quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je wel leren drinken wil je aanpappen met een bourgondische Maastrichtenaar
Denk het ook, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik nou ook weer niet een super film kenner ben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat de lijst met films waarin hij speelde , niet echt voor het grote film publiek waren op een uitzondering na.
quote:23-00
GEM - Look![]()
Cut Copy - Lights & Music
Duffy - Mercy
Kensington - Live in de studio
Sam Sparro - Black And Gold![]()
Ladyhawke - Paris Is Burning![]()
MGMT - Time To Pretend![]()
Jamie Lidell -Another Day![]()
Anderson - Trevor On The Dancefloor![]()
Madcon - Beggin'![]()
Kanye West ft Chris Martin - Homecoming![]()
Bloc Party - Mercury![]()
Lele - Skinny Jeans
10 things I hate about you is wel een aardige teenage romcom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het ook, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik nou ook weer niet een super film kenner ben.
Worden we persoonlijk? haha!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
10 things I hate about you is wel een aardige teenage romcom.
Cool gedaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat begin was een kleine kerstversie van She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah dat Maurits in ekaar gedraaid heeft...
de torrent machine is aangeslingerdquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dat begin was een kleine kerstversie van She Said Oh Oh Oh I Said Yeah Yeah Yeah dat Maurits in ekaar gedraaid heeft...
quote:
Mensen die de Schiecentrale inrijden kan ik altijd zéér waarderenquote:
Bij niet te vaak horen is duffy best te doen , met haar irritant hoge kut stemmetjequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Love is noise niet op de lijst.. toch ook wel een van de betere platen van dit jaar. imo.![]()
Duffy
Thanx!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hier stukje GEM: http://www.yousendit.com/download/TTZsR0lZQTZFc0lLSkE9PQ
Irritant hoog, koud en trillerig. Rain on your parade vind ik wel gaaf maar niet het einde van de plaat waar ze weer gaat forceren. Ik ben in elk geval niet echt een Duffy-fan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij niet te vaak horen is duffy best te doen , met haar irritant hoge kut stemmetje
Bij die laatste single is ze echt een karikatuur van zichzelf. En dat bedoel ik niet positief. Klinkt werkelijk ver-schrik-ke-lijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij niet te vaak horen is duffy best te doen , met haar irritant hoge kut stemmetje
Zéér eensch!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Love is noise niet op de lijst.. toch ook wel een van de betere platen van dit jaar. imo.![]()
Ach, ik mis mijn teer beminde Fleet Foxes. Maar ja, smaken verschillen, hè!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Duffy
Da's waar.quote:
misschien net te kort het 3fm levenslicht gezien te hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mis mijn teer beminde Fleet Foxes. Maar ja, smaken verschillen, hè!
FFquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik mis mijn teer beminde Fleet Foxes. Maar ja, smaken verschillen, hè!
Gezien het aantal posts vandaag al hoger ligt dan vorige week , lijkt het mij dat een reactieve uitzending was .quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
Zo. Daar ben ik weer! Was EkStra Weekend een beetje leuk?
Goed nieuws: Morgen tóch mn proefuitzending (duim voor me!)!
Volgens mij was het wel weer een leuke uitzending. Helaas geen gast, maar toch weer leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
Zo. Daar ben ik weer! Was EkStra Weekend een beetje leuk?
Mooizo!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien het aantal posts vandaag al hoger ligt dan vorige week , lijkt het mij dat een reactieve uitzending was .
Mwah, Corton begon er uiterlijk begin september mee. Althans vanaf daar staan ze in de computer.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien net te kort het 3fm levenslicht gezien te hebben.
*noteert in agenda: duimen voor Feivel1*quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
...
Hey! Wees mij eens niet net voor!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Leuk bandje![]()
Gerard en Giel zijn er uit: de Freak 40!
Ze zijn al geleverd:quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
*noteert in agenda: duimen voor Feivel1*
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Leuk bandje![]()
Opvallend nummer 39... amper op 3FM gedraaid maar die is wel heel erg vet. Lekker lijstje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Leuk bandje![]()
Ze komen in pallets zie ik! Fijn met al die duimenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zijn al geleverd:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heee!quote:
Ojee. Dat wordt toch nog maar ff wat langer luisteren dan vannacht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Warme chocomel met rum drinkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef Brennel het volgende:
Hmm, m'n hoofd gloeit maar de rest van m'n lijf heeft het koud
Ancilla komt ook. En een of andere nymfomane die vorige week de hele tijd aan de telefoon hing. En Gerard zet weer de Tiny Little Big Band op de Freaknacht Bühne!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Dat wordt toch nog maar ff wat langer luisteren dan vannacht.
Da's niet goed, hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef Brennel het volgende:
Hmm, m'n hoofd gloeit maar de rest van m'n lijf heeft het koud
Gotye - Hearts A Mess in je signature..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Dan wordt 't helemaal niet slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ancilla komt ook. En een of andere nymfomane die vorige week de hele tijd aan de telefoon hing. En Gerard zet weer de Tiny Little Big Band op de Freaknacht Bühne!
Iddquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb geen rum in huisquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Warme chocomel met rum drinken
Ancillaquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ancilla komt ook. En een of andere nymfomane die vorige week de hele tijd aan de telefoon hing. En Gerard zet weer de Tiny Little Big Band op de Freaknacht Bühne!
Nog maar 2 afleveringen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gotye - Hearts A Mess in je signature..doet mij denken aan dit weekend de laatste Zoeyzo. Eddy blijft die plaat maar draaien en terecht.
Daar hebben ze denk ik de nymfomane voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendjequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
Van die popquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendje
Weet niet hoelang ik het volhou, maar die enkele keer dat ik zaterdags vrij ben wil ik goed benuttenquote:
Ancilla is er tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ancilla![]()
Is die pop er ook weer?
Is 'ie eindelijk uit de kast gekomen?!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat het uit is met haar klerenkast vriendje
Mja. Ik weet niet of ik dat wel ga luisteren..quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas.. ik verwacht van Timur toch meer een std. doorsnee weekendprogramma.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is 'ie eindelijk uit de kast gekomen?!?
Pics van Bette?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Bette deelt chocolademelk uit. Aardige meid zeg! Mocht ik een keer pech hebben met de auto dan bel ik haar wel.
Dat zou ik ook doen. Uitslapen, heerlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet hoelang ik het volhou, maar die enkele keer dat ik zaterdags vrij ben wil ik goed benutten
Als je dat ff kunt regelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...misschien moet rudy maar op de zaterdag en zondagochtend gaan zitten?
Ik ga wel even luisteren maar ik weet niet of het blijvend is. Waarschijnlijk zit die Ramon - wie zijn Fleetwood Mac ? - er ook en dat vind ik een vrij irritante gast. Ach, we zien het allemaal wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Ik weet niet of ik dat wel ga luisteren..
Ochtend?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dan krijg je dus Timur na ekstraweekendquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je dat ff kunt regelen![]()
![]()
. Veeeeeel beter wakker dan met die %^&$^$^%$^%$%^$^%$ Timur
![]()
![]()
.
Dan slaap ik of ben ik weg, dat werkt niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ze moet snel een telefoon met camera, want dat heeft ze nog niet.
Mwah, Timur mag wel een programma tussen 3 en 5 gaan doen. 's Nachts.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan krijg je dus Timur na ekstraweekend
Magquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Anderson !!!!![]()
Mag ik zeggen dat ik het heeeeeeeeel jammer vind dat dit niet beter door 3FM is opgepikt ? Nou bij deze.
Rudy moet sowieso meer uurtjes krijgen. En op de plaats van Eddy zou erg tof zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kan dat wel met het tijdsverschil Hilversum-Maastrichtquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, Timur mag wel een programma tussen 3 en 5 gaan doen. 's Nachts.
Ik heb al gehoord dat Timur zei dat Tessel ook weg gaat dus dat hij zijn stagair mee moest nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel even luisteren maar ik weet niet of het blijvend is. Waarschijnlijk zit die Ramon - wie zijn Fleetwood Mac ? - er ook en dat vind ik een vrij irritante gast. Ach, we zien het allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |