Het is al zaterdag , schatquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er een beetje verslaafd aan geraakt.....![]()
Ze waren best malsquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja op en flat werkt dat niet dus had ze een "goede" baas voor ze gezocht.
Die bracht ze een paar weken later naar de slager begreep ik van die kerel.
Mijn ex weet dat niet. Hij had haar verteld dat ze naar een kinderboerderij ergens in het noorden waren.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die hoort volgens mij bij Gert hoor.......
![]()
of ben je aan die ook al verslaafd?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah......... dat had ik vorige week........ duurde heel lang....... en ineens was het weg......
weet ook niet meer waarom het weg was, misschien omdat ik water ging drinken.......
dus probeer maar......
Hee druiloor, hoe is ie?quote:
alsquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Het is pas zaterdag als ik wakker word!
verrek ja....... tis alweer zaterdag........quote:
Is je mannetje nu ook thuis of werkt ie rare tijden. Lijkt me lastig enzo. Ik ben naar mijn ouders gegaan destijds. Kon er niet tegenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik miste het nummer, ik vind het echt typisch het vrijdaggevoel weergeven, en daar blijf ik even in hangen.
omg, je gaat me toxch niet vrtellen dart je zo'n kort geheugen hebtquote:
Heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omg, je gaat me toxch niet vrtellen dart je zo'n kort geheugen hebt
Garpje van mequote:Op zaterdag 13 december 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng! Word ik niet wakker morgen?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
verrek ja....... tis alweer zaterdag........![]()
feessie begint morgen al om een uur of twee 's middags...... kan het niet te laat maken![]()
maar zal ook wel vroeg zijn afgelopen....... howelijksfeest van een eeuw ofzo........
ik heb naar het geheim gevraagd......
het geheim is...... dat je ALTIJD SÁMEN JE FILMS MOET UITZOEKEN![]()
je moet van dezelfde fims houden, hetzelfde eten én altijd tegelijk naar bed...
anders werkt het niet.........
dus ik zie het somber in hier.........
ik mot geen olijven en geitenkaas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raadselen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:48 schreef Soury het volgende:
Sorry bad timing enzo ..
Ne, korte termijn geheugenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Dan slaat die Korsakov toch sneller toe dan ik dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |