Is 'ie eindelijk uit de kast gekomen?!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendje
Mja. Ik weet niet of ik dat wel ga luisteren..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas.. ik verwacht van Timur toch meer een std. doorsnee weekendprogramma.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is 'ie eindelijk uit de kast gekomen?!?
Pics van Bette?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Bette deelt chocolademelk uit. Aardige meid zeg! Mocht ik een keer pech hebben met de auto dan bel ik haar wel.
Dat zou ik ook doen. Uitslapen, heerlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet hoelang ik het volhou, maar die enkele keer dat ik zaterdags vrij ben wil ik goed benutten
Als je dat ff kunt regelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...misschien moet rudy maar op de zaterdag en zondagochtend gaan zitten?
Ik ga wel even luisteren maar ik weet niet of het blijvend is. Waarschijnlijk zit die Ramon - wie zijn Fleetwood Mac ? - er ook en dat vind ik een vrij irritante gast. Ach, we zien het allemaal wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Ik weet niet of ik dat wel ga luisteren..
Ochtend?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dan krijg je dus Timur na ekstraweekendquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je dat ff kunt regelen![]()
![]()
. Veeeeeel beter wakker dan met die %^&$^$^%$^%$%^$^%$ Timur
![]()
![]()
.
Dan slaap ik of ben ik weg, dat werkt niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ze moet snel een telefoon met camera, want dat heeft ze nog niet.
Mwah, Timur mag wel een programma tussen 3 en 5 gaan doen. 's Nachts.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan krijg je dus Timur na ekstraweekend
Magquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Anderson !!!!![]()
Mag ik zeggen dat ik het heeeeeeeeel jammer vind dat dit niet beter door 3FM is opgepikt ? Nou bij deze.
Rudy moet sowieso meer uurtjes krijgen. En op de plaats van Eddy zou erg tof zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kan dat wel met het tijdsverschil Hilversum-Maastrichtquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, Timur mag wel een programma tussen 3 en 5 gaan doen. 's Nachts.
Ik heb al gehoord dat Timur zei dat Tessel ook weg gaat dus dat hij zijn stagair mee moest nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel even luisteren maar ik weet niet of het blijvend is. Waarschijnlijk zit die Ramon - wie zijn Fleetwood Mac ? - er ook en dat vind ik een vrij irritante gast. Ach, we zien het allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |