quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met wat goede muziek op de achtergrond is het wel te doen.
I kweet de TR knop te vindenquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed zo Heidi, geef 'm maar op z'n lazer
Hihihiquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Een moeder luistert terwijl ze eten aan het koken is naar haar zoontje dat met de trein aan het spelen is. "tuut tuut, alle teringlijers uitstappen" roept het zoontje. moeder komt boos de kamer binnenlopen en zegt: "dat soort taal gebruiken we hier niet in huis, voor straf ga je 2 uur naar je kamer, hup naar boven!! als je weer normaal kunt praten mag je weer naar beneden komen..." het zoontje vertrekt mopperend naar boven en na 2 uur komt hij weere beneden en gaat met zijn trein spelen. "tuut tuut dames en heren , wij naderen het station. u dient hier allen uit te stappen" moeder glimlacht bij het horen van deze zin totdat...
"En de teringlijers die lopen te klagen over de vertraging van 2 uur moeten bij dat smerige rotwijf in de keuken zijn...."
Dat duurt wel drie dagen voor het aankomtquote:
Lijkt me een zaak voor het medisch tuchtcollege.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Er komt een man bij de dokter, geeft de dokter een hand en gaat zitten. "Wat is het probleem,"vraagt de dokter. "Nou,"zegt de man "mijn linker teelbal is helemaal blauw" "Laat me maar een kijken"antwoord de dokter. Dus de dokter kijkt en zegt "Het spijt me, maar ik zal hem eraf moeten halen, maar met een teelbal is het ook nog goed leven.
Twee weken later komt diezelfde man weer bij de dokter en zegt "Dokter nu is mijn rechter teelbal ook blauw."De dokter kijkt weer en besluit dat het beter is ook deze teelbal eraf te halen.
Niet lang daarna komt man weer bij de dokter en zegt "Nou is mijn lul ook al blauw. "Laat me nog eens kijken," zegt de dokter. Dus de dokter kijkt goed en zegt:"Aaaah ik zie het al, uw broek geeft af!!!!!"
Sjesusquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Er komt een man bij de dokter
nee.......... het was de schuld van die broekquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me een zaak voor het medisch tuchtcollege.
Test me nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat duurt wel drie dagen voor het aankomt
1.2.3.quote:
Snellerquote:Op zaterdag 13 december 2008 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Wat is het verschil tussen diarree en een normale drol?
Met diarree kan je gorgelen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Wat is het verschil tussen diarree en een normale drol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |