Oh. De eerste keer luister ik ook wel ff, of 't wat is of niet. Daarna zien we wel weer verder..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel even luisteren maar ik weet niet of het blijvend is. Waarschijnlijk zit die Ramon - wie zijn Fleetwood Mac ? - er ook en dat vind ik een vrij irritante gast. Ach, we zien het allemaal wel.
Hier idemquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Oh. De eerste keer luister ik ook wel ff, of 't wat is of niet. Daarna zien we wel weer verder..
Klopt.. Timur werkt met een "vaste" producer. Helaas voor Tessel...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al gehoord dat Timur zei dat Tessel ook weg gaat dus dat hij zijn stagair mee moest nemen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan dat wel met het tijdsverschil Hilversum-Maastricht
Niet slecht maar ik hoorde vanmiddag het origineel (quote:
Vraag maar aan Jack Black.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Sersjee het volgende:
Eén van de dieptepunten in de carrière van deze held...
(en nee, ik heb het niet over Rudy)
Die ging meer tegen I just called to say I love you in, maar da's wel dezelfde categoriequote:
Klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet slecht maar ik hoorde vanmiddag het origineel () op KX, toch wel een aardig stukje beter.
Hmm... ik dacht dat het Isn't She Lovely was. Al te lang niet meer gezien. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de dvd, maar ik heb em nog niet gevonden. Misschien maar eens bij Bol.com bestellen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die ging meer tegen I just called to say I love you in, maar da's wel dezelfde categorie
Laatste uur van MoveYourAss van dit jaar!!quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure - Chris Rea - Driving Home For Christmas
The Whip - Trash
Kraak & Smaak - Squeeze Me
Voicst - Feel Like A Rocket
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
Hercules And Love Affair - Blind
Kings Of Leon - Sex On Fire
Vampire Weekend - A Punk
Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic Remix)
Jason Mraz - Dynamo Of Volition
Live Request:
1. The Kooks - Shine On (Lowlands 2008)
2. De Jeugd van Tegenwoordig - Hollereer (Lowlands 2008)
3. Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats (Lowlands 2008)
BROODJE GEBRADEN GEHAKT, OUWE!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Die schreeuw reclame.. echt, hoe kan het dat dergelijke reclame wordt uitgezonden? Op het werk is het helemaal irritant.
Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat het Isn't She Lovely was. Al te lang niet meer gezien. Ik ben ook al een tijdje op zoek naar de dvd, maar ik heb em nog niet gevonden. Misschien maar eens bij Bol.com bestellen.
Dezequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik hoorde trouwens ook Last Christmas op KX, maar dan één of andere Duitse versie..
Dat dusquote:
high fidelity?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Barry's Customer: Hi, do you have the song "I Just Called To Say I Love You?" It's for my daughter's birthday.
Barry: Yea we have it.
Barry's Customer: Great, Great, can I have it?
Barry: No, no, you can't.
Barry's Customer: Why not?
Barry: Well, it's sentimental tacky crap. Do we look like the kind of store that sells I Just Called to Say I Love You? Go to the mall.
Mèn, moet nou echt alles verneukt worden...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:07 schreef Marc63 het volgende:
Omg! Mn broertje laat me net horen wat voor een verschrikking de 2008 mix van Robert Miles' Children is. Te erg! Zit ook bijna precies hetzelfde sampletje in dat ze ook in de 2008 mix van Infinity hebben gestopt.
Die zou Rudy moeten draaien nuquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja die.Dieter's Weihnachts Traum.
jij bent erg sterk elke week met dit spelletjequote:Op zaterdag 13 december 2008 00:12 schreef Sersjee het volgende:
Na de eerste aanwijzing wist ik 'em al...
Of Giel vannacht. Met beeld erbij, op Ned. 3.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die zou Rudy moeten draaien nu
Da's inderdaad niet verkeerd...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Zin in donderdag. Voicst, GEM en The Madd
Zo, dat is een fijne line-up.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Nice!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef Marc63 het volgende:
Zeker! Ik zal nog wel ff zwaaienquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ben er ook, gaat een leuke avond worden!
Triggerfinger is tofquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
Verder komen ook nog Triggerfinger (nooit van gehoord) en Dio
Gezien de line-up moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik ben er ook, gaat een leuke avond worden!
Trusten Brennel !quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Beste mensen, ik ga naar m'n bedje toe.
Good night & sleep tight![]()
Eh, is er iets dat je ons wilt vertellen Hans..?quote:
Ohja, de laatste MYA van het jaar he. Fijne uitzending dan nog en tot volgend jaar!quote:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Haha, het is niet wat je misschien denkt ! Geloof dat Roel niet zo veel heeft met SIA, maar schijnbaar luistert hij nu even niet naar 3FM.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, is er iets dat je ons wilt vertellen Hans..?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
Goh, snapte ik ook welquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, het is niet wat je misschien denkt ! Geloof dat Roel niet zo veel heeft met SIA, maar schijnbaar luistert hij nu even niet naar 3FM.
had ook prima gepast in de uitzending hierna.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
Hercules And Love Affair - Blind is trouwens ook een van de favo platen van Edwin Diergaarde.
Ging ik er nog serieus op in ook.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef Brennel het volgende:
Goh, snapte ik ook welben alleen verschrikkelijk melig, op het irritante af, door vermoeidheid
![]()
Vandaar dat ik ook fijn ga slapen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, is er iets dat je ons wilt vertellen Hans..?
Absoluut.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had ook prima gepast in de uitzending hierna.
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik ga nog even verder luisteren op bed , ik wens de crew van moveyourass een goed uiteinde en dat 2009 weer een lekker uitzending jaar mag worden.
Blijft mooi inderdaad. De nieuwe single vind ik trouwens ook niet echt verkeerd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Sex on Fire!!![]()
![]()
Hoe is 't mogelijk, na ál die draaibeurten nog steeds 'n erg fijne plaat.
Ik heb die plaat nu echt wel gehoord.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Sex on Fire!!![]()
![]()
Hoe is 't mogelijk, na ál die draaibeurten nog steeds 'n erg fijne plaat.
Trustenquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:23 schreef Brennel het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft mooi inderdaad. De nieuwe single vind ik trouwens ook niet echt verkeerd.
Altijd leuk, die verschillende meningen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb die plaat nu echt wel gehoord.
En bij de nieuwe single valt die irritante stem van die zanger net wat teveel op.
Cool he! vind ik ook altijd wel leuk die verschillende meningen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk, die verschillende meningen.![]()
Ik vind Use Somebody zelfs fijner.
Ik zat te kijken wat ik had gemist, heeft 'ie "gewoon" iets van 5 topics op rij geopend.quote:
Gruwelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wat ik had gemist, heeft 'ie "gewoon" iets van 5 topics op rij geopend.
Heeft ie een abonnement opquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat te kijken wat ik had gemist, heeft 'ie "gewoon" iets van 5 topics op rij geopend.
Bij jou?quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gruwelijk. Ik pas nu wel op. Zometeen gaat de handrem er even op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |