Wil je dood?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo trekt pul bij Ian vandaan
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat juist jij het zou begrijpen.
Zo laat en dan toch die wijsheidquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon bij elkaar blijven of zo. Die vrouwen mogen ook wel eens wat dankbaarder zijn voor het feit dat een man dat gemiep een leven lang aan wil horen.
Wut?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Buigt zich naar Ian en fluistert in z'n oor "L....sje..., S....ry, en C......s zijn sa.....en aan h..t.. n.....h....s"
*doet één vinger op zijn neus wijzenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Behalve als het sarcastisch bedoeld is.
Ik ken je hebben kom maarquote:
het eerste begrijp ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Buigt zich naar Ian en fluistert in z'n oor "L....sje..., S....ry, en C......s zijn sa.....en aan h..t.. n.....h....s"
aan het neusenquote:
Fucking eindelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Zucht en schenkt voor iedereen een versnapering in...., doet gordijnen dicht, deur op slot en zet asbakken op de bar
Dat probleem had ik ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het eerste begrijp ik
maar wat is het laatste aan het.........???? en dan?
Maar die paf moet ik zeker zelf draaien?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Zucht en schenkt voor iedereen een versnapering in...., doet gordijnen dicht, deur op slot en zet asbakken op de bar
Doorgeven, lul.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die paf moet ik zeker zelf draaien?![]()
Ga ik effe doen
*Checkt buienradar en ziet donkere wolken uit het oosten komenquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mijn bier blijf je af.
En al helemaal als ik zo'n bui als nu heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |