Warme chocomel met rum drinkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef Brennel het volgende:
Hmm, m'n hoofd gloeit maar de rest van m'n lijf heeft het koud
Ancilla komt ook. En een of andere nymfomane die vorige week de hele tijd aan de telefoon hing. En Gerard zet weer de Tiny Little Big Band op de Freaknacht Bühne!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Dat wordt toch nog maar ff wat langer luisteren dan vannacht.
Da's niet goed, hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef Brennel het volgende:
Hmm, m'n hoofd gloeit maar de rest van m'n lijf heeft het koud
Gotye - Hearts A Mess in je signature..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Dan wordt 't helemaal niet slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ancilla komt ook. En een of andere nymfomane die vorige week de hele tijd aan de telefoon hing. En Gerard zet weer de Tiny Little Big Band op de Freaknacht Bühne!
Iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen rum in huisquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Warme chocomel met rum drinken
Ancillaquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ancilla komt ook. En een of andere nymfomane die vorige week de hele tijd aan de telefoon hing. En Gerard zet weer de Tiny Little Big Band op de Freaknacht Bühne!
Nog maar 2 afleveringen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gotye - Hearts A Mess in je signature..doet mij denken aan dit weekend de laatste Zoeyzo. Eddy blijft die plaat maar draaien en terecht.
Daar hebben ze denk ik de nymfomane voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendjequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
Van die popquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendje
Weet niet hoelang ik het volhou, maar die enkele keer dat ik zaterdags vrij ben wil ik goed benuttenquote:
Ancilla is er tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |