ja,ja.... ik zit gewoon effe lekker mag ik ook een keer......quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[RLS SC #020] Met juiste haakjes
Strak planquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
la maar......... ik neem nog één wijntje
Doe maar wel jah.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja.... ik zit gewoon effe lekker mag ik ook een keer......
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar wel jah.
En haal 's msn?
B.S. We willen het allemaal weten .. Hoppa vooruit ermeequote:Op zaterdag 13 december 2008 02:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou laat dan maar ik wilde wat vragen maar die duim omlaag heb ik al geen zin meer
Ja joh, haal jij iedereen ff naar je msnquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar wel jah.
En haal 's msn?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo trekt nu een Merlot uit '93 open![]()
Die was niet zo bedoelt, vraag maar aan Anka.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nou laat dan maar ik wilde wat vragen maar die duim omlaag heb ik al geen zin meer
jou heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, haal jij iedereen ff naar je msn
Lijkt me een dagtaakquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja joh, haal jij iedereen ff naar je msn
Ik zit na te denken over mijn volgende posting, maar ik voel me wat buiten de groep staan.quote:
ow........ okéquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die was niet zo bedoelt, vraag maar aan Anka.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken over mijn volgende posting, maar ik voel me wat buiten de groep staan.
Vermoedelijk omdat ik de enige ben die aan het kraanwater zit.
Dan nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow........ oké![]()
maar ik ben mijn vraag alweer vergeten........
korte termijngeheugen enzo.........
Koffie hier Peter.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit na te denken over mijn volgende posting, maar ik voel me wat buiten de groep staan.
Vermoedelijk omdat ik de enige ben die aan het kraanwater zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |