Heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omg, je gaat me toxch niet vrtellen dart je zo'n kort geheugen hebt
Garpje van mequote:Op zaterdag 13 december 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng! Word ik niet wakker morgen?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
verrek ja....... tis alweer zaterdag........![]()
feessie begint morgen al om een uur of twee 's middags...... kan het niet te laat maken![]()
maar zal ook wel vroeg zijn afgelopen....... howelijksfeest van een eeuw ofzo........
ik heb naar het geheim gevraagd......
het geheim is...... dat je ALTIJD SÁMEN JE FILMS MOET UITZOEKEN![]()
je moet van dezelfde fims houden, hetzelfde eten én altijd tegelijk naar bed...
anders werkt het niet.........
dus ik zie het somber in hier.........
ik mot geen olijven en geitenkaas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raadselen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:48 schreef Soury het volgende:
Sorry bad timing enzo ..
Ne, korte termijn geheugenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Dan slaat die Korsakov toch sneller toe dan ik dacht.
We leven al zo lang langs elkaar heen! Hij ligt nu op bed, net als 2 maand geleden toen ik nog niet ging scheiden,quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is je mannetje nu ook thuis of werkt ie rare tijden. Lijkt me lastig enzo. Ik ben naar mijn ouders gegaan destijds. Kon er niet tegen
Ja hoor ALTIJD SÁMEN JE FILMS MOET UITZOEKENquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
verrek ja....... tis alweer zaterdag........![]()
feessie begint morgen al om een uur of twee 's middags...... kan het niet te laat maken![]()
maar zal ook wel vroeg zijn afgelopen....... howelijksfeest van een eeuw ofzo........
ik heb naar het geheim gevraagd......
het geheim is...... dat je ALTIJD SÁMEN JE FILMS MOET UITZOEKEN![]()
je moet van dezelfde fims houden, hetzelfde eten én altijd tegelijk naar bed...
anders werkt het niet.........
dus ik zie het somber in hier.........
ik mot geen olijven en geitenkaas![]()
Nou, zeg effe dan!!quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMFG! KRENG!
spoiler is alleen vor fan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij al die YT-ers vastgebonden of zo?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
tvp?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMFG! KRENG!
spoiler is alleen vor fan!Ik heb je spoiler gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vrij weinig gedaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij al die YT-ers vastgebonden of zo?
JUIST!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon bij elkaar blijven of zo. Die vrouwen mogen ook wel eens wat dankbaarder zijn voor het feit dat een man dat gemiep een leven lang aan wil horen.
Zoek het zelf eeven opquote:
Dan trek je toch bij NMNS in.quote:
* HiDiHo trekt pul bij Ian vandaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Schenkt grote pul bier in en schuift hem naar Ian
MEERquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Schenkt grote pul bier in en schuift hem naar Ian
Krulspeldenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon bij elkaar blijven of zo. Die vrouwen mogen ook wel eens wat dankbaarder zijn voor het feit dat een man dat gemiep een leven lang aan wil horen.
Ik weet het echt niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoek het zelf eeven op![]()
Gister toen wij gingen slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |