FFquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mis mijn teer beminde Fleet Foxes. Maar ja, smaken verschillen, hč!
Gezien het aantal posts vandaag al hoger ligt dan vorige week , lijkt het mij dat een reactieve uitzending was .quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
Zo. Daar ben ik weer! Was EkStra Weekend een beetje leuk?
Goed nieuws: Morgen tóch mn proefuitzending (duim voor me!)!
Volgens mij was het wel weer een leuke uitzending. Helaas geen gast, maar toch weer leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
Zo. Daar ben ik weer! Was EkStra Weekend een beetje leuk?
Mooizo!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien het aantal posts vandaag al hoger ligt dan vorige week , lijkt het mij dat een reactieve uitzending was .
Mwah, Corton begon er uiterlijk begin september mee. Althans vanaf daar staan ze in de computer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien net te kort het 3fm levenslicht gezien te hebben.
*noteert in agenda: duimen voor Feivel1*quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
...
Hey! Wees mij eens niet net voor!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Leuk bandje![]()
Gerard en Giel zijn er uit: de Freak 40!
Ze zijn al geleverd:quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*noteert in agenda: duimen voor Feivel1*
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Leuk bandje![]()
Opvallend nummer 39... amper op 3FM gedraaid maar die is wel heel erg vet. Lekker lijstje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Leuk bandje![]()
Ze komen in pallets zie ik! Fijn met al die duimenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn al geleverd:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heee!quote:
Ojee. Dat wordt toch nog maar ff wat langer luisteren dan vannacht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |