenaan te kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef
Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken over mijn volgende posting, maar ik voel me wat buiten de groep staan.
Vermoedelijk omdat ik de enige ben die aan het kraanwater zit.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zit jij écht aan de koffie nu........
dooie.........
Ja, dat hoop ik wel, maar voorlopig heb ik weekendquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar slaap je dan nog wel, zo.
erfenisquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De ****** voor je hele familie, dementor!
Je weet wat ik bedoelquote:
laat me radenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met wat goede muziek op de achtergrond is het wel te doen.
Een moeder luistert terwijl ze eten aan het koken is naar haar zoontje dat met de trein aan het spelen is. "tuut tuut, alle teringlijers uitstappen" roept het zoontje. moeder komt boos de kamer binnenlopen en zegt: "dat soort taal gebruiken we hier niet in huis, voor straf ga je 2 uur naar je kamer, hup naar boven!! als je weer normaal kunt praten mag je weer naar beneden komen..." het zoontje vertrekt mopperend naar boven en na 2 uur komt hij weere beneden en gaat met zijn trein spelen. "tuut tuut dames en heren , wij naderen het station. u dient hier allen uit te stappen" moeder glimlacht bij het horen van deze zin totdat...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |