Nee, die ene heb ik helemaal van zielig hoopje ellende tot een kat gemaakt, echt in het begin flesjes en kruiken en heule hoge dierenarts kosten. Die ander is gewoon meer zijn kat, hij heeft de naam bedacht enzo, en hij ligt ook altijd bij hem.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, jullie stoken ze tegen elkaar op
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dus jij was een geitenneuker
SCHATER!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:31 schreef Coos het volgende:
Toen ik ging scheiden had mijn ex drie geiten.
Ik zei neem ze maar mee.![]()
echt waar!!
Je houdt het wel bij tenminstequote:Op zaterdag 13 december 2008 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vandaag wel een leuk dagje gehad, uit eten + theater (Kees Torn) met een medefokker.
En hoest met jou, heb je nog een dak boven je hoofd, of zit je met je laptop in de nachtopvang.
Hecht je daaraan Coos, geboortegrond?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Niks meer??
Een (leeg) huis en een grote tuin.
Ik ben in dit huis geboren dus mijn ex begreep wel dat dat verder onbespreekbaar was.
Als die beesies net zo close zijn als die van mij, moet jij en je vent die gevoelens overboord gooien. Dat setje redt het welquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die ene heb ik helemaal van zielig hoopje ellende tot een kat gemaakt, echt in het begin flesjes en kruiken en heule hoge dierenarts kosten. Die ander is gewoon meer zijn kat, hij heeft de naam bedacht enzo, en hij ligt ook altijd bij hem.
Maar ja op en flat werkt dat niet dus had ze een "goede" baas voor ze gezocht.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja op en flat werkt dat niet dus had ze een "goede" baas voor ze gezocht.
Die bracht ze een paar weken later naar de slager begreep ik van die kerel.
Mijn ex weet dat niet. Hij had haar verteld dat ze naar een kinderboerderij ergens in het noorden waren.
Leaquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
Huh, opeens denk ik, het is vrijdagavond?
Missen jullie niet iets?
APK en Caro bijvoorbeeld?
![]()
Waar zijn jullie?
Neuh, dat niet. Maar op een gegeven moment (toen was er nog corruptie in Nederland) viel alles op zijn plaats en zou ik wel knettergek zijn zo'n mooie plek niet te nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hecht je daaraan Coos, geboortegrond?
Ik hoop het, maar vooralsnog ziet het er niet best uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel, dus dit is goed nieuws.
die hoort volgens mij bij Gert hoor.......quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er een beetje verslaafd aan geraakt.....![]()
Boe !!quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb GVD de hik en ik kom er niet vanaf
ah......... dat had ik vorige week........ duurde heel lang....... en ineens was het weg......quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb GVD de hik en ik kom er niet vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |